Σε μια προσπάθεια να τονώσουν την εγχώρια τουριστική ζήτηση πολλά τουριστικά γραφεία έχουν ξεκινήσει δελεαστικές προσφορές , που απευθύνονται αποκλειστικά σε Έλληνες τουρίστες.
Ο Νικόλας Κελαηδίτης μέλος των εν Ελλάδι τουριστικών πρακτόρων (HATTA), επισημαίνει ότι οι επιχειρηματίες του κλάδου αντιλαμβάνονται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια και για τον λόγο αυτόν προσπαθούν να διαθέτουν ευέλικτα τουριστικά πακέτα.
Έτσι, ο Έλληνας τουρίστας θα μπορεί να «αγοράσει» υπηρεσίες που μέχρι πρότινος απολάμβανε ο αλλοδαπός τουρίστας για περιοχές όπως , η Χαλκιδική, η Πρέβεζα, η Πελοπόννησος, η Πιερία και άλλες.
Σε ό,τι αφορά τις τιμές των allinclusive, ξεκινούν από 500 ευρώ την εβδομάδα για δυο άτομα σε ξενοδοχείο 3 αστέρων και περιλαμβάνουν διατροφή. Μάλιστα, , όπως ανάφερε ο κ. Κελαηδίτης, για να ξεπεραστεί ο σκόπελος των μεταφορικών, ταξιδιωτικά γραφεία ναυλώνουν τακτικά δρομολόγια με λεωφορεία προς τον συγκεκριμένο προορισμό.
Μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, ωστόσο, με τα οποία ήρθε σε επικοινωνία το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τονίζουν ότι είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ο αριθμός των ξενοδοχείων που αυτή την περίοδο διαθέτουν πακέτα allinclusive για τον εγχώριο τουρισμό, καθώς ο ξενοδόχος ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να επιλέξει με ποιο τρόπο θα πουλήσει τα δωμάτιά του.
Μάλιστα υπογραμμίστηκε ότι συνήθως τα ξενοδοχεία που πουλάνε πακέτα allinclusiveγια ξένους επισκέπτες συνήθως δεν αποκλείουν τους ημεδαπούς από τη συγκεκριμένη επιλογή.
Είναι γεγονός, ότι σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, γίνονται προσπάθειες για ευέλικτες μορφές πώλησης δωματίων. Τέλος, σημειώθηκε ότι μεγάλη απήχηση έχει και η πώληση δωματίων με πρωινό και ένα γεύμα την ημέρα, με τον καταναλωτή να επιλέγει ποιο θα είναι αυτό