10.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Πολάκης κατά Καμπουράκη για τις μπαλωθιές

Ημερομηνία:

Στον Δημήτρη Καμπουράκη και το κείμενό του που ανήρτησε στο protagon.gr απαντά οργισμένα ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης μέσω Facebook.

O Δ. Καμπουράκης στο κείμενό του υπό τον τίτλο «Το πιστόλι στη χέρα», αναφέρεται στον κ. Πολάκη με αφορμή τη δολοφονία του εντεκάχρονου Μάριου από αδέσποτη σφαίρα στο Μενίδι και κάνει τον συσχετισμό του συμβάντος με μια φωτογραφία του υπουργού που τον δείχνει να ρίχνει στον αέρα κάπου στην Κρήτη, όπου τις τελευταίες ημέρες κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Ο δημοσιογράφος στηλιτεύει το γεγονός ότι ο υπουργός ανήρτησε μόνος του τη φωτογραφία που τον απεικονίζει με πιστόλι στο χέρι τονίζοντας πως «η φωτογράφιση και η δημοσιοποίηση της (αν έγινε από τον ίδιον, δεν το γνωρίζω) δείχνει μέρος του χαρακτήρα του, αλλά δεν αποδεικνύει ολόκληρο τον χαρακτήρα του. Από μόνη της η φωτογραφία δεν αρκεί για να στοιχειοθετηθεί καταδικαστική απόφαση για το συνολικό «ποιόν» του υπουργού. Άλλωστε, υπάρχουν τόσα άλλα για να κριθεί«.

Κι επισημαίνει αναφερόμενους στους συμβολισμούς της φωτογραφίας του υπουργού: «Την αντίσταση (στους δανειστές), την κάθαρση (απ’ τα λαμόγια), την εκδίκηση (απέναντι στους ντόπιους Γερμανοτσολιάδες), την αντροσύνη (απέναντι στους κατακτητές) και όλα τα συναφή. Ε λοιπόν καλά θα κάνει ο Παύλος να την αποσύρει την φωτογραφία. Διότι –μεταξύ μας- ένα χέρι που κάθε βδομάδα υψώνεται για να υπερψηφίσει μνημόνια, παραμνημόνια, μελλοντικές προνομοθετήσεις, προαπαιτούμενα και ντροπιαστικές διορθώσεις των προαπαιτουμένων, το ξεφτιλίζει λιγάκι το πιστόλι που βαστά«.

Αναλυτικά:

Με αφορμή την τραγική δολοφονία του εντεκάχρονου Μάριου από αδέσποτη σφαίρα στο Μενίδι και τον συσχετισμό του συμβάντος με μια φωτογραφία του Παύλου Πολάκη που τον δείχνει να ρίχνει στον αέρα κάπου στην Κρήτη, έχω να παρατηρήσω τα ακόλουθα:

Πρώτο: Αυτό που κρατά στο χέρι ο Παύλος Πολάκης δεν είναι περίστροφο, όπως διάβασα. Είναι πιστόλι. Δεν μπορώ να διακρίνω τι είδους πιστόλι είναι, πάντως περίστροφο δεν το λες.

Δεύτερο: Οι Κρητικοί (του Πολάκη περιλαμβανομένου) δεν πυροβολούν μέσα σε πόλεις. Ξέρουν ότι η σφαίρα τους μέσα σε αστικό ιστό, μπορεί εύκολα να σκοτώσει κάποιον. Πυροβολούν σε (και προς) βουνά και χαράκια. Ακολουθούν όλοι οι Κρητικοί αυτό τον κανόνα; Σχεδόν όλοι. Παντού υπάρχουν οι ηλίθιοι. Οι μεθυσμένοι επίσης. Γι αυτό, καλύτερα να λείπουν τα κουμπούρια.

Τρίτο: Υποθέτω ότι η φωτογραφία αυτή τραβήχτηκε πολύ πριν ο Πολάκης γίνει βουλευτής ή υπουργός. Μετά την εκλογή του στο Κοινοβούλιο, ακόμα κι αυτός δεν θα τολμούσε να απαθανατιστεί έτσι για λόγους στοιχειώδους λογικής. Έχει διαφορά αυτό; Ναι, έχει μία κάποια διαφορά, αν κριθεί όχι με τα αθηναϊκά μέτρα και σταθμά, αλλά μ’ αυτά της ιδιαίτερης περιοχής του.

Τέταρτο: Επικροτώ αυτό που βλέπω στην φωτογραφία; Όχι βέβαια. Αλλά καλό είναι να μην συγχέουμε τους ανθρώπους, τους τόπους, τα ήθη, τις εποχές. Να αποδίδουμε στις πράξεις το ειδικό βάρος που πραγματικά έχουν. Το να ζητάς από έναν Σφακιανό να μην έχει «παίξει» ποτέ μπαλωτέ σε γλέντι, είναι σα να ζητάς από τίγρη να μην έχει φάει κρέας.

