13.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

«…και να φτιάξω μια καινούργια κοινωνία άλληνε»: 29 Αυγούστου 1931 γεννήθηκε ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο γιος των προσφύγων που μίλησε στην καρδιά του λαού | Φωτός+Βίντεο

Ημερομηνία:

Ο Στέλιος Καζαντζίδης υπήρξε ένας από τους λίγους τραγουδιστές, που κέρδισαν αδιαφιλονίκητα τον τίτλο του λαϊκού ερμηνευτή, αγαπήθηκε φανατικά, μπήκε στις καρδιές και στα σπίτια των ανθρώπων, τραγουδήθηκε όσο λίγοι και χάρισε το αίσθημα της οικειότητας σε όσους ένιωσαν ότι τραγουδά για εκείνους.

Με τη μοναδική υφή της φωνής του κατάφερε να εκφράσει τις αγωνίες, τους φόβους, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς ανθρώπων, για τους οποίους η επιβίωση δεν ήταν και τόσο αυτονόητη. Οικονομικά και κοινωνικά αποκλεισμένοι, πρόσφυγες, εργάτες, όλοι αγωνιστές της καθημερινότητας αναζητούσαν στα τραγούδια του παρηγοριά για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν καθημερινά. Και το κοινό του, βέβαια, δεν σταματούσε μόνο σε αυτούς.

Γεννήθηκε στις 29 Αυγούστου 1931 στη Νέα Ιωνία. Η μητέρα του ήταν πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία. Από αυτή άκουγε ως παιδί τα λαϊκά τραγούδια που έφεραν οι πρόσφυγες και από τη γιαγιά του -όπως έλεγε ο ίδιος- πήρε τις τεχνικές, τις αναπνοές, το κλάμα στη φωνή… Ως τη στιγμή που τον ανέλαβε ο μεγάλος δάσκαλος Στέλιος Χρυσίνης.

Οι γονείς του Στέλιου Καζαντζίδη, Χαράλαμπος και Γεσθημανή, ήταν πρόσφυγες. Στη δεκαετία του 1930 η ζωή ήταν δύσκολη, για τους περισσότερους, και ειδικότερα για τους πρόσφυγες, που εγκαταστάθηκαν μετά το 1923 στα αστικά κέντρα (μεγάλα ή μικρά) σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Η οικογένεια Καζαντζίδη, λοιπόν, δε θα μπορούσε παρά να βιοπορίζεται με δυσκολία. Πολλές άλλες οικογένειες ζούσαν σε παρόμοιες συνθήκες. Στα χρόνια της κατοχής οι συνθήκες έγιναν δυσχερέστερες και η οικογένεια Καζαντζίδη αναγκάστηκε να μεταβεί στα Πλατανάκια Σερρών και έπειτα στη Ροδώνα Κιλκίς. Αργότερα επέστρεψαν πάλι στην Αθήνα.

Ο πατέρας του οργανώθηκε στις τάξεις του ΕΛΑΣ και προσέφερε τις υπηρεσίες του στην Επιμελητεία του Αντάρτη (ΕΤΑ). Στα χρόνια του εμφυλίου δολοφονήθηκε από παρακρατικούς αντικομμουνιστές.

Αναφέρει σχετικά, στον Βασίλη Βασιλικό, ο Στέλιος Καζαντζίδης:

«Του έριξαν ένα ξύλο, που ταίρι του δεν πρέπει να υπάρχει στον κόσμο. Ούτε στην ΕΣΑ δεν χτύπαγαν έτσι. Με ένα σιδερένιο μπαστούνι τον σκότωσαν, στην κυριολεξία. Τον είχαν μελανιάσει, αιμορραγούσε… Τότε το ΄47 πέθανε ο πατέρας μου. Είχε προλάβει να γεννηθεί ο Στάθης. Λίγο πριν πεθάνει τον ξαναπιάσανε, έφαγε πάλι ξύλο. Τους τέσσερις πέντε μήνες που επέζησε μετά τα βασανιστήρια δεν είχε κουράγιο για τίποτα, όλο αιμοπτύσεις έκανε, είχαν σαπίσει οι πνεύμονες, είχε φθαρεί τελείως, δεν είχε κουράγιο ούτε να αναπνεύσει. Το κόμμα έστειλε κάποιο γιατρό. «Δεν έχει ζωή» μας λέει. Ο πατέρας μου έτρωγε σε πεπιεσμένα χαρτόνια για να μην τρώει απ’ το πιάτο που θα τρώγαμε και εμείς, μη μας κολλήσει το μικρόβιο της φυματίωσης. Τρεις μέρες παιδευόταν ο φουκαράς…» («Υπάρχω», Εκδόσεις Λιβάνη).

