13.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

“Welcome to Platanias”: 4 σποτ για την τουριστική προβολή του Πλατανιά όλο τον χρόνο

Ημερομηνία:

Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε απόψε στις 19.00 στο ξενοδοχείο Minoa Palace, από τον Δήμο Πλατανιά για την παρουσίαση του σχεδιασμού και των δράσεων τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του δήμου καθώς και των νέων βίντεο (σποτ) τουριστικής προβολής του. Τα σποτ που τιτλοφορούνται “Welcome to Platanias” είναι 4. Ένα για το φθινόπωρο, ένα για την άνοιξη και ένα για το καλοκαίρι και ένα τελευταίο συνολικό για όλο τον χρόνο. Δημιουργός είναι η εταιρεία Indigo View.

Στο σχετικό συνοδευτικό κείμενο για τα σποτ αναφέρονται τα εξής:

«Καλωσορίσατε στο Δήμο Πλατανιά, ένα τόπο μαγευτικό, ανεξάντλητο και μοναδικά προικισμένο με πλούσια ιστορία και παράδοση, φιλόξενους ανθρώπους και απαράμιλλης ομορφιάς φυσικά τοπία που περιμένουν να τα ανακαλύψετε όλες τις εποχές του χρόνου! Όχι τυχαία, ο Δήμος Πλατανιά χαρακτηρίζεται ως η πεμπτουσία* της Κρήτης και ως ένας κόσμος φυσικών αντιθέσεων. Ξεκινώντας από το απέραντο γαλάζιο των παραλιακών χωριών του, ακολουθώντας τις μαγικές διαδρομές της ενδοχώρας του και φτάνοντας στις αγέρωχες κορυφές των βουνών του. Μοναδικά ιστορικά, περιβαλλοντικά και θρησκευτικά μνημεία, καταγάλανα νερά, πανέμορφες φυσικές διαδρομές, βραχώδεις βουνοπλαγιές, επιβλητικά φαράγγια, δεκάδες κατάφυτα μονοπάτια, εναλλακτικές διαδρομές για πεζοπορία ή ποδηλατοδρομία, παραδοσιακά χωριά, ταβέρνες με μοναδικές γεύσεις και έντονη νυχτερινή ζωή είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που θα κάνουν το ταξίδι σας στον Πλατανιά αξέχαστο και θα γεμίσουν τις «βαλίτσες» σας, από πολύχρωμες εικόνες, δυνατές στιγμές και αμέτρητα συναισθήματα που θα σας συντροφεύουν έως την επιστροφή σας σ’ αυτό τον ευλογημένο τόπο!»

Με αφορμή την παρουσία των νέων σποτ ο Δήμαρχος Πλατανιά κ. Γιάννης Μαλανδράκης έκανε την εξής δήλωση:

“Ο Δήμος Πλατανιά, με το πλούσιο φυσικό περιβάλλον, τις ποιοτικές υποδομές και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει, αποτελεί τον ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε όλα τα επίπεδα, ικανοποιώντας απόλυτα ακόμα και τον πλέον απαιτητικό επισκέπτη.

Όχι τυχαία, ο Δήμος Πλατανιά χαρακτηρίζεται ως ένας κόσμος φυσικών αντιθέσεων. Ξεκινώντας από το απέραντο γαλάζιο των παραλιακών χωριών του, ακολουθώντας τις μαγικές διαδρομές της ενδοχώρας του και φτάνοντας στις αγέρωχες κορυφές των βουνών του. Μοναδικά ιστορικά, περιβαλλοντικά και θρησκευτικά μνημεία, καταγάλανα νερά, πανέμορφες φυσικές διαδρομές, βραχώδεις βουνοπλαγιές, επιβλητικά φαράγγια, δεκάδες κατάφυτα μονοπάτια, εναλλακτικές διαδρομές για πεζοπορία ή ποδηλατοδρομία, παραδοσιακά χωριά, ταβέρνες με μοναδικές γεύσεις και έντονη νυχτερινή ζωή είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που θα κάνουν το ταξίδι καθενός επισκέπτη στο Δήμο Πλατανιά αξέχαστο και θα γεμίσουν τις «βαλίτσες» του, από πολύχρωμες εικόνες, δυνατές στιγμές και αμέτρητα συναισθήματα που θα τον συντροφεύουν έως την επιστροφή του σ’ αυτό τον ευλογημένο τόπο!

Τον «θησαυρό» αυτό, κρίναμε ως Δημοτική Αρχή, πως πρέπει να τον αναδείξουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και να τον προωθήσουμε σε όλο τον κόσμο – αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τα κοινωνικά δίκτυα – μέσω της δημιουργίας 4 νέων σποτ για την τουριστική προβολή του Δήμου Πλατανιά – τα οποία δημιούργησε για λογαριασμό του Δήμου, η εταιρεία Indigoview του καταξιωμένου Χανιώτη σκηνοθέτη Θ. Παπαδουλάκη – πάντα σε σύνδεση με τη φιλοσοφία της ενιαίας πολιτικής τουρισμού που εφαρμόζεται σε επίπεδο Περιφέρειας Κρήτης και στέλνοντας παντού το μήνυμα πως ο Πλατανιάς είναι ένας προορισμός μαγευτικός, ανεξάντλητος και μοναδικά προικισμένος που περιμένει όλους να τον ανακαλύψουν…”

Σχετικά με την πρωτοβουλία και την εκδήλωση στο Minoan Palace ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πλατανιά κ. Γαβριήλ Κουρής είπε:

«Ο Δήμος Πλατανιά, είναι γνωστό, ότι συγκαταλέγεται μεταξύ των πλέον δημοφιλών τουριστικών περιοχών όχι μόνον της Κρήτης αλλά και της χώρας, όντας ένας κατ’ εξοχήν τουριστικός προορισμός, εξαιρετικά δημοφιλής για τους ξένους – και όχι μόνο – επισκέπτες, ο οποίος διαθέτει πολύ μεγάλο αριθμό από ποιοτικές τουριστικές υποδομές  και υπηρεσίες αλλά και πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που σχετίζονται με το μοναδικό ιστορικό, πολιτιστικό, θρησκευτικό και περιβαλλοντικό απόθεμα της περιοχής, τους φιλόξενους ανθρώπους και την γαστρονομία αυτής.

Προκειμένου για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τουριστικό περιβάλλον και να ενισχύσουμε τη θέση του Πλατανιά ως τουριστικού προορισμού υψηλών προδιαγραφών, αναλήφθηκαν από πλευράς Δήμου τα τελευταία χρόνια μια σειρά από πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης ο οποίος δίνει ιδιαίτερη έμφαση αφενός στη διαμόρφωση συνθηκών εμπλουτισμού, αναβάθμισης, διαφοροποίησης και εξειδίκευσης του τοπικού τουριστικού προϊόντος – με την ενδυνάμωση και ανάπτυξη συγκεκριμένων θεματικών εναλλακτικού τουρισμού – και αφετέρου στην ενίσχυση της τουριστικής προβολής του Δήμου αλλά και των υποδομών και υπηρεσιών αυτού.»

Δείτε τα σποτ:

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=3aA8_kuu2wY”]

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=nIiRsSrNxn8″]

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=gTSNmwacsfw”]

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=t2XWV1swrZI”]

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία...

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο...