23.8 C
Chania
Friday, November 15, 2024

Οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου απαντούν στον υπέρμαχο της ιδιωτικοποίησης, εκπρόσωπο της γερμανικής TUI: “Η καθαριότητα του αεροδρομίου έχει ανατεθεί σε ΙΔΙΩΤΗ”

Ημερομηνία:

Διαστάσεις πήρε δημοσίευση γνωστού εκπροσώπου της γερμανικής εταιρείας TUI για την κατάσταση που επικρατεί στις τουαλέτες του αεροδρομίου Χανίων. Ο κ. Μαρινάκης αφού ανέρτησε σειρά φωτογραφιών για την κατάσταση που επικρατεί στις τουαλέτες του αεροδρομίου Χανίων, διαπίστωσε πώς αν το αεροδρόμιο ήταν σε χέρια ιδιώτη θα είχε απολύσει την καθαρίστρια που είναι υπεύθυνη για την καθαριότητα. Όμως, οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου απάντησαν και τον ενημέρωσαν ότι η καθαριότητα του αεροδρομίου έχει δοθεί σε ιδιώτη και υπενθυμίζουν ότι το αεροδρόμιο Χανίων βρίσκεται τόσο ψηλά επειδή έχει δημόσιο χαρακτήρα.

Γράφουν οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου:

Με αφορμή τις, για μια ακόμη φορά προκλητικές δηλώσεις, του κ. Μαρινάκη Μανόλη (TUI), έχουμε να παρατηρήσουμε:

Το αεροδρόμιο Χανίων ευρίσκεται στην 5η θέση και αυτό έχει επιτευχθεί με τον δημόσιο χαρακτήρα του.

Ο κ. Μαρινάκης εδώ και χρόνια έχει αναλάβει εργολαβικά να κατηγορεί τους υπαλλήλους του αεροδρομίου και ουδέποτε με συγκεκριμένη καταγγελία για παράλειψη ή πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων τους, αλλά με αοριστολογίες και όλα αυτά για την προσωπική του προβολή.

Διαπιστώνει λοιπόν ο κ. Μαρινάκης πράγματι πρόβλημα στις συγκεκριμένες τουαλέτες και αντί να μιλήσει με την διοίκηση του αερολιμένα και έτσι να βοηθήσει στην αποκατάσταση, φωτογραφίζει και δημοσιεύει, αδιαφορώντας για την δυσφήμιση.

Τι τον ενδιαφέρει;

Η δημοσιότητα και μόνο και να βγάλει όλη την χολή, όλο το δηλητήριο εναντίον των υπαλλήλων, οι οποίοι λειτουργούσαν και λειτουργούν το αεροδρόμιο παρά τις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων να το απαξιώσουν, ώστε να μπορεί ο κάθε Μαρινάκης να κάνει ανέξοδη κριτική.

Το αεροδρόμιο σαν υποδομή κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί 1.300.000 και φτάσαμε με το κακό (κατά τον κ. Μαρινάκη) δημόσιο να εξυπηρετεί 2.800.000 επιβάτες τον χρόνο, οπότε προβλήματα υπήρχαν πάντα και θα υπάρχουν ακόμα περισσότερα τώρα που το αεροδρόμιο είναι εργοτάξιο στην κυριολεξία.

Υπενθυμίζουμε δε στον υπέρμαχο της ιδιωτικοποίησης, ότι η καθαριότητα του αεροδρομίου έχει ανατεθεί σε ΙΔΙΩΤΗ.

Όσον αφορά την γνώμη του για την διοίκηση του αερολιμένα από τον Ξηρουχάκη για εμάς αποτελεί παρελθόν που δεν επιθυμούμε να θυμόμαστε.

Εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε όπως μέχρι σήμερα αδιαφορώντας για τα όποια πικρόχολα σχόλια των ολίγων.

Ζητάμε την κατανόηση των επιβατών και χρηστών και θέλουμε την βοήθειά τους ώστε να επιλύουμε όσα προβλήματα διαπιστώνονται.

Τι είχε γράψει ο εκπρόσωπος της TUI

Νωρίτερα, ο κ. Μανώλης Μαρινάκης, επί σειρά ετών στέλεχος στην Κρήτη της Γερμανικής πολυεθνικής με συμφέροντα στον τουρισμό TUI έγραφε στον λογαριασμό του στο facebook για εικόνες τριτοκοσμικής χώρας στις τουαλέτες του αεροδρόμιου Χανίων “Δασκαλογιάννης”. Μάλιστα, ανέφερε ότι η αιτία για αυτό είναι η δημόσια διοίκηση του νοσοκομείου ξεχνώντας προφανώς ότι η καθαριότητα των αεροδρομίων έχει δοθεί σε ιδιώτη.

Οι φωτογραφίες που ανέρτησε στον λογαριασμό του συνοδεύτηκαν από το εξής κείμενο:

Σας παραθέτω την κατάσταση των ανδρικών τουαλετών ,του δημοσίου με δημοσιοϋπαλληλική διοίκηση αεροδρομιου Χανιων ,απο το οποιο πέρασαν σχεδόν ενα εκατομμύριο επιβάτες και επισκέπτες . Φανταστείτε την άποψη των ευρωπαίων επισκεπτών ,στην θέα των σπασμένων καλαθάκιων με τα χρηςημοποιημενα χαρτιά υγείας .

Με ιδιωτική διοίκηση ,απλά θα είχαν στείλει την καθαρίστρια να ξεκολησει τα αυτοκόλλητα απο τις πόρτες και τους τοίχους ( δεν κοστιζει) ,με λίγη χλωρίνη οι μαύροι λεκέδες απο τα μαρμαρα θα είχαν εξαφανιστεί ( δεν κοστιζει) ,με λιγο οινόπνευμα θα είχαν σβηστεί τα γράμματα απο τα πλακακια ( δεν κοστιζει) , θα αντάλλαζε τα καλαθάκια των υπαλλήλων με αυτα των επισκεπτών για να μην εκτίθεται το αεροδρόμιο, ο νόμος, το κράτος και το έθνος μας.

Θα μπορούσε να είχε ζητήσει χορηγία απο ενα σύλλογο , ενα σουπερμάρκετ , ενα ίδιωτη … η το σύλλογο ξενοδόχων που απλόχερα θα είχε πραγματοποιήσει τη χορηγία του δυσβάστακτου κόστους των 4 βουρτσακιων και 4 καλαθακιων με ΚΑΠΑΚΙ ,παλι δίχως κόστος .

Απλά χρειάζονταν να ασχοληθεί ο δημόσιος υπάλληλος ,Αερολιμεναρχης του 2015 .

Ευτυχώς πέρασαν και ευαίσθητοι κι εργατικοί Αερολιμεναρχες οπως ο Ξηρουχακης και ο Κάστρινακης .

Έχετε δει τις τουαλέτες του αεροδρομιου Αθηνών .. Κάνετε υπομονή ο ιδιώτης θα καθαρίσει και των ΧΑΝΙΩΝ , γιατι δεν θα δέχονταν να δει τέτοια αναρτηση ποτε μα ποτε ….

Ένας απο τους λόγους που ειμαι υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης .

Δείτε τις φωτογραφίες:

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

1 ΣΧΟΛΙΟ

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ντόρα Μπακογιάννη: «Woke ατζέντα στην Ελλάδα δεν υπάρχει»

Στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ μίλησε η Ντόρα Μπακογιάννη αναφορικά...

Μιχάλης Καρχιμάκης: «Είχα καρκίνο στο αίμα – Ποτέ δεν πίστεψα ότι δεν θα τα καταφέρω»

Για την περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε με τον καρκίνο και την...