Πέμπτο: Κι αν «παίξει», πρέπει να φωτογραφηθεί; Κι αν τον φωτογραφίσουν, πρέπει αυτός να δημοσιοποιήσει την φωτογραφία; Όχι, κατά την γνώμη μου δεν πρέπει. Η φωτογράφιση και η δημοσιοποίηση της (αν έγινε από τον ίδιον, δεν το γνωρίζω) δείχνει μέρος του χαρακτήρα του, αλλά δεν αποδεικνύει ολόκληρο τον χαρακτήρα του. Από μόνη της η φωτογραφία δεν αρκεί για να στοιχειοθετηθεί καταδικαστική απόφαση για το συνολικό «ποιόν» του υπουργού. Άλλωστε, υπάρχουν τόσα άλλα για να κριθεί.

Eκτο: Υπερασπίζομαι την οπλοκατοχή και την χρήση όπλων στην Κρήτη, με πρόσχημα το «έθιμο»; Ούτε κατά διάνοια. Εμείς της πεδινής Κρήτης, πιο στοχαστικοί από τους αλέγκρους ορεινούς, δεν θεωρούμε τα πιστόλια ένδειξη αντροσύνης. Κριτικάρουμε -ενίοτε χλευάζουμε- τις υπερβολές των ορεινών μας, αλλά μήτε τους περιφρονούμε, μήτε τους καταδικάζουμε εύκολα. Καταλαβαίνουμε και κρίνουμε ακριβοδίκαια.

Eβδομο: Στην πάλαι ποτέ ηρωική και παραδοσιακή Κρήτη, δεν κουβαλούσαν όλοι άρματα. Τουφέκια και πιστόλια είχαν μόνο οι «καλόσυροι», πάει να πει αυτοί που έσερναν από καλή γενιά. Η «καλή γενιά», ένα είδος τοπικής αριστοκρατίας, δεν σήμαινε μόνο επαρκή περιουσία και οικογενειακή ιστορία, σήμαινε κυρίως καλή ανατροφή και επίγνωση της θέσης τους. Ο «καλόσυρος» είχε την απαιτούμενη εσωτερική υποδομή να τιμά τα όπλα που κρατούσε και να γνωρίζει τις συνέπειες της χρήσης τους. Σήμερα, το γενικευμένο εμπόριο όπλων, έβαλε τα πιστόλια στις κωλότσεπες καλόσυρων και κακόσυρων, εγκληματιών και αφελών, κουζουλοκόπελων και αψίκορων μουστακαλήδων, γνωστικών και ανόητων ανεξαιρέτως. Τραγικό.

Oγδοο: Η οπλοχρησία στην Κρήτη, για όσους ξέρουν από μέσα τα πράγματα, δεν είναι μόνο μια κάκιστη συνήθεια. Έδειξε και τις παρεμβατικές δυνατότητες του κράτους απέναντι σε ριζωμένα χούγια, όταν το κράτος διαθέτει την απαραίτητη βούληση. Πριν είκοσι-τριάντα χρόνια, ήταν πολύ συνηθισμένοι οι γάμοι στους οποίους έπεφταν 5.000 σφαίρες. Σήμερα αυτό δεν υπάρχει. Η αστυνομία έπεισε (με όλους τους τρόπους) τους συμπατριώτες μου ότι αυτά τελειώσανε. Οι πυροβολισμοί δεν εξαφανίστηκαν ολοκληρωτικά βέβαια, πλην άλλο πέντε χιλιάδες στα φανερά κι άλλο πέντε-δέκα στα μουλωχτά.

Eνατο: Η δική μου θέση απέναντι σ’ ένα έθιμο που έχει πάρει πια τον «κακό» δρόμο, είναι απλή: Το πιστόλι πρέπει να το ‘χεις στην καρδιά, όχι στη χέρα. Ρήση του πατέρα μου αυτή.

Δέκατο: Πάμε πάλι στην φωτογραφία και στους συμβολισμούς που υποθέτω ότι την συνόδευσαν τότε που τραβήχτηκε και κρεμάστηκε στο διαδίκτυο. Την αντίσταση (στους δανειστές), την κάθαρση (απ’ τα λαμόγια), την εκδίκηση (απέναντι στους ντόπιους Γερμανοτσολιάδες), την αντροσύνη (απέναντι στους κατακτητές) και όλα τα συναφή. Ε λοιπόν καλά θα κάνει ο Παύλος να την αποσύρει την φωτογραφία. Διότι –μεταξύ μας- ένα χέρι που κάθε βδομάδα υψώνεται για να υπερψηφίσει μνημόνια, παραμνημόνια, μελλοντικές προνομοθετήσεις, προαπαιτούμενα και ντροπιαστικές διορθώσεις των προαπαιτουμένων, το ξεφτιλίζει λιγάκι το πιστόλι που βαστά. Εντάξει;

Στο κείμενο αυτό απαντά ο Παύλος Πολάκης που κάνει λόγο για επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα εναντίον του και για προσπάθεια σύνδεσης της φωτογραφίας με τον θάνατο του 11χρονου στο Μενίδι αλλά και με την ψήφιση μνημονίου.