https://www.youtube.com/watch?v=8GxXM0eUUII

Μεγαλώνοντας, δούλεψε σ’ ένα εργοστάσιο στη Νέα Ιωνία. Μία μέρα, τον φωνάζει το αφεντικό του και του λέει ότι έχει καταπληκτική φωνή και του κάνει δώρο μία κιθάρα. Ο Στέλιος, όσε ώρες δεν δούλευε, καθόταν στο σπίτι και προσπαθούσε να μάθει τραγούδια στην κιθάρα. Μια μέρα, κάποιος περαστικός τον άκουσε και του πρότεινε να τραγουδήσει στην ταβέρνα του. Έτσι, έγινε η αρχή…

Το 1950 εμφανίστηκε για πρώτη φορά επαγγελματικά στην Κηφισιά. Δύο χρόνια αργότερα έκανε και την πρώτη ηχογράφησή του στην Columbia, με το τραγούδι του Απόστολου Καλδάρα «Για μπάνιο πας», που όμως δεν πούλησε. Το δεύτερο τραγούδι, «Οι βαλίτσες» του Γιάννη Παπαϊωάννου, έγινε μεγάλη επιτυχία.

Από εκεί και πέρα ξεκίνησε μία σειρά επιτυχιών και συνεχής άνοδος, με εμφανίσεις σε γνωστά λαϊκά κέντρα της εποχής. Τότε έρχεται και η γνωριμία, ο αρραβώνας, αλλά και η συνεργασία με την Καίτη Γκρέυ, ως το καλοκαίρι του 1957. Σουξέ της εποχής, το «Απόψε φίλα με» του Μανόλη Χιώτη, ένα ντουέτο του Στέλιου Καζαντζίδη με την Καίτη Γκρέυ. Μετά από αυτό χώρισαν.

oldphotospod 3101 057 k1359708279

Η επόμενη οκταετία (1957-1965) είναι ίσως η πιο γόνιμη και δημιουργική περίοδος για τον Στέλιο Καζαντζίδη. Η γνωριμία του με τη Μαρινέλλα στη Θεσσαλονίκη εξελίχθηκε σε μια λαμπρή συνεργασία. Μαζί έκαναν μεγάλες επιτυχίες με κορυφαίους συνθέτες (Τσιτσάνης, Παπαϊωάννου, Χιώτης, Καλδάρας, Παπαγιαννοπούλου, Βίρβος, Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Λεοντής, Ξαρχάκος, Λοΐζος, Μαρκόπουλος κ.ά.) και εμφανίστηκαν στα μεγαλύτερα λαϊκά κέντρα.

Το Μάιο του 1966 αποφάσισαν να ενωθούν και στη ζωή. Ο γάμος τους μπορεί να μην άντεξε στο χρόνο, αλλά έμειναν για πάντα φίλοι. Έπειτα από χρόνια, ο Καζαντζίδης γνώρισε και παντρεύτηκε την κυρα-Βάσω, την οποία ο χαρακτήριζε ως «θησαυρό».

Τo 1965 κι ενώ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, αποφάσισε να εγκαταλείψει τα νυχτερινά κέντρα. Τήρησε την επιλογή του αυτή ως το τέλος της ζωής του και η μόνη επαφή με το κοινό ήταν μέσω των δίσκων του. Για κάποιο διάστημα και αυτή η επικοινωνία διακόπηκε, λόγω προβλημάτων που είχε με τη δισκογραφική εταιρεία «Μίνως».

Στη δισκογραφία επανήλθε, έπειτα από 12 χρόνια απουσίας, το 1987, συνεργαζόμενος με τους Τάκη Σούκο, Λευτέρη Χαψιάδη, Θανάση Πολυκανδριώτη, Θοδωρή Καμπουρίδη, Μάκη Ερημίτη, Αντώνη Βαρδή, Σώτια Τσώτου και άλλους άξιους δημιουργούς. Το κύκνειο άσμα του ήταν ο δίσκος «Έρχονται χρόνια δύσκολα».

Πέθανε στις 14 Σεπτεμβρίου 2001, σε ηλικία 70 ετών, έπειτα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.

