Η ΓΣ της ΕΛΜΕ Χανίων στις 20/9/2023, αποφάσισε την κινητοποίηση μαζί με γονείς των παιδιών που χρήζουν Παράλληλη Στήριξη την Τετάρτη 27/09 στην ΔΔΕ Χανίων στις 13.00.
Το πρόβλημα της έλλειψης εκπαιδευτικών που στελεχώνουν την Ειδική Αγωγή είναι φέτος ιδιαίτερα αυξημένο στα σχολεία του νομού μας, καθώς από τους 122 εκπαιδευτικούς που ζητήθηκαν ώστε να καλυφθούν οι απαιτούμενες θέσεις, το Υπουργείο διόρισε μόνο 63.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό κείμενο:
«Πιστεύουμε ότι τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Παράλληλης Στήριξης πρέπει να απασχολούν όλους τους συναδέλφους καθώς η ορθή επιστημονικά αντιμετώπιση τους, είναι σημαντική όχι μόνο για την κατηγορία αυτή των μαθητών και των οικογενειών τους αλλά και για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου γενικότερα. Ως εκπαιδευτικοί πιστεύουμε ότι κάθε μαθητής έχει δικαίωμα στη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία και υποχρέωση της Πολιτείας είναι να του προσφέρει τη δυνατότητα αυτή.
Η παρουσία μας την Τετάρτη 27/09 στην ΔΔΕ Χανίων στις 13.00 είναι πολύ σημαντική, ώστε να διεκδικήσουμε το αυτονόητο.
Για αυτό το λόγο η ΓΣ της ΕΛΜΕ Χανίων αποφάσισε την κήρυξη 3ωρης διευκολυντική στάση εργασίας 11:00 με 14:00.»
Ακολουθεί αναλυτική ανακοίνωση:
Δεν πρόλαβαν να περάσουν 2 μήνες από τις εκλογές και ήδη έγινε σαφές τι σημαίνει η πολιτική της Ν.Δ. και ποιοι είναι οι στόχοι της. Η ακρίβεια εν μέσω καλοκαιριού και οι αυξήσεις των ενοικίων έκαναν ακόμα πιο δύσκολη τη διαβίωση των λαϊκών νοικοκυριών Η ιδιωτικοποίηση -εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών, η πλήρης εγκατάλειψή τους και η παράδοσή τους στα επιχειρηματικά συμφέροντα, εκφράστηκε με τις πυρκαγιές, τις καταστροφικές πλημμύρες στην Θεσσαλία, την καταστροφή της φύσης και της λαϊκής περιουσίας, καθώς και την απώλεια ανθρώπινων ζωών. Με το δικαίωμα ψήφου στους ελληνικής καταγωγής κατοίκους του εξωτερικού, τη στιγμή μάλιστα που αποκλείονται οι μετανάστες που ζουν και εργάζονται στη χώρα, η Ν.Δ, βιάστηκε να δείξει ότι κύριο μέλημά της είναι να συνεχίσει να κυβερνά για όσο πιο πολλά χρόνια μπορεί. Ολα αυτά από μια κυβέρνηση που με τη στάση της (πχ. η απόδοση των πυρκαγιών του Έβρου στους μετανάστες και η αποδοχή της ακροδεξιάς ρητορείας), δίνει αέρα στα πανιά της ακροδεξιάς.
Και μαζί με όλα αυτά η κυβέρνηση προχωρά σε νέες αναδιαρθρώσεις ή βαθαίνει παλαιότερες. Έτσι με το νέο μισθολόγιο των Δ.Υ. που ψηφίστηκε το καλοκαίρι προβλέπει αυξήσεις από 40-50 ευρώ κατά μέσο όρο από 1-1-2024 (Υ.Ε στα 656 ευρώ και Π.Ε 873 καθαρά), τη στιγμή που και ο πληθωρισμός φέτος μόνο ξεπέρασε το 10% και η κατάργηση των δώρων από «προσωρινό» γίνεται μόνιμο μέτρο -για να μη μιλήσουμε για τις απώλειες των προηγούμενων ετών. Παράλληλα με το βάθεμα της ψαλίδας μεταξύ υπαλλήλων και στελεχών (αύξηση του επιδόματος θέσης) επιχειρεί να διαμορφώσει τη νέα “εργατική αριστοκρατία” που θα χρησιμοποιηθεί ως 5η φάλαγγα- προκειμένου να εξασφαλίσει την στήριξη τους στην αντιδραστική μετάλλαξη του Δημοσίου και της αξιολόγησης.
