13.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Δημήτρης Φραγκάκης: «Το στοίχημα της επανεκκίνησης του τουρισμού θα το κερδίσουμε όλοι μαζί»

Ημερομηνία:

«Το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν είναι να μείνει όρθια η τουριστική μας βιομηχανία. Για να συμβεί αυτό πρέπει να συνεργαστούμε και να είμαστε όλοι -κράτος, αυτοδιοίκηση, φορείς και ιδιωτικός τομέας-  όσο το δυνατόν πιο συντονισμένοι».

Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας σήμεραστο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών 2020 (DelphiEconomicForum) και τηνκα Μαρία Θεοφανοπούλου,από τοGreekTravelPages(GTP).

Ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε το γεγονός ότι «η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε δραματικά και αναπάντεχα τα δεδομένα για τον ελληνικό τουρισμό» και πρόσθεσε:«Φέτος θα είναι μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Μέχρι πριν από κάποιες εβδομάδες δεν ήταν αυτονόητο ότι θα πάμε σε έναρξη της τουριστικής περιόδου, τώρα όμως ξεκινάμε το εγχείρημα του ανοίγματος της Ελλάδας προς τους επισκέπτες της, κάτι το οποίο είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο αλλά θα έχει καιδυσκολίες. Έχουμε ήδη αρχίσει να εφαρμόζουμε έναν οδικό χάρτη για την επανεκκίνηση του τουρισμού η οποία θα γίνει σταδιακά, προσεκτικά και με προτεραιότητα την προστασία της υγείας επαγγελματιών, εργαζόμενων αλλά και των επισκεπτών».

Σχετικά με τις ανησυχίες των επιχειρηματιών του κλάδου, ο ΓΓ του ΕΟΤ δήλωσε πως τις κατανοεί πλήρως, καθώς και ο ίδιος προέρχεται από αυτόν τον χώρο και από τουριστική περιοχή, αλλά επισήμανε πως «δεν μας επιτρέπεται η αδράνεια και η φυγομαχία καθώς έχουμε μπροστά μας και τις προκλήσεις του 2021 που θα είναι έτος ανάκαμψης. Το στοίχημα της επανεκκίνησης του τουρισμού μας φέτος θα το κερδίσουμε όλοι μαζί».

Αναφερόμενος στην καμπάνια προβολής χαρακτήρισε το 2020 ως«περιπετειώδες» όσον αφορά την προβολή της χώρας από τον ΕΟΤ, καθώς για πρώτη φορά ξεκίνησε καμπάνια brandingτον Ιανουάριο η οποία διακόπηκε λόγω πανδημίας. «Ωστόσο, δεν μείναμε αδρανείς και εν μέσω καραντίνας βγήκε το «GreeceFromHome», ενώ και τώρα είμαστε ήδη έτοιμοι με νέα καμπάνια η οποία έγινε σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και παρουσιάστηκε από τον Πρωθυπουργό» ανέφερε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας  πως στόχος του ΕΟΤ είναι η Ελλάδα να παραμείνει σε τουριστική καμπάνια διαρκώς μέχρι το 2021 με διακυμάνσεις ανάλογα με το χρόνο και την στόχευση.

Κλείνοντας, ο κ. Φραγκάκης, συνεχάρη τους διοργανωτές του Delphi Economic Forum που σε δύσκολες συνθήκες δεν δίστασαν και διοργάνωσαν άλλο ένα εξαιρετικά επιτυχημένο συνέδριο, το οποίο θα συνεχίσει να στηρίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