Αναλυτικά:

ΑΚΟΥ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ :
-επειδή έρχεσαι πεντηκοστος ή εξηκοστός (εχω χάσει το λογαριασμό ) στη δημοσίευση και σχολιασμό της παρακάτω φωτογραφίας η οποία πλέον ανασύρεται σε κάθε «πρόσφορη» περίπτωση για να δείξουν ποσο «άγριος»,ποσο ορεσίβιος», ποσο «απολίτιστος» ,ποσο «επικίνδυνος » ειμαι για να κατέχω τη θέση του αναπληρωτή Υπ υγείας

-επειδή ξερω οτι η καλοσχεδιασμένη (πλην ομως ΜΑΤΑΙΗ) απο συστημικά μεςα ενημέρωσης και υλοποιούμενη απο γνωστές γραφίδες η μικρόφωνα καλοταισμενων μεχρι πρόσφατα παπαγάλων ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ εναντιον μου θα συνεχιστεί
-επειδή στη συγκεκριμένη περίπτωση προσπαθήσατε να συνδέσετε τη φωτογραφία με το τραγικό γεγονός της απώλειας ζωής του 11χρονου στο Μενιδι απο τη μια αλλά και με την ψήφιση «μνημονίων» απο την άλλη( !!!! )
ξεπερνώντας κάθε ΟΡΙΟ διαστρέβλωσης και βρώμικης «δημοσιογραφίας»
-παρότι ξερω οτι απαντώντας σου θα αποκτήσει λιγο παραπάνω αναγνωσιμότητα το Σαιτ που γράφεις ,αλλα το σφακιανό γονίδιο ΔΕΝ μου επιτρέπει να μην σου απαντήσω

ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1) η φωτογραφία που ανέβασες ειναι το ΜΑΗ του 2009 οταν ως πρόεδρος της Ενωσης απανταχού Σφακιανων δωρισαμε στο δήμο Σφακιων ενα πλωτό ασθενοφόρο το οποίο απο τοτε σώζει 35-40 ζωές κάθε χρόνο στο τμήμα των σαράντα χιλιομέτρων της νότιας ακτής του λιβυκού στο νόμο χανιων που εχει πρόσβαση μόνο απο τη θάλασσα .Η φωτογραφία ειναι απο το γλεντι που ακολούθησε απο το δήμο Σφακιων σε ταβέρνα στο λιμάνι στη χώρα Σφακιων, που την ανέβασε στο δίκτυο καποιο μέλος των συλλόγων φουσκωτών που συνόδεψαν το Σκαφος στο ταξίδι .Οι βολές ειναι προς τη θάλασσα και προφανως δεν ειναι περίστροφο .

2) εγω μεγάλωσα σε μια οικογένεια των Σφακιων που στην αδερφοσυνη του πατέρα μου οι πέντε στα επτά αδέρφια πήραν πτυχίο απο πανεπιστήμιο (2 δασκάλες ,2 δάσκαλοι και 1 καθηγητής)

Μπορείς νομιζω να καταλαβεις τι σημαίνει αυτο για το πολιτισμικό, αξιακό και ηθικό υπόβαθρο μιας οικογένειας στα Σφακια τις δεκαετίες αμέσως μετα τον πόλεμο και τον εμφύλιο στην οποία μεγάλωσα οπου στη δεύτερη γενια μας στα 11 πρώτα ξαδέρφια συνολικά οι 9 εχουν πανεπιστημιακό πτυχίο.

Λαβέ υπόψην σου προς επίρρωση αυτών που λέω οτι ο πατέρας μου και τα αδέρφια του (22 χρονών ο πατέρας μου και 4 ο μικρότερος αδερφός του ) ορφανεψαν το 1943 οταν οι Γερμανοί έκαψαν τον Καλλικρατη και σκότωσαν τον παππού μου .

Ο πατέρας μου κατέβηκε στο χωριό κανονικά μετα το 1951-52 γιατι μεχρι τοτε τον κυνηγούσαν οι Μαυδες και τα Τεα, ενος εμφυλίου που κάποιοι προσπάθησαν να μας πουν τελευταία οτι ΔΕΝ εγινε στην Κρητη !!!