Στα εργασιακά, με το νομοσχέδιο που καταθέτει ο υπουργός ανεργίας και ελαστικής κι ανασφαλούς εργασίας Γεωργιάδη σε εφαρμογή της οδηγίας της Ε.Ε. για την εργασία συνεχίζει όσα άρχισε με το νόμο του Χατζηδάκη (6ημερη εργασία, κατάργηση 8ώρου, 13ωρη απασχόληση, συμβάσεις μηδενικού ωραρίου θέσπιση «εργζόμενου υπό δοκιμή», ποινικοποίηση με φυλάκιση και πρόστιμο για περιφρούρηση απεργίας).
Συνέχιση τη ίδιας πολιτικής στην εκπαίδευση
Βάθεμα των ταξικών χαρακτηριστικών της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του σχολείου.
Στην εκπαίδευση τα πράγματα δεν μπορεί να είναι διαφορετικά. Η κυβέρνηση, εναρμονιζόμενη με την ΕΕ, τον ΟΟΣΑ και τις επιταγές του κεφαλαίου, επιδιώκει να επιβάλει μια πολιτική που στόχο έχει την αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου, να εισάγει στη λειτουργία του ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να διαμορφώσει ένα καθεστώς απόλυτου ελέγχου της παιδαγωγικής λειτουργίας και σταδιακής κατάργησης των παιδαγωγικών ελευθεριών, πράγμα που θα οδηγήσει στην επιδείνωση των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών. Δεν είναι τυχαίο ότι από τις πρώτες έγνοιες της είναι η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, παρά τη συνταγματική απαγόρευση.
Οι προγραμματικές δηλώσεις Πιερρακάκη στη Βουλή, οι δηλώσεις Μητσοτάκη και κυβερνητικών στελεχών μέσα στο καλοκαίρι αποτυπώνουν αυτό το στίγμα: αδιαπραγμάτευτο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο της Κεραμέως και των προηγούμενων κυβερνήσεων και προώθηση όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που εκκρεμούν, ώστε η εκπαίδευση πρέπει να μπει στην υπηρεσία του νέου επενδυτικού αναπτυξιακού οικονομικού μοντέλου στα πλαίσια του ταμείου ανάκαμψης. Συνέχιση του αίσχους της κάλυψης των πάγιων και διαρκών αναγκών με ελαστικά εργαζόμενους – αναπληρωτές -.
Πανελλαδικά, το πρώτο κουδούνι θα χτυπήσει με 19.000 επίσημα κενά -δηλαδή αυτά που παραδέχεται το Υπουργείο, όχι τα πραγματικά-, καθώς για 47.000 δηλωμένα κενά από τις Διευθύνσεις προσλήφθηκαν 28.000 αναπληρωτές (ποσοστό κάλυψης μόλις 59%). Στον νομό Χανίων για τα 143 κενά που δηλώθηκαν στα μέσα Αυγούστου για εκπαιδευτικούς Γενικής Παιδείας καλύφτηκαν μόνο τα 80, επομένως λείπουν τουλάχιστον 63 καθηγητές. Αυτό σημαίνει ότι κάθε βδομάδα που θα περνάει χωρίς να έχουν γίνει προσλήψεις, στον νομό Χανίων θα χάνονται περισσότερες από 1.386 ώρες μαθημάτων! Στην πραγματικότητα οι ώρες που θα χάνονται θα είναι πολύ περισσότερες καθώς στα τέλη Αυγούστου εγκρίθηκαν 21 ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ και δεκάδες τμήματα στα ΕΠΑΛ επομένως τα κενά που προαναφέραμε δεν περιλαμβάνουν το προσωπικό που χρειάζεται για να λειτουργήσουν αυτά τα τμήματα.
Αντίστοιχη εικόνα υπάρχει και στα κενά μη εκπαιδευτικού προσωπικού, όπου, από τις 40 δηλωμένες κενές θέσεις σχολικών νοσηλευτών και άλλων ειδικοτήτων ΕΕΠ, ΕΒΠ έχουν καλυφθεί μόνο οι 22.
