Το παρακάτω mail λάβαμε από Αναγνώστη: “Επειδή τον τελευταίο καιρό η κατάσταση με τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στον ΒΟΑΚ έχει ξεφύγει κυριολεκτικά και πολύς λόγος γίνεται στα τοπικά (και όχι μόνο) ΜΜΕ για την άθλια κατάσταση του κεντρικότερου διευρωπαϊκού άξονα της Κρήτης, αξιοσημείωτο είναι να παρατηρήσει κανείς στον χάρτη που παραθέτω πόσα χιλιόμετρα κατασκεύασε η Χούντα και πόσα όλοι οι υπόλοιποι τα τελευταία 50 χρόνια.
Οι αγεωγράφητοι διοικούντες καρεκλοκένταυροι των Αθηνών βέβαια, φρόντισαν ο ΒΟΑΚ να είναι ο μοναδικός κύριος οδικός άξονας της χώρας τον οποίον άφησαν ολοκληρωτικά εκτός χρηματοδοτικών πλαισίων τα επόμενα χρόνια, θεωρώντας (όπως όλοι οι Αθηναίοι) ότι η Κρήτη (των 650.000 μόνιμων κατοίκων και 4.000.000 τουριστών ανα σεζόν) είναι ένα μικρό Κυκλαδίτικο νησάκι και δεν δικαιούται χρηματοδοτήσεων.
Έτσι, βλέπουμε κατι κωμοπόλεις όπως τα Τρίκαλα, η Άρτα, η Τρίπολη και η Καλαμάτα να απολαμβάνουν σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους ενώ η μεγαλύτερη πληθυσμιακή και τουριστική περιφέρεια της χώρας μετά την Αθήνα να εξυπηρετείται από έναν τριτοκοσμικό δρόμο ο οποίος σχεδόν στο σύνολό του κατασκευάστηκε την εποχή της 7ετίας.
Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος του ΒΟΑΚ επίσημα είναι υπερδιπλάσιος της Εγνατίας οδού και άλλων κεντρικών αξόνων του πρωτεύοντος εθνικού δικτύου.
Παρ όλα αυτά, οι διάνοιες των διαφόρων Υπουργείων θεωρούν ότι σημαντικότερο έργο είναι η κατασκευή αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τα Τρίκαλα με την Λάρισα (Α4) και την Καλαμπάκα …”