Τα όπλα λοιπόν που κρατούσε αυτή η Γενια των ανθρώπων δεν ήταν αγορασμένα απο λαθρεμπόριο ,ουτε επιδεικνύονταν σε γλέντια ,ουτε πυροβολούσαν άσκοπα .Διαφυλατταν τη ζωη τους όπως και σε αλλες γενιές πιο πριν παλεύοντας ενάντια στον κατακτητή ,παλεύοντας για μια άλλη ΕΛΛΑΔΑ !!!

Η παράδοση που δημιούργησαν αυτες οι γενιές λοιπον(που μόνο εκ του μακρόθεν καταλαβαίνω οτι εχεις παραστάσεις και ακούσματα και μαλλον απο βιβλία εχεις διαβάσει για καλοσειρους και κακοσειρους) και με την οποία εγω εχω βιωματική σχέση έλεγε και επέβαλλε τους πυροβολισμούς (μετρημένους ,απο συγκεκριμένους ,ψηλά και μακρυά απ την παρέα ) σε συγκεκριμένες στιγμές σημαντικών γεγονότων για την οικογένεια η την ευρύτερη κοινότητα (γάμος ,βάφτιση,ιστορική εκδήλωση κλπ) .

ΕΓΩ με αυτήν την αντίληψη ηρθα σε επαφή με αυτα τα πραγματικα έθιμα εχω μνήμες.

Αντίληψη και έθιμα που δεν έχουν καμία σχέση με την προσπάθεια που εγινε τα χρονια μετα το 85 να εμφανιστεί ως έθιμο η ως παληκαριά η λεβεντιά οι εκατοντάδες πυροβολισμοί απο πανάκριβα όπλα που επιτήδειοι λαθρέμποροι υπό ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ διακινούσαν στα χωριά που έπιαναν λεφτά στα χερια τους απο τις επιδοτήσεις, κάνοντας τρελλα κέρδη και δημιουργώντας ενα πολιτισμικό πρότυπο που βόλευε κομματάρχες να πουλάνε προστασία και να εξαργυρώνουν σε ψήφους την πλασματική «καπετανιά».Δεν υπηρέτησα εγω Καμπουρακη αυτόν τον εξανδραποδισμο αλλα πολλοί γνωστοί πολιτικοί που κατα περιόδους λιβανισες και Εσυ οταν ήσουν στο μεγαλο κανάλι …

3) και σημαντικότερο .Ξερω οτι με εντολή, μετα τις βρωμιες του Κεελπνο που εβγαλα στη φορα ,το κόψιμο του ταΐσματος με αέρα λεφτά πολλών ΜΜΕ και των παπαγάλων τους,με το νέο νόμο για τις Προμηθειες με έχετε στοχοποιήσει ..

Πάρτε το ΧΑΜΠΑΡΙ :ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ .

Το αν μου» αξίζουν τ άρματα να τα βαστώ» θα το αποφασίσει ο λαός στο τελος της θητείας μας οταν θα εχουμε βγάλει τη χώρα Απ τα μνημόνια και την επιτροπεία (που την έβαλαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που τους στήριξες μεχρι θανάτου απο την εκπομπή σου).

Γιατι ειδικα στο υπουργείο ΥΓΕΙΑΣ ,το 1 δις παραπάνω χρηματοδοτηςη στην τριετία ,οι 8500 χιλιάδες προςληψεις και οι 10000 που ειναι στο δρομο, η υγειονομική κάλυψη των ανασφάλιστων και η κατάργηση του πενταευρου ,η αλλαγή των διοικήσεων στα νοσοκομεία ,η μεγάλη μεταρρύθμιση στον ΕΟΠΥΥ που δεν δημιουργεί νέα χρέη ,η βαςη των αεροδιακομιδων στη Σύρο που εχει σώσει 170 νησιώτες , η έναρξη του σχεδίου της Πρωτοβαθμιας στα αστικά κέντρα,η εξεταστική για τα 85 δις μαύρο χρήμα στην Υγεια ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και πολλα αλλα)

ΝΑΙ ειναι μπαλωτες απο σαρανταπενταρι στην καρδιά και όχι στον αέρα του σάπιου συςτήματος της μίζας και της παραοικονομίας ,που πιστά υπηρέτησες και Εσυ Καμπουρακη για πολλα χρονια και τωρα με τέτοια άρθρα ξανά δίνεις πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης για μελλοντική σου αξιοποίηση …….

Μπορω να γράψω κι αλλα ,αλλά σταματώ εδω γιατι νομιζω το θέμα καλύφθηκε .

Μια τελευταία μόνο ερώτηση .πΣταμάτησες να βλέπεις τηλεόραση και δεν πρόσεξες πως μεταδόθηκαν πυροβολισμοί σε απευθείας μετάδοση;;; Τόσο ανενημέρωτος πια Ή εκεί σέβεσαι τα έθιμα ,επειδή αφορούσαν την κηδεία του επίτιμου;;;

aixmi.gr

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