Ειδικά για τις ειδικότητες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση σημάνουμε συναγερμό, προς τους Γονείς των παιδιών, τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους άνεργους συναδέλφους που απασχολούνται στα συγκεκριμένα προγράμματα, καθώς : Στην ζοφερή εικόνα των υποστελεχωμένων ΚΕΔΑΣΥ πανελλαδικά – και των Χανίων – όπου για να βγει διάγνωση ακόμα και σε σοβαρές περιπτώσεις χρειάζονται από 4 μήνες έως 2,5 χρόνια με ότι επιπτώσεις μπορεί να επιφέρει στην υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών, έρχεται να προστεθεί μια κατάπτυστη εγκύκλιος του Υπουργείου όπου καλεί ουσιαστικά να στοιβαχθούν όλα τα παιδιά που χρίζουν εξατομικευμένης παράλληλης στήριξης σε 1 τμήμα κι επομένως να μην έχουν προσωπικό καθηγητή για την περίπτωσή τους. Στα Χανιά η εικόνα αυτή εξειδικεύεται ως εξής: Από τις 122 δηλωμένες κενές θέσεις για όλα τα προγράμματα Ειδικής Αγωγής προσλήφθηκαν 63 θέσεις επομένως παραμένουν 59 κενές θέσεις. Το κλείσιμο της Παιδοψυχιατρικής του ΠΑΓΝΗ, επιδεινώνει την ήδη επιβαρυμένη καθώς ούτε στον νομό Χανίων υπάρχει παιδοψυχίατρος στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας από τις αρχές του έτους. Στο Ρέθυμνο, το Κέντρο Ψυχικής Υγείας είναι δύσκολο να εξυπηρετήσει και τις ανάγκες των Χανίων, με αποτέλεσμα η αναμονή για εξέταση από παιδοψυχίατρο να φτάνει το ένα έτος.
Για την κυβέρνηση, εμβληματικές προτεραιότητες με ενιαίο χαρακτήρα για όλες τις βαθμίδες της δημόσιας εκπαίδευση είναι οι ακόλουθες:
- Συνέχιση της αξιολόγησης, τόσο σε επίπεδο σχολείου, όσο και σε επίπεδο εκπαιδευτικών, με δηλωμένη την πρόθεση της να προχωρήσει χωρίς ταλάντευση, ενώ μένουν παράνομα, εκτός μονιμοποίησης χιλιάδες νεοδιόριστοι, εκβιαζόμενοι και υπό καθεστώς ομηρίας για να περάσει η αξιολόγηση.
- Ελεύθερη επιλογή σχολείου. Η κυβέρνηση αντί να φροντίσει για την ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης, έχει ως στόχο μέσω της αξιολόγησης να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία, να παγιώσει τη διάκριση τους σε «καλά» σχολεία για τους λίγους και υποβαθμισμένα σχολεία για τους πολλούς.
- Διαγωνισμός ΑΣΕΠ για νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών (διορισμοί, αναπληρωτές).
- Εθνικό απολυτήριο με υπολογισμό των βαθμών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου με Τ.Θ. και συνυπολογισμός του, μαζί με την ΕΒΕ, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, ανοίγει τη συζήτηση για 11χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση και μετατροπή της Γ΄ Λυκείου ουσιαστικά σε προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή ΑΕΙ (αντίστοιχη πρόβλεψη είχε και ο Γαβρόγλου).
- Άνοιγμα της προσχολικής αγωγής (Νηπιαγωγείο) στην ιδιωτικοποίηση και τα vouchers.
- Νέα νομοσχέδια για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση και την ειδική αγωγή.
- Η ψηφιοποίηση, η χρήση νέων τεχνολογιών και συσκευών, η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη επανέρχονται διαρκώς, για όλες τις βαθμίδες, όχι σαν εποπτικά μέσα, αλλά σαν περιεχόμενο της εκπαίδευσης με ταυτόχρονη υποβάθμιση της ολοκληρωμένης γνώσης.
- Παράκαμψη του άρθρου 16 για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων με αξιοποίηση δυνατοτήτων που παρέχει το ίδιο το Σύνταγμα, σε συνάρτηση µε την υπερίσχυση του ευρωενωσιακού και διεθνούς δικαίου.
- Οικονομικός στραγγαλισμός της δημόσιας εκπαίδευσης όπως η μείωση προσλήψεων αναπληρωτών με αιχμή την παράλληλη στήριξη (47.000 κενά, αλλά 30.000 προσλήψεις αναπληρωτών), μείωση της χρηματοδότησης των σχολικών επιτροπών και του προϋπολογισμού για την παιδεία.