Ο ξυλοδαρμός του Καζαντζίδη στον στρατό, που του στέρησε τη χαρά της πατρότητας

Ο Καζαντζίδης ήταν ένας γοητευτικός άντρας και πάντα είχε στο πλευρό του μια δυναμική γυναίκα.

Με καμία όμως, ούτε καν με την επί σειρά ετών σύζυγό του Μαρινέλλα, δεν έκανε παιδιά.

Σε μία από τις ελάχιστες συνεντεύξεις που έδωσε ο Καζαντζίδης, αποκάλυψε την αιτία. Όπως υποστήριξε, όταν ήταν φαντάρος, τον είχε κλωτσήσει ένα άλογο στα γεννητικά του όργανα, αφήνοντάς του μόνιμο πρόβλημα γονιμότητας.

Μηχανή του χρόνου: Ο ξυλοδαρμός του Καζαντζίδη στον στρατό, που του στέρησε τη χαρά της πατρότητας

Ο Στέλιος Καζαντζίδης σε ηλικία περίπου 30 ετών

Γιατί όμως τον χτύπησε το άλογο;

Την εξήγηση έδωσε η τελευταία του σύζυγος, Βάσω Καζαντζίδη, σε συνέντευξή της στη «Μηχανή του Χρόνου».

Σύμφωνα με την κυρία Καζαντζίδη, όταν ο Στέλιος ήταν φαντάρος, τον έκλεισαν σε ένα στάβλο, για να τον τιμωρήσουν για τα κομμουνιστικά πολιτικά του φρονήματα.

Πρακτική που ήταν συνηθισμένη σε όσους κατάγονταν από αριστερή οικογένεια και δεν την είχαν αποκηρύξει.

Στον στάβλο, όπως είπε ο ίδιος, έγινε το ατύχημα με το άλογο, που του στέρησε την πατρότητα.

Ο γιατρός που τον εξέτασε τότε, του είπε: «Τη ζωή σου τη γλίτωσες, αλλά δεν θα κάνεις παιδιά».

Μηχανή του χρόνου: Ο ξυλοδαρμός του Καζαντζίδη στον στρατό, που του στέρησε τη χαρά της πατρότητας

O Στέλιος Καζαντζίδης με την τελευταία του σύζυγο, Βάσω, που ο ίδιος αποκαλούσε “θησαυρό”

Η εκδοχή της πνευματικής του μητέρας

Πρόσφατα, η νονά του τραγουδιστή, Μαρία Κιουρτσόγλου, εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της, άγνωστες αλήθειες από τη ζωή του αγαπημένου της βαφτιστικού.

Ο Στέλιος είχε μια ιδιαίτερη σχέση με τη νονά του και της εξομολογούνταν όλα του τα μυστικά.

Σύμφωνα με την κυρία Κιουρτσόγλου, η στειρότητα του Καζαντζίδη δεν οφειλόταν σε κλοτσιά από άλογο, αλλά στον άγριο ξυλοδαρμό που δέχτηκε από έναν ανώτερό του, όταν ήταν φαντάρος.

Ο Πόντιος αξιωματικός έσυρε και χτύπησε με μανία τον τραγουδιστή. Ένα από τα άγρια χτυπήματα, τον βρήκε στα γεννητικά όργανα, προκαλώντας ανεπανόρθωτη βλάβη.

Όποια και αν είναι η αλήθεια, για την αιτία που ο τραγουδιστής στερήθηκε την πατρότητα, το γεγονός είναι ότι ο ίδιος πληγώθηκε πολύ.

Ο Καζαντζίδης διέθετε έναν πολύ ευαίσθητο χαρακτήρα και σύμφωνα με τους ανθρώπους που τον έζησαν, όταν πληροφορήθηκε ότι δε θα μπορούσε να τεκνοποιήσει, κλείστηκε στον εαυτό του.

Γι’ αυτό και για πολλά χρόνια, όταν τον ρωτούσαν, δεν έλεγε ποιος ήταν ο λόγος που δεν έγινε ποτέ πατέρας.

