14.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

«Απόλυτα ικανοποιημένο το 81% των επισκεπτών κρουαζιέρας από τα Χανιά»:Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας ικανοποίησης από το Δήμο Χανίων

Ημερομηνία:

«Το 81% των επισκεπτών των κρουαζιερόπλοιων «Mariner of the Seas» και «Splendour of the Seas», που αφίχθηκαν στο Λιμάνι της Σούδας στις 15 και 16 Απριλίου 2011, έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την παραμονή του στα Χανιά, ενώ σχεδόν ένας στους δύο επισκέπτες κρουαζιέρας (ποσοστό 43%), είναι πολύ πιθανό να επισκεφθεί ξανά τα Χανιά στο άμεσο μέλλον.

Τα παραπάνω ευρήματα προκύπτουν από τις απαντήσεις, που έδωσαν οι επισκέπτες των παραπάνω κρουαζιερόπλοιων στο ερωτηματολόγιο, που έχει διαμορφώσει σε δύο γλώσσες (Αγγλικά και Ισπανικά) ο Δήμος Χανίων και το οποίο έχει ως στόχο να καταγράψει την ικανοποίηση των επισκεπτών κρουαζιέρας κατά το διάστημα της παραμονής τους στα Χανιά.

Ειδικότερα, από τις απαντήσεις που δόθηκαν στα ερωτηματολόγια, προκύπτει ότι:

  • το 96% των τουριστών που συμμετείχαν στην κρουαζιέρα επισκέπτονται τα Χανιά για πρώτη φορά. Το κίνητρο για την επιλογή τους κατανέμεται σε διάφορα ποσοστά  τα οποία εκφράζουν, τόσο προσωπικές προτιμήσεις όσο και τη φήμη των Χανίων διεθνώς. Το μεγαλύτερο ποσοστό επισκεπτών – της τάξης του 19% – ήρθαν στα Χανιά για να επισκεφτούν ιστορικά μνημεία και γενικότερα να γνωρίσουν την ιστορική κληρονομιά του τόπου ενώ ακολουθεί το ποσοστό εκείνων που επισκέφτηκαν τα Χανιά για να θαυμάσουν το φυσικό περιβάλλον με ποσοστό 17% .
  • πηγή πληροφόρησης για την επιλογή των Χανίων ως προορισμό κρουαζιέρας ήταν το διαδίκτυο (internet) σε ποσοστό 45% των επισκεπτών, τα τουριστικά πρακτορεία σε ποσοστό 23% και τέλος το 16% των επισκεπτών ενημερώθηκε από συστάσεις/πληροφορίες τρίτων που είχαν επιλέξει τα Χανιά ως τόπο διακοπών κατά το παρελθόν.
  • το 81% των επισκεπτών έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την εμπειρία παραμονής του στα Χανιά, το 18% δήλωσε «μάλλον ικανοποιημένο» ενώ μηδενικό ήταν το ποσοστό της μη ικανοποίησης-δυσαρέσκειας των επισκεπτών.
  • Η μεγαλύτερη ικανοποίηση των επισκεπτών αφορούσε στο τομέα της φιλοξενίας και της εξυπηρέτησης τους, τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά τη παραμονή τους στην πόλη (ποσοστό 84%), την ευκολία μετακίνησης – επιλογές μέσων συγκοινωνίας προς και από το κέντρο της πόλης (ποσοστό 83%), την ασφάλεια στην πόλη (ποσοστό 79%) και την πληροφόρηση (υποδοχή, ταχύτητα εξυπηρέτησης, γραφεία τουριστικής πληροφόρηση – info kiosk, προσβασιμότητα, κ.ά.) (ποσοστό 79%). Οι επισκέπτες εξέφρασαν επίσης θετικά σχόλια για την αγορά των Χανίων και για τα εμπορικά/τουριστικά καταστήματα (ποσοστό 75%). Τέλος, σε εξαιρετικά υψηλό ποσοστό (79%) κυμάνθηκε η ικανοποίηση των επισκεπτών από την ποιότητα, το εύρος και τις τιμές των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα εστιατόρια, καφέ, χώρους ψυχαγωγίας κ.α.
  • το 42% των επισκεπτών επισκέφθηκαν την Παλιά Πόλη των Χανίων, το 34% τη Δημοτική Αγορά και το 16% τα μουσεία της πόλης. Ένα μικρότερο ποσοστό επισκέφθηκε θρησκευτικούς χώρους.
  • το μεγαλύτερο μέρος των φιλοξενούμενων, της τάξεως του 43% είναι πιθανό να επισκεφθούν ξανά τα Χανιά στο άμεσο μέλλον, ενώ ένα μεγαλύτερο ποσοστό της τάξεως 68%, είναι διατεθειμένο να συστήσει την πόλη των Χανίων ως ιδανικό μέρος για διακοπές σε τρίτους.
  • Σε σχέση με αυτό που περίμεναν να δουν στα Χανιά, οι επισκέπτες σχημάτισαν καλύτερη γνώμη σε ποσοστό 59%, κάπως καλύτερη γνώμη 25%, ενώ για ένα ποσοστό της τάξης του 15%  η εντύπωση του από την πόλη των Χανίων ήταν αυτή που ακριβώς περίμενε.
  • Όσον αφορά τα ποσά που ξόδεψαν κατά την παραμονή τους στα Χανιά, σχεδόν ένας στους 2 επισκέπτες κρουαζιέρας (46%) ξόδεψε έως 50 €, ένας στους τρεις (34%) επισκέπτες έως 100 € και ένας στους πέντε επισκέπτες (20%) ξόδεψε πάνω από 100 €.

Τέλος, στα σχόλια/παρατηρήσεις τους προς τη Δημοτική Αρχή, οι επισκέπτες έθιξαν τα ζητήματα  της βελτίωσης της σήμανσης (ξενόγλωσση σήμανση), της αναβάθμισης των δημόσιων WC, ενώ στηλίτευσαν το σχεδιασμό με graffiti των μνημείων και των δημόσιων κτιρίων, την άγρα πελατών από τα τουριστικά καταστήματα εστίασης-εστιατόρια καθώς και τις υψηλές τιμές σε ορισμένα από αυτά.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την...