Νέα καταγγελία από αναγνώστη της εφημερίδας μας σχετικά με τη Wind.
Όπως μας είπε, η κάρτα των 10 ευρώ πλέον δεν πωλείται στα περίπτερα. Αντιθέτως υπάρχει μόνο η επιλογή των 12 ευρώ και κάρτα των 10 ευρώ μπορείς να αγοράσεις μόνο από καταστήματα της Wind. Όμως, αυτό δεν είναι το πιο σημαντικό. Όπως μας κατήγγειλε, όταν πλήρωσε τα 12 ευρώ και ανανέωσε τις μονάδες του διαπίστωσε, καθώς προσπάθησε να ενεργοποιήσει κάποιο πρόγραμμα, ότι δεν είχε παρά μόνο 2 ευρώ υπόλοιπο.
Όταν πήγε στη Wind να ρωτήσει τι συνέβη του εξήγησαν πως η εταιρεία άλλαξε τους όρους λειτουργίας των καρτοκινητών και έτσι ενώ μέχρι πέρυσι δύο φορές τον χρόνο οι καταναλωτές πληρώνουν 8 επιπλέον ευρώ, από φέτος αυξήθηκε η συχνότητα καταβολής του “δώρου” των 8 ευρώ προς την εταιρεία και πλέον είναι τρεις φορές.
Να σημειώσουμε ότι πριν μερικά χρόνια οι καταναλωτές καλούνταν να πληρώσουν επιπλέον 8 ευρώ μία μόνο φορά τον χρόνο. Έτσι, μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, οι καταναλωτές της Wind καλούνται πλέον να πληρώνουν 24 επιπλέον ευρώ κάθε χρόνο για να χρησιμοποιούν την καρτοκινητή υπηρεσία της εταιρείας.
Όταν μάλιστα έσπευσε να διαμαρτυρηθεί στην υπάλληλλο αφού όπως είπε δεν έλαβε καμία απολύτως ενημέρωση γι’ αυτή την αλλαγή στους όρους λειτουργίας των καρτοκινητών και του επιπλέον κόστους, η υπάλληλος του είπε:
“Αν δε σας αρέσει, να πάτε σε άλλη εταιρεία”.
Άραγε, είναι δυνατόν η νομοθεσία να επιτρέπει σε μία εταιρεία να αλλάζει διαρκώς τους όρους δίχως να δίνει λογαριασμό σε κανέναν;