- Επιβολή ενός αυταρχικού πλαισίου και προσπάθεια τρομοκράτησης, μέσω των πειθαρχικών διώξεων, των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης που απαξιώνει και διαλύει και τη δημόσια εκπαίδευση.
ΜΑΣ ΚΗΡΥΞΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ – ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ
Απέναντι στην επίθεση πρέπει να απαντήσουμε επιθετικά και συνολικά. Απέναντι στη συνολική επίθεση κυβέρνησης/αστικού πολιτικού συστήματος, Ε.Ε, κεφαλαίου στο σύνολο της δημόσιας εκπαίδευσης να προβάλλουμε ενιαίο συνεκτικό αγωνιστικό πρόγραμμα πάλης για την εκπαίδευση/ την εργασία/ τη φτώχεια/ την δημοκρατία στα σχολεία και τα Πανεπιστήμια, για εκπαιδευτικούς μαθητές φοιτητές και εργαζόμενους.
Επιδιώκουμε κοινό πανεκπαιδευτικό αγωνιστικό βηματισμό το επόμενο διάστημα.
Έτσι λοιπόν να ξαναγυρίσουμε στους δρόμους του αγώνα και να απαιτήσουμε:
- Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 αποκλειστικά στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.
- Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανένας πρώτος καθαρός μισθός στο δημόσιο κάτω από 1200 ευρώ με ανάλογη κλιμάκωση για όλες τις κατηγορίες και μείωση της ψαλίδας ανάμεσά τους), και αναπροσαρμογή όλων των ΜΚ με βάση το νέο κατώτατο καθαρό. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με τον μισθό – μπλοκάρουμε τις αξιολογικές διαδικασίες. Επαναφορά του 13ου-14ου μισθού και σύνταξης. Κάλυψη των απωλειών της μνημονιακής περιόδου, και του τιμάριθμου.
- Να μειωθούν οι τιμές στα βασικά είδη και στην ενέργεια.
- Κατάργηση του ΦΠΑστα είδη πρώτης ανάγκης. Κατάργηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στην ενέργεια για τους εργαζόμενους. Να καταργηθεί το χρηματιστήριο ενέργειας και οι ρήτρες αναπροσαρμογής. Να επιβληθεί πλαφόν στις τιμές ρεύματος, πετρελαίου, φυσικού αερίου.
- Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Στο δημόσιο ρεύμα, νερό, ενέργεια.
- Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου. Πλήρη σύνταξη με 30 χρόνια δουλειάς και χωρίς όριο ηλικίας.
- Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ (20.000 για φέτος), για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας. Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
- Όχι στο νέο σχολείο – εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν τα εξεταστικά πλέγματα (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA).
- Κατάργηση του ν. 4777 για τα ΑΕΙ και την πανεπιστημιακή αστυνομία.
- Όχι στην αξιολόγηση– αυτοαξιολόγηση. Κατάργηση του νόμου 4823/2021 και του 4692/20. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στοσχολείο.
- Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
- Επαναφορά του ωραρίουστα προ του 2013 επίπεδα.
.Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Καμία δίωξη των αγωνιζόμενων συναδέλφων. Τα σωματεία μας δεν θα εφαρμόσουν το ν. Χατζηδάκη – Παλεύουμε για την ανατροπή και κατάργησή του!
- Να σταματήσουν οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών μέσω ΟΠΣΥΔ εν κρυπτώ σε προεπιλεγμένα κενά και χωρίς διαφάνεια.
- Στους αναπληρωτές να δοθούν το σύνολο των κενών, όπως θα αποτυπωθούν μετά τις τοποθετήσεις των αποσπασμένων και τις διαδικασίες συμπλήρωσης ωραρίου και με το δικαίωμα επιλογής χωρίς περιορισμούς.
- Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) με βάση τα σύνολο των αιτημάτων που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο.
- 1 εκπαιδευτικός ανά 1 μαθητή που χρίζει Παράλληλης Στήριξης.
- Να εγκριθούν όλες οι αιτήσεις για νέα Τμήματα Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια.
- Να λειτουργήσουν τώρα όλες οι εκπαιδευτικές δομές (πρόσφυγες, ενισχυτική, πρόσθετη Μ.Ν.Α.Ε., κ.ά.).
