Καταγγελίες καταναλωτών δέχεται η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για “συνεργεία” που επιστρατεύουν τα “funds”, τα οποία κλείνουν ραντεβού με οφειλέτες σε καφετέριες, επιχειρώντας να κλείσουν “συμφωνία” για τα “κόκκινα δάνεια”.
Σε ανακοίνωσή της η Ένωση αναφέρει ότι “στα ραντεβού αυτά προσπαθούν να τους “πλασάρουν” ένα εικονικό χρέος και να προσπαθούν να τους πείσουν με όπλα το γενναίο “κούρεμα” και την αποφυγή του πλειστηριασμού”.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Ένωση Καταναλωτών, “κλήθηκε δανειολήπτης έμπορος σε καφετέρια του Ρεθύμνου, από δύο κυρίες που εκπροσωπούσαν Εταιρεία με έδρα την Ιρλανδία και εκπροσώπηση από την Αθήνα, να κουβεντιάσουν για χρέος 100.000 ευρώ. Η πρόταση της εταιρείας ήταν ρύθμιση του χρέους με άμεση καταβολή 9.500 ευρώ. Όταν ο οφειλέτης ζήτησε γραπτή την πρόταση, η απάντηση ήταν “ό,τι άκουσες …”.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καταγγέλλει αυτές τις απαράδεχτες συμπεριφορές ,πρακτικές, τακτικές, των εταιρειών , που μόνο τυχοδιωκτισμό θυμίζουν, εφιστώντας την προσοχή όλων των δανειοληπτών (φυσικών προσώπων -επαγγελματιών)για τους εξής λόγους.
1) Η ρύθμιση των δανείων δεν γίνεται στα “πεζοδρόμια”
2)Οι υπάλληλοι των εταιρειών, πρέπει να είναι πιστοποιημένοι μεσολαβητές (δικηγόροι) για να διέπονται από τον Κώδικα Δικηγορικής Δεοντολογίας
3)Δεν πηγαίνουμε σε τέτοια ραντεβού
4)Δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,καλεί τους δανειολήπτες, να αποφεύγουν τέτοιες συναντήσεις και εάν προσκληθούν από οποιονδήποτε να ζητούν τα στοιχεία του , να αποτυπώνουν τον αριθμό τηλεφώνου του και να ενημερώνουν την Ένωση