13.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Εντάχθηκε στο νέο ΕΣΠΑ ο δρόμος Μουρνιές-Γογονή

Ημερομηνία:

Το έργο «Σύνδεση κόμβου Μουρνιών του Β.Ο.Α.Κ. με την πόλη των Χανίων» (δρόμος Μουρνιές-Γογονή) προϋπολογισμού 8.165.104,18 ευρώ, εντάχθηκε στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη» (Ε.Π.-Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α.) του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την υπ’ αριθ. πρωτ. 6880/14-06-2016 απόφαση της Ειδικής Γραμματέα Διαχείρισης Τομεακών Ε.Π. του Ε.Τ.Π.Α. του Υπουργείου.

Ο Δήμαρχος Χανίων κ. Αναστάσιος Βάμβουκας μόλις ενημερώθηκε για την ένταξη του έργου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Από την αρχή της θητείας μας είχα θέσει ως υψηλό στόχο να συμβάλλω στην άμεση προώθηση κατασκευής του σημαντικού συνδετήριου αυτού δρόμου που για χρόνια λιμνάζει, πράγμα το οποίο και επέτυχα κατόπιν στοχευμένων ενεργειών.

Εκφράζω την μεγάλη ικανοποίησή μου για την ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ ενός εξαιρετικά σημαντικού έργου πνοής για τον Δήμο μας, ενός έργου καθοριστικού για την ανάπτυξη της πόλης των Χανίων, καθώς αποτελεί την βασική σύνδεση της με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης. Η ένταξη του έργου αυτού, το οποίο είχε επανειλημμένα στο παρελθόν εξαγγελθεί αλλά λίμναζε για περισσότερο από μία δεκαετία, έγινε πραγματικότητα μετά από μεγάλη πολύμηνη προσπάθεια και τις απαραίτητες ενέργειες του Δήμου Χανίων, με τις οποίες λύθηκαν όλες οι εκκρεμότητες που εμπόδιζαν το έργο να προχωρήσει όπως οι αναγκαίες διορθώσεις των πράξεων εφαρμογής της περιοχής κλπ.

Επιπρόσθετα με αλλεπάλληλα έγγραφά μου και συνεχή επικοινωνία με το αρμόδιο Υπουργείο, την αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Υπουργείου και τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης (Ο.Α.Κ.), πίεσα και προώθησα τις διαδικασίες για την ένταξη του έργου, προτείνοντας μάλιστα έναν εξασφαλισμένο τρόπο χρηματοδότησης του έργου μέσω του νέου ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα μέσω της υποβολής πρότασης στην υπ’ αριθ. 14881/9-11-2015 πρόσκληση του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού που αφορούσε την υποβολή προτάσεων για ένταξη έργων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» συνολικού προϋπολογισμού 95.000.000,00 € στον άξονα Προτεραιότητας 04 «Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο (Ε.Τ.Π.Α.)» για την «Κατασκευή τμημάτων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου – Δ.Ο.Δ. στην Περιφέρεια Κρήτης».

Πλέον, μπορεί να ξεκινήσει άμεσα η κατασκευή του εξαιρετικά σημαντικού αυτού έργου για τα Χανιά αφού ρυθμιστούν τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση της εργολαβίας και είναι δεδομένο ότι ο Δήμος μας θα συνδράμει όπου απαιτείται για την απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου σε αγαστή συνεργασία με τον Ο.Α.Κ., προκειμένου να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν προς όφελος όλων των κατοίκων και επισκεπτών της πόλης μας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όσους συνεργάστηκαν μαζί μας και συνέβαλαν στην ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ, τον Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη, την Ειδική Γραμματέα Τομεακών Ε.Π. του Υπουργείου κα. Ευγενία Φωτονιάτα, την Προϊσταμένη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π.-Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α. κα. Ζωή Παπασιώπη, τον πρώην και νυν Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Α.Κ. κ. Λευτέρη Κοπάση και κ. Φώτη Καζάση, αντίστοιχα, τον Διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του Ο.Α.Κ. κ. Γιώργο Αγαπάκη, τον συνεργάτη μου πολιτικό μηχανικό κ. Κώστα Μπροκαλάκη, καθώς και τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης και Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Χανίων».

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