Η γυμνή φωτογράφηση στο μνημείο για τους 247 νεκρούς του ναυάγιου “Ηράκλειον” στα νερά της Φαλκονέρας σίγουρα προκάλεσε συζήτηση και έντονες αντιδράσεις αφού από πολλούς έγινε αντιληπτή ως μία προσβολή στη μνήμη των νεκρών.
Όμως, υπήρχαν και κάποιοι που είδαν τη συγκεκριμένη ενέργεια πιο φιλοσοφικά.
Φίλος αναγνώστης της εφημερίδας επισήμανε τη σχέση που υπάρχει μεταξύ έρωτα και θάνατου και αναρωτήθηκε αν ο φωτογράφος είχε στο μυαλό του να συλλάβει αυτή την έντονη αντίθεση μέσω της φωτογράφησης μία γυμνής γυναίκας σε ένα μνημείο που τιμά τους νεκρούς σε ένα φρικτό γεγονός.
Όπως σημειώνει σε σχετικό του σημείωμα που μας έστειλε:
“Έρωτας και θάνατος βρίσκονται σε μια συνεχή διαπάλη. Η ύπαρξη του ενός ακυρώνει την παρουσία του άλλου. Ο έρωτας είναι κίνηση, ο θάνατος είναι στάση. Ο έρωτας είναι φως στο σκοτάδι, ο θάνατος σκοτάδι στο φως. Ο πρώτος δημιουργεί, ο δεύτερος αποσυνθέτει.”
Εσείς, τι νομίζετε;
Δείτε ξανά τη φωτογραφία: