Θα μπορούσε η Ρόδος ή η Κρήτη να εξελιχθούν και σε προορισμούς του Σαββατοκύριακου; Ναι, είπε ο διευθύνων σύμβουλος της TUIfly, Dieter Nirschl, στην πρόσφατη ημερίδα του fvw στη Ρόδο, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα, που δημοσιοποίησε χθες το fvw.com.
Η TUIfly έχει αποφασίσει να δρομολογήσει περισσότερες πτήσεις προς Ρόδο κατά την εφετινή χειμερινή περίοδο, δείχνοντας στην πράξη ότι πιστεύει στις δυνατότητες του προορισμού να προσελκύει κόσμο και τους χειμερινούς μήνες. Αν καταφέρει να υλοποιήσει και την ιδέα του Dieter Nirschl να γίνει το σμαραγδένιο νησί προορισμός του Σαββατοκύριακου, όπως και η Κρήτη, θα ανοίξουν νέες προοπτικές για τις ελληνικές περιοχές με ήπιο κλίμα το χειμώνα, που είναι το ζητούμενο για τους Βορειοευρωπαίους.
Στην ημερίδα του fvw, επίσης, εκπρόσωποι μεγάλων γερμανών τουρ οπερέιτορ υπογραμμίσθηκε ιδιαίτερα η εικόνα της αναβάθμισης των ξενοδοχείων του νησιού, καθώς και η προσπάθεια των επίσημων φορέων για ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού, αλλά και για νέες προσφορές με ταξίδια στα μικρότερα γειτονικά νησιά.
Στα συμπεράσματα τονίζεται το γεγονός ότι στα ξενοδοχεία της Ρόδου διατηρήθηκε το μείγμα με μικρότερα ακίνητα και μεγάλα, με τον εκπρόσωπο του Thomas Cook, Timm Raudszus, να λέει ότι “αυτό είναι σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Ελλάδας», προτρέποντας τη χώρα μας να διατηρήσει αυτήν την παράδοση.
Οι εκπρόσωποι των γερμανών τουρ οπερέιτορ συμφώνησαν στη διαπίστωση ότι η Ελλάδα επιστρέφει δυναμικά στη γερμανική αγορά, όμως, τόνισαν ότι δεν πρέπει να επαναπαύεται στις δάφνες της.
Ο Thomas Rudolph, product manager της JT Touristik, είπε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν δυνατότητες για βελτίωση της ποιότητας, καθώς και για υψηλότερα μεγέθη επισκεπτών, κυρίως με την προσέλκυση περισσότερων νέων.
Ο Andrea Nordmann, διευθυντικό στέλεχος της Alltours, έσπευσε επίσης να προσθέσει: «Ελπίζουμε ότι οι τιμές θα παραμείνουν ρεαλιστικές και ότι οι ξενοδόχοι δεν θα θελήσουν να καλύψουν τη διαφορά σε ό, τι έχασαν κατά τη διάρκεια της κρίσης.”
Πηγή: www.tornosnews.gr