- Επαναλειτουργία της Παιδοψυχιατρικής κλινικής του ΠΑΓΝΗ.
- Άμεση στελέχωση με παιδοψυχίατρο του Κέντρου Ψυχικής Υγείας του ΓΝ Χανίων και όλες τις άλλες απαραίτητες ειδικότητες.
Πρόγραμμα δράσης
Καταθέτουμε πρόγραμμα δράσης πολύμορφου ανυποχώρητου αγώνα με ημερομηνία λήξης το τέλος της χρονιάς που θα περιλαμβάνει και τις εξετάσεις, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται από τις Γ.Σ.
- ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 21/9 10.ΟΟ ΠΜ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. Να μην ψηφιστεί το νομοσχέδιο Γεωργιάδη για την εξαθλίωση των εργαζομένων.
- Κινητοποίηση μαζί με Γονείς των παιδιών που χρήζουν Παράλληλη Στήριξη την Τετάρτη 27/09 στην ΔΔΕ Χανίων στις 13.00 Για αυτό το λόγο προκηρύσσουμε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας
- Εκδήλωση για την ψυχική υγεία των μαθητών και μαθητριών μαζί με τον ΣΕΠΕ Χανίων
- Πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια και εκδηλώσεις από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ στις 5 Οκτωβρίου, παγκόσμια ημέρα του εκπαιδευτικού.
- Οργάνωση δράσεων και παραστάσεων σε ΔΔΕ με τα βασικά αιτήματα για διορισμούς/αναπληρωτές/διαφάνεια/ βελτιώσεις στις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών
Στα πλαίσια του αποφασιστικού αγώνα διαρκείας να προγραμματιστούν τα εξής βήματα:
- Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων την βδομάδα 25 με 30 Σεπτεμβρίου.
- Γενικές Συνελεύσεις στις ΕΛΜΕ και συνεδριάσεις των επιτροπών αγώνα για την καλύτερη οργάνωση των επόμενων απεργιακών βημάτων .
- Ο αγώνας επιδιώκουμε να πάρει πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά, η ΟΛΜΕ να καλέσει σε συνάντηση τη ΔΟΕ άμεσα για τη διαμόρφωση ενιαίου προγράμματος διεκδικήσεων και μορφών πάλης.
- Η ΟΛΜΕ να καλέσει σε συνάντηση τους συλλόγους γονέων και τους φοιτητικούς συλλόγους.
- Για την επιτυχία του αγώνα προωθούμε το συντονισμό των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σωματείων. ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ συμμετέχοντας και ενισχύοντας πρωτοβουλίες κοινής δράσης, όπως για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.
Πιο συγκεκριμένα για την αξιολόγηση
- Επικαιροποίηση της απόφασης Α/Α για Αξιολόγηση
- Συνέχιση της υλοποίησης των αποφάσεων της ολομέλειας προέδρων της ΟΛΜΕ για το μπλοκάρισμα των αξιολογητών στα σχολεία. Συνεχίζουμε την Απεργία-Αποχή από τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές
- Συντονισμός ΣΕΠΕ Χανίων-ΕΛΜΕ Χανίων.
- Υπογραφή της ΑΑ από όλο τον σύλλογο διδασκόντων και συσκέψεις εκ νέου με του νεοδιόριστους αξιολογούμενους αφού πολλοί μετακινήθηκαν λόγω μετάθεσης.
- Κινητοποιήσεις στους αξιολογητές, καταγγελίες κάθε απόπειρας εκφοβισμού κι απειλών των αξιολογούμενων.
- Μπλοκάρουμε κάθε αξιολόγηση κι όχι μόνο αυτών που συμμετέχουν στην ΑΑ
- Κάλεσμα σε ΠΥΣΔΕ να βγάλει πράξεις μονιμοποιήσεων
- Αλληλεγγύη στους πλημμυροπαθείς. Ενίσχυσή τους με χρηματικό ποσό που θα κατατεθεί στον λογαριασμό της ΟΛΜΕ
Όλοι κι όλες στην Απεργία 21.09 10.00 πμ στην Πλατεία Δημοτικής Αγοράς.
Ορθώνουμε τείχος ατίθασο απέναντι στην βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΟΟΣΑ-Κεφαλαίου. Οργανώνουμε και συνεχίζουμε ανυποχώρητα τον αγώνα για μια ζωή με αξιοπρέπεια και δικαιώματα, σε ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά και όλη τη γνώση