16.8 C
Chania
Sunday, December 14, 2025

Περιοδεία Γιάνη Βαρουφάκη στην Κρήτη – Συνάντηση με δημοτικούς συμβούλους και πολίτες που αγωνίζονται για να ανατραπεί το υποαναπτυξιακό αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Ημερομηνία:

Στο πλαίσιο της περιοδείας του Γραμματέα του ΜέΡΑ25 Γιάνη Βαρουφάκη στη Κρήτη, το κλιμάκιο του ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη συναντήθηκε με δημοτικούς συμβούλους και πολίτες που αγωνίζονται για να ανατραπεί το υποαναπτυξιακό αεροδρόμιο στο Καστέλλι.
Μας παρουσίασαν τα πολλαπλά εγκλήματα ενάντια στη τοπική κοινότητα, το περιβάλλον αλλά και τη λογική που διαπράττονται προς όφελος της γνωστής ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ του κ. Περιστέρη, και της οποίας ο αντιπρόεδρος είναι ο πεθερός του εκτελούντος τα χρέη υπουργού μεταφορών και υποδομών κ. Γεραπετρίτη. Στο Καστέλλι μας παρουσιάζεται η διαπλοκή και η διαφθορά της Μητσοτάκης Α.Ε. σε όλο της το μεγαλείο.
Ο Γιάνης Βαρουφάκης δήλωσε ύστερα από την συνάντηση:
Τα νέα αεροδρόμια είναι χρήσιμα όταν μειώνουν το χρόνο μεταφοράς, αυτό εδώ το εξάμβλωμα του Καστελλίου θα προσθέσει, τουλάχιστον, ένα τέταρτο στο χρόνο από την Αθήνα εδώ γιατί το αεροπλάνο πρέπει να μπει μέσα από το λυβικό πέλαγο. Θα είναι μικρότερο, ό, τι και να λένε, τουλάχιστον όσον αφορά στη χωρητικότητά του γιατί έχει έναν διάδρομο αντίθετα με το υπάρχον αεροδρόμιο Καζαντζάκη στο Ηράκλειο που έχει δύο. Προσθέτει 40 χιλιόμετρα να πας και άλλα 40 να έρθεις, μεταξύ Ηρακλείου και αεροδρομίου. Καταστρέφει μια πανέμορφη πεδιάδα, 250 χιλιάδες ελιές. Είναι ένα έργο καταστροφής, είναι ένα αεροδρόμιο υφεσιακό, ένα έργο υποανάπτυξης και υπανάπτυξης. Ο μόνος λόγος που γίνεται είναι η σκοπιμότητα των εργολάβων και κάποιων πολιτικών εκπροσώπων τους οι οποίοι τρώνε με, κυριολεκτικά, χρυσά κουταλιά.
Το ΜέΡΑ25 – η Συμμαχία για τη Ρήξη είμαστε κάθετα εναντίον αυτού του εξαμβλώματος, θεωρούμε ότι το υπάρχον αεροδρόμιο είναι σε μια εξαιρετική τοποθεσία, θα μπορούσε άνετα να εκσυγχρονιστεί, θα μπορούσε να συνδεθεί με το αεροδρόμιο των Χανίων, με άλλα αεροδρόμια σε άλλα μέρη της Κρήτης με ένα υπερσύγχρονο τρένο. Εδώ δεν έχουν προβλέψει καν πώς θα μεταφέρονται τα καύσιμα. Με βυτιοφόρα από το Ηράκλειο, 40 χιλιόμετρα και 40 χιλιόμετρα;
Ήρθε η ώρα ο λαός της Κρήτης να ξεσηκωθεί εναντίον αυτού του εξαμβλώματος και η Περιφέρεια της Κρήτης να αποκτήσει μία αίσθηση του τι είναι το δημόσιο συμφέρον των Κρητικών.”

Το ξέρουμε…

Το να βλέπετε αυτά τα μηνύματα μπορεί να είναι κουραστικό. Και να είστε σίγουροί ότι ούτε κι εμείς βρίσκουμε κάποια ευχαρίστηση από το να τα γράφουμε... Όμως αυτό το μήνυμα δεν αφορά εμάς. Αφορά κάτι πολύ πιο σημαντικό: την επιβίωση της ανεξάρτητης, μαχητικής δημοσιογραφίας στην Kρήτη.

Η στήριξη σας είναι σημαντική γιατί μας επιτρέπει να:

  1. - Κάνουμε ρεπορτάζ χωρίς φόβο και εξαρτήσεις. Κανείς δεν μας υπαγορεύει τι να πούμε ή τι να αποσιωπήσουμε.
  2. - Κρατάμε τη δημοσιογραφία μας προσβάσιμη σε όλους, ακόμη και σε αυτούς που δεν έχουν την ικανότητα να πληρώσουν. Χωρίς paywall, χωρίς προνόμια μόνο για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Η απλή αλήθεια είναι ότι τα έσοδα διαρκώς συρρικνώνονται. Αν πιστεύετε ότι μια πραγματικά ελεύθερη ενημέρωση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημοκρατία και τον έλεγχο της εξουσίας, τότε δώστε μας τη δύναμη να συνεχίσουμε.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