Μηχανή του χρόνου: Ο ξυλοδαρμός του Καζαντζίδη στον στρατό, που του στέρησε τη χαρά της πατρότητας

Όταν ο Καζαντζίδης παράτησε το τραγούδι και έγινε ψαράς

«Με έχουν κάνει να ζητάω τη μοναξιά στα πέλαγα και στα χωράφια. Έχω σιχαθεί το τραγούδι.». Το καλοκαίρι του 1971 ο Στέλιος Καζαντζίδης μετρούσε ήδη τέσσερα χρόνια απουσίας από το τραγούδι. Είχε εγκαταλείψει την Αθήνα και είχε αυτοεξοριστεί στη Μακεδονία. Ζούσε μακριά από τη δημοσιότητα, τις πίστες και τα στούντιο ηχογραφήσεων. Ο λαϊκός τραγουδιστής είχε γίνει αγρότης και μετά ψαράς. Μόλις η βάρκα βγαίνει στη στεριά, οι φίλοι του Στέλιου σπεύδουν να δουν τι ψάρια έπιασε. Η καλλιτεχνική του σιωπή είχε στενοχωρήσει τους θαυμαστές του που προσπαθούσαν να εξηγήσουν τη στάση του.

Ο κόσμος, που τα προηγούμενα χρόνια τον είχε κάνει ίνδαλμα του λαϊκού τραγουδιού, ανυπομονούσε για την επόμενη εμφάνισή του. Τότε ο συνεργάτης του περιοδικού «Επίκαιρα», Γιώργος Λιάνης, ταξίδεψε στον Θερμαϊκό για μια αποκλειστική συνέντευξη με τον τραγουδιστή. Σε μια παραλία βρήκε τον Καζαντζίδη να ψαρεύει μόνος και μελαγχολικός. «Τους έκανα μεγάλη ζημιά. Μετέτρεψα τη δραχμή σε χιλιάρικο» λέει για τις δισκογραφικές. Οι φήμες που κυκλοφορούσαν ήθελαν υπεύθυνη για τη σιωπή του την πρώην σύζυγό του, Μαρινέλλα. Αν και είχαν περάσει πέντε χρόνια από τον χωρισμό του ζευγαριού, ο κόσμος πίστευε ότι ο Στέλιος δεν είχε καταφέρει να την ξεπεράσει και ζήλευε τη δόξα της. Ο ίδιος όμως έδωσε άλλη εξήγηση για την πολύχρονη αποχή του.  Δεν είναι η Μαρινέλλα. Είναι οι εταιρίες. Είναι ο αγώνας που κάνουν, χρόνια τώρα, για να με εξοντώσουν. Σήκωσα το κεφάλι ψηλά και με χτύπησαν αλύπητα «Με έχουν κάνει να ζητάω τη μοναξιά στα πέλαγα και στα χωράφια. Δεν θα ξανατραγουδήσω. Έχω σιχαθεί το τραγούδι. Θα προσπαθήσω να βρω κάποια άλλη δουλειά…» δήλωσε, γνωρίζοντας ότι θα απογοήτευε το κοινό του. Αλλά ο Καζαντζίδης ήταν σταθερός στην απόφασή του.

Ο ρεπόρτερ ζήτησε περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαμάχη του με τις δισκογραφικές εταιρίες. Ο ερμηνευτής είπε: «Οι εταιρίες δεν είναι τίποτα άλλο, παρά τεράστια ψυγεία, που από την κατάψυξή τους, θα περάσουν, αργά ή γρήγορα, συνθέτες, ερμηνευτές και μουσικοί». Και για να μην αφήσει κανένα ερωτηματικό, ο Καζαντζίδης προσπάθησε να εξηγήσει τον λόγο της διαμάχης. «Τους έκανα μεγάλη ζημιά. Μετέτρεψα τη δραχμή σε χιλιάρικο. Η πρώτη μου ηχογράφηση αμείφτηκε με 80 δραχμές. Μετά από λίγο ηχογράφησα τραγούδι με 80 χιλιάρικα». Παρόλο που στο παρελθόν είχε κερδίσει πολλά χρήματα από το τραγούδι, την περίοδο εκείνη τα είχε χάσει σχεδόν όλα. Είχε ένα υπέρογκο χρέος στην εφορία και μια ανοιχτή δικαστική διαμάχη με μεγάλη εταιρία.

