Νέες παρεμβάσεις στα έργα οδικής ασφάλειας σε κόμβους αλλά και τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας στο επαρχιακό δίκτυο δρομολογεί η Περιφέρεια.
Όπως δήλωσε χθες ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης ήδη προχωρεί σε ικανοποιητικό επίπεδο το πρόγραμμα δημοπρασιών για την εκτέλεση έργων σε όλο το επαρχιακό δίκτυο του νησιού και στόχος είναι ένα ασφαλές οδικό δίκτυο στο νησί.
Μάλιστα χθες στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης υπόγραψε σύμβαση για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο «Συμπληρωματικές Μελέτες Έργων χρηματοδοτούμενων από το ΕΣΠΑ και λοιπών έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου: Μελέτη Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της Π.Ε.Η.» ύψους 90.019 ευρώ.
«Σήμερα υπογράψαμε την σύμβαση αυτή με τον ανάδοχο μελετητή ο οποίος θα μελετήσει τα επικίνδυνα σημεία στο επαρχιακό δίκτυο της ΠΕ Ηρακλείου προκειμένου μεταξύ άλλων να τοποθετηθούν στηθαία ασφαλείας, αλλά και όποιες άλλες παρεμβάσεις απαιτούνται σε οδικούς κόμβους, ούτως ώστε να έχουμε έτοιμα έργα για να ενταχθούν σε διάφορα προγράμματα».
Παράλληλα ο Περιφερειάρχης τόνισε ότι προχωρεί με ικανοποιητικό ρυθμό η δημοπρασία για την οδική ασφάλεια σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κρήτης.
«Το πρόγραμμα της Περιφέρειας Κρήτης «Οδική Ασφάλεια» προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες και συνεχίζουμε τις δημοπρασίες ούτως ώστε να έχουμε το δυνατόν ένα ασφαλέστερο οδικό δίκτυο», κατέληξε ο Περιφερειάρχης.
Η σύμβαση που υπογράφτηκε χθες παρουσία της προϊσταμένης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της ΠΕ Ηρακλείου Χαρίκλειας Παρασύρη, του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας Νίκου Τζελέπη, και του συμβούλου της ‘Εγνατία ΑΕ’ για θέματα οδικής ασφάλειας Θεόδωρου Τσαιλά, προβλέπει:
-Σύνταξη των απαιτούμενων μελετών συγκεκριμένων οδικών τμημάτων ή κόμβων με σκοπό την βελτίωση της οδικής ασφάλειας και σε θέσεις οι οποίες έχουν ήδη εντοπισθεί από την ΔΤΕΠΕΗ
-Διερεύνηση επαρχιακών οδών για τον εντοπισμό επικίνδυνων θέσεων (black spots), κατάταξη τους σε επίπεδα προσέγγισης (βραχυχρόνιο / μακροχρόνιο), υποβολή προτάσεων βελτίωσης σε βραχυχρόνιο επίπεδο και σχεδιασμός μακροχρόνιων επεμβάσεων.
-Εντοπισμός σημείων με μη πιστοποιημένα συστήματα αναχαίτισης σε επαρχιακές οδούς και μελέτη αντικατάστασης τους σύμφωνα με τις ΟΜΟΕ – ΣΑΟ.