Τέσσερις τραγωδίες με βάρκες και τουριστικά πλοιάρια, αντίστοιχες με αυτή που συνέβη το μεσημέρι της Τρίτης στην Αίγινα, έχουν σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην χώρα μας. Οι δύο από αυτές μάλιστα έχουν σημειωθεί επίσης στον Σαρωνικό (και οι δύο στον Πόρο) και οι άλλες δύο σε Κρήτη και Ζάκυνθο.
Η μεγαλύτερη εξ αυτών σημειώθηκε το πρωί της 4ης Μαΐου του 1972, όταν πνίγηκαν 21 μαθήτριες 13-15 ετών, που επέβαιναν σε μία μηχανότρατα για μια θαλασσινή βόλτα στην περιοχή της Γεωργιούπολης στην Κρήτη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες από το εξατάξιο γυμνάσιο Σπηλίου πήγαν στην Γεωργιούπολη για ημερήσια εκδρομή. Κάποια στιγμή 27 μαθήτριες, χωρίς την συνοδεία καθηγητών, επιβιβάστηκαν στην μηχανότρατα «Δύο Γιώργηδες», που ήταν γεμάτη με δίxτυα, για να κάνουν μία θαλασσινή περιήγηση. Μετά από περίπου 15 λεπτά και ενώ είχαν βγει ένα μίλι στα ανοιχτά, σβήνει ο κινητήρας και ένα κύμα χτυπά το σκάφος. Οι μαθήτριες τρέχουν στην μια πλευρά. Το σκάφος ανατρέπεται και όλες οι κοπέλες βρίσκονται μέσα στην θάλασσα. Οι περισσότερες δεν γνώριζαν κολύμβηση και εγκλωβίστηκαν στα δίκτυα.. Μόνο έξι από αυτές κατόρθωσαν να διασωθούν.
Στις 13 Ιουλίου 1999 το ταξιδιωτικό πλοιάριο «Ιάσων» που μετέφερε τουρίστες στην παραλία του «Ναυαγίου» και στις Σπηλιές, στη Ζάκυνθο, βυθίστηκε με αποτέλεσμα τον θάνατο τεσσάρων ανθρώπων, ανάμεσά τους ένα κοριτσάκι τεσσάρων ετών. Το ταξιδιωτικό σκάφος βρέθηκε σε βάθος περίπου 180 μέτρων μετάξι του «Ναυαγίου» και της περιοχής Φάρου Σκιναρίου. Οι επιβάτες του πλοιαρίου κατήγγειλαν ότι ο καπετάνιος, που διασώθηκε, αγνόησε τις διαμαρτυρίες τους ότι λόγω μεγάλου κυματισμού και ισχυρών ανέμων δεν θα έπρεπε να ξεκινήσουν την περιήγησή τους.
Στις 24 Ιουνίου 2006 σε απόσταση μόλις 1,5 μιλίου από τις ακτές της Βούλας, επιχειρηματίας που είχε εμπλακεί σε πολλές υποθέσεις διακίνησης λαθραίων τσιγάρων, με το ταχύπλοο σκάφος του, μήκους 20 μέτρων, συγκρούστηκε με ιστιοπλοϊκό με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της μια 25χρονη κοπέλα.
Σύμφωνα με λιμενικούς κάθε δεκαετία υπολογίζεται ότι περίπου 5-10 άνθρωποι χάνουν την ζωή τους λόγω εσφαλμένων κινήσεων οδηγών ταχυπλόων και τα προβλήματα στους ελέγχους αυτών των σκαφών.