Όπως είπε ο ίδιος, ήταν ο πιο φτωχός από όλους τους συναδέλφους του. Νεαροί θαυμαστές του Καζαντζίδη μαζεύτηκαν στην παραλία για να φωτογραφηθούν μαζί του Παρά τη δύσκολη κατάσταση που βρισκόταν, η απόφασή του να σταματήσει το τραγούδι ήταν ακλόνητη. Η επιστροφή του θα τον έβγαζε από το οικονομικό αδιέξοδο, αφού ο κόσμος διψούσε για τα τραγούδια του και περίμενε με ανυπομονησία έναν καινούριο δίσκο ή μια ζωντανή του εμφάνιση. Ο ίδιος όμως δεν άλλαζε γνώμη. Το σίγουρο είναι ότι όσο ο Καζαντζίδης σιωπούσε, τόσο μεγάλωνε τον μύθο του. Στην ελληνική μουσική, δεν υπήρξε ποτέ άλλος καλλιτέχνης, που οι Έλληνες σε όλο τον κόσμο να περιμένουν τον καινούριο του δίσκο. Ήταν ένα φαινόμενο για τη μικρή ελληνική αγορά και μάλιστα ανεπανάληπτο….

Δισκογραφία

1955 – Στέλιος Καζαντζίδης

1959 – Ο Ένας

1965 – Τραγουδήστε μαζί μου

1965 – Καταχνιά

1967 – Αναπολώντας

1968 – Καζαντζίδης – Μαρινέλλα

1969 – Νυχτερίδες κι αράχνες

1970 – Ένα γράμμα

1970 – Η στεναχώρια μου

1971 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο3

1971 – Στιγμές

1972 – Ο Γυρισμός

1972 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο4

1973 – Γυάλινος κόσμος

1973 – Το δρoμολόι της ζωής

1974 – Καζαντζίδης – Γκρέυ – Πάνου

1974 – Η ζωή μου όλη

1974 – Στην Ανατολή

1975 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο5

1975 – Τα Ρεμπέτικα

1975 – Υπάρχω

1976 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο6

1977 – Σε Δημοτικά τραγούδια

1977 – Καινούριοι κόσμοι

1977 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο7

1977 – Στέλιος Καζαντζίδης Νο8

1978 – 14 Χρυσές Επιτυχίες Νο2

1978 – Τραγουδάει Κώστα Βίρβο

1978 – Μοναξιά μου

1980 – Τραγουδά Πυθαγόρα

1981 – Τα τραγούδια της Ανατολής

1981 – Τραγούδια 1951-1963

1981 – Τραγούδια 1961-1963

1982 – Τραγουδά Μπάμπη Μπακάλη

1982 – 15 Μεγάλες Επιτυχίες

1984 – Τραγουδά Βασίλη Τσιτσάνη

1985 – Ανέκδοτα τραγούδια απ΄ τις 33 στροφές

1985 – Μία Γυναίκα έφυγε

1985 – Για πάντα 1952-1963 Νο2

1987 – Ο δρόμος της επιστροφής

1987 – Λαϊκοί Βάρδοι

1987 – Καζαντζίδης-Μπιθικώτσης-Μαζί

1988 – Τα τραγούδια της ζωής μου 7 Cd

1988 – Οι Μεγαλύτερες Επιτυχίες του No1

1988 – Τώρα

1988 – Ελεύθερος

1988 – Τραγούδια από 45 & 78 στροφές 2 Cd

1989 – Ότι δεν είπα

1991 – Οι Μεγαλύτερες Επιτυχίες του 2 Cd

1991 – Τα Τραγούδια Της Αμερικής (Καζαντζίδης – Μαρινέλλα)

1991 – Οι Μεγαλύτερες Επιτυχίες του No2

1992 – Βραδιάζει

1992 – Αυτή είναι η ζωή μου 2 Cd

1993 – Τα αηδόνια του Πόντου

1993 – Οι πρώτες Αυθεντικές εκτελέσεις

1993 – Ανέκδοτα τραγούδια από τις 33 στροφές No3

1993 – Ένα γλέντι με το Στελάρα 1

1993 – Ένα γλέντι με το Στελάρα 2

1993 – Η Ελλάδα του Στέλιου και του Στράτου

1993 – Συναπάντεμαν

1993 – Τα τσιφτετέλια του Στέλιου και του Μανώλη

1994 – Τα πορτραίτα Της Μίνως ΕΜΙ 4

1994 – Και που Θεός

1994 – Δισκογραφία Τσιτσάνη Νο10

1995 – Οι Μεγάλες Επιτυχίες (Καζαντζίδης – Μαρινέλλα)

