Σε τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται το αεροδρόμιο Χανίων, σύμφωνα με την Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων ν. Χανίων η οποία επισημαίνει σχετικά με τη Fraport ότι χώρες όπως η Ρωσία, οι ΗΠΑ, η Κίνα έχασαν τα κυριαρχικά τους δικαιώματα αναθέτοντας το μάνατζμεντ και την εκμετάλλευση στην συγκεκριμένη εταιρεία.
Διαβάστε τι αναφέρεται:
Το αεροδρόμιο Σούδας που άρχισε να λειτουργεί το 1959 αντικαθιστώντας το Μάλεμε και είδε το 1974 την πρώτη πτήση τσάρτερ να προσγειώνεται έχει πλέον μπει στην ελίτ των αεροδρομίων της χώρας μας μετά την επέκταση-ανακαίνιση του το 2016.
Το 2000 ονομάσθηκε σε Ι. Δασκαλογιάννης και σήμερα εξυπηρετεί την Δυτική Κρήτη έχοντας ξεπεράσει το 2016 τα 3.000.000 επιβάτες (3.010.509 αφίξεις –αναχωρήσεις) μια επίδοση που το κατατάσσει στην 5η θέση στην Ελλάδα (πίσω από Αθήνα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Ρόδο) και στην 8η θέση σε όλα τα Βαλκάνια.
Σήμερα δε με τα αυξημένα προβλήματα λόγω κορεσμού στο Ν. Καζαντζάκης στο Ηράκλειο παρέχει δυνατότητες για συνέχιση της αύξησης του τουρισμού στην Κρήτη μιας και αποτελεί ένα από τους 2 πνεύμονες του Κρητικού τουρισμού.
Ας αναλογισθεί κανείς να μην είχε γίνει το συγκεκριμένο έργο που κινδύνεψε να χαθεί όπως ο ΒΟΑΚ, για ποια αύξηση του τουρισμού θα μιλάγαμε.
Οσον αφορά τον θόρυβο στις αρχές του χρόνου σχετικά με την FRAPORT που ανέλαβε την λειτουργία έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Η συγκεκριμένη εταιρεία διαχειρίζεται (συμμετέχοντας από 10%-100%) τα αεροδρόμια Φραγκφούρτης , Ν. Δελχί στην Ινδία , Λίμα στο Περού, Βοστώνης και Βαλτιμόρης στις ΗΠΑ, Αττάλεια στην Τουρκία, Ξιαν στην Κίνα, Πούλκοβο στην Αγία Πετρούπολη, Λουμπλιάνας, Φορταλέζας στη Βραζιλία κλπ.
Δεν πιστεύουμε ότι χώρες όπως η Ρωσία, οι ΗΠΑ, η Κίνα έχασαν τα κυριαρχικά τους δικαιώματα αναθέτοντας το μάνατζμεντ και την εκμετάλλευση στην συγκεκριμένη εταιρεία .
Να ευχόμαστε λοιπόν το αεροδρόμιο Δυτ. Κρήτης Ι. Δασκαλογιάννης το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο στην Κρήτη την τελευταία 20ετία να συνεχίζει ανοδικά την πορεία του και τα επόμενα χρόνια.