1995 – Τα Βιώματα μου

1996 – Μέσα από τις 45 στροφές

1996 – Τραγούδια Από τις 45 Στροφές

1996 – Αλλοτινές μου Εποχές

1996 – Αφιέρωμα

1996 – Εξ Ανατολών το μέλος

1996 – Μεγάλες Επιτυχίες 2 Cd

1997 – Τραγούδια Από τις 45 Στροφές No2

1997 – Πατρίδα`μ αραεύω σε

1997 – 12 Ερωτικές στιγμές

1998 – Τα Ζεϊμπέκικα του Στέλιου

1999 – Τραγουδώ

2000 – Τραγούδια Από τις 45 Στροφές No 3

2000 – Η Φωνή του όλη

2000 – Όταν η φωνή φτάνει το θρύλο

2000 – Έρχονται χρόνια δύσκολα

2000 – Ποντιακά

Συλλογές που κυκλοφόρησαν μετά τον θάνατό του

2001 – Μεγάλοι ερμηνευτές 5 Cd

2001 – Υπάρχω για Εσάς

2002 – Τα Καλύτερα 2 Cd

2002 – Τραγουδά Μανώλη Χιώτη

2002 – Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ

2003 – Αυτή η νύχτα μένει

2003 – Για πάντα κοντά μας 4 Cd

2003 – Μεγάλα τραγούδια

2003 – Ερμηνεύει Βασίλη Τσιτσάνη

2003 – Απ΄ έξω απ΄ τις φυλακές

2003 – Έχασα τον άνθρωπο μου

2003 – Όπως Ραγίζει Το Γυαλί

2003 – Πάρε φωτιά και κάψε με

2003 – Τα τραγούδια της Μάνας

2003 – Τα πικραμένα χείλη μου

2004 – Πάω στην Αυστραλία

2004 – Η Χαριστική βολή

2004 – Τα πιο ωραία χρόνια μου

2005 – Αυτή η νύχτα μένει 40 Μεγάλες Επιτυχίες 2 Cd

2005 – Χίλιες Νύχτες όμορφες

2005 – Σε τραγούδια της Ευτυχίας

2008 – Υπάρχω [Τα 72 καλυτερα τραγουδια]

Τα 50 καλύτερά του τραγούδια

1 Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ

2 ΕΝΑΣ ΜΑΓΚΑΣ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ

3 ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ

4 ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ ΚΙ ΑΡΑΧΝΕΣ

5 ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ

6 ΖΙΓΚΟΥΑΛΑ

7 ΒΡΑΧΟ ΒΡΑΧΟ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΜΟΥ

8 ΑΣΠΡΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ

9 ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ

10 ΥΠΑΡΧΩ

11 ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΪΚΗΣ

12 ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

13 ΑΠ’ ΤΑ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ

14 ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ

15 ΚΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΛΟΓΙΑ ΒΑΡΙΑ

16 ΚΑΤΩ ΑΠ’ ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΜΟΥ

17 ΑΠΟΚΛΗΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

18 ΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ

19 ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

20 ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙΣ

21 ΠΑΡΕ ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΜΟΥ

22 ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ

23 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΟΥ

24 ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

25 ΑΝ ΞΑΝΑΡΧΟΣΟΥΝ

26 ΑΣ ΠΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΑ ΠΑΛΙΑ

27 ΤΟΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙΣ

28 ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΩ ΕΓΩ ΠΕΘΑΙΝΕΙ

29 ΑΠΟΨΕ ΦΙΛΑ ΜΕ

30 ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΑΠΗΣΩ

31 ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ’ΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ Σ’ΑΓΑΠΩ

32 Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ

33 ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ

34 Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

35 ΝΙΤΣΑ ΕΛΕΝΙΤΣΑ

36 ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ

37 ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ

38 ΜΑΝΤΟΥΜΠΑΛΑ

39 ΤΟ ΘΟΛΩΜΕΝΟ ΜΟΥ ΜΥΑΛΟ

40 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

41 ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

42 ΑΓΡΙΟΛΟΥΛΟΥΔΟ

43 ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ

44 ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ

45 ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ

46 ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ

47 ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ

48 ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ

49 ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ

50 ΓΥΡΙΖΩ ΑΠ’ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ

51 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΩ ΑΠ’ ΤΗΝ ΖΩΗ

52 ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΕΣ με Γιώργο Νταλάρα

53 ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙ’ ΑΥΤΗ

54 ΑΛΛΟΤΙΝΕΣ ΜΟΥ ΕΠΟΧΕΣ

55 ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΟΣΑ ΚΙ ΑΝ ΠΟΥΝ

mixanixronou.gr, sansimera.gr, news247.gr, imerodromos.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