Με δελτίο τύπου του ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας Ν. Χουντής γνωστοποιεί την απάντηση που έδωσε η Κομισιόν σε ερώτησή του για τις σχέσεις της Fraport με την Lufthansa και τα ζητήματα που εγείρονται. Η απάντηση της Κομισιόν είναι το λιγότερο αστεία και φτάνει στα όρια του εμπαιγμού.
Διαβάστε τι γράφει ο ευρωβουλευτής:
Απάντηση που προκαλεί την νοημοσύνη του ελληνικού λαού, ευτελίζει τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και αναδεικνύει τον ρόλο της ως πολιτικού μεσάζοντα σε συγκεκριμένα συμφέροντα, έδωσε η Κομισιόν σε ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας Νίκου Χουντή,σχετικά με το γεγονός ότι σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρία Fraport ήταν θυγατρική της ίδιας της Fraport!!!!!
Συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής σε ερώτησή του, επικαλούμενος συγκεκριμένη Οδηγία της Ε.Ε.,επισήμαινε ότι, «υπάρχει προφανής σύγκρουση συμφερόντων» στη διαδικασία πώλησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίωναφού:«Το ΤΑΙΠΕΔ προσέλαβε ως σύμβουλο τη Lufthansa Consulting GmbH, θυγατρική τηςLufthansa (μέτοχος της Fraport που αγόρασε τα αεροδρόμια)»και ζητούσενα επιβεβαιώσει η Κομισιόν αν πράγματι:«συνδέεται (καθ’ οιονδήποτε τρόπο) η Lufthansa Consulting με την αγοράστρια εταιρία»και αν, εξ αυτού, υπάρχει παραβίαση της κοινοτικής νομοθεσίας, αφού μπορεί να θεωρηθεί ότι παραβιάζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης και της διαφάνειας κατά τη σύναψη συμβάσεων προμηθειών.
Στην απάντησή της η Κομισιόν,χωρίς να κρατά καν τα προσχήματα,δηλώνει προκλητικά ότι:«Η Επιτροπή δεν διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τους δεσμούς της Lufthansa Consulting GmbH με την Fraport…».
Το μέγεθος του πολιτικού αυτοεξευτελισμού της Κομισιόν αποδεικνύεται με μια απλή επίσκεψη στιςεπίσημες ιστοσελίδες, τόσο της Lufthansa AG όσο και της Fraport AG, που αποδεικνύουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόποτους οικονομικούς δεσμούς των εν λόγω εταιριών. ΗLufthansa Consulting ανήκει κατά 90% στην Lufthansa Commercial Holding, θυγατρική της DeutscheLufthansa AG. Η τελευταία κατέχει περίπου το 8,5% των μετοχών τηςFraport AG.
Η Κομισιόν, γνωρίζοντας το μέγεθος του ψεύδους και της υποκρισίας της και προκειμένου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα,δηλώνει επιπλέον ότι η Οδηγίαπου επικαλείται ο Νίκος Χουντής δεν είναι εφαρμοστέα στην προκειμένη περίπτωση,διότι έχει εφαρμογή μετά τις 18 Απριλίου 2016, υπονοώντας ότι η σύμβαση ΤΑΙΠΕΔ – Fraportυπεγράφη πριν από αυτήν ημερομηνία.
Αγνοεί ωστόσο, ή αποσιωπά συνειδητάότι, τέτοιου είδους συμβάσεις ισχύουν (Γνωμοδότηση Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής)μόνο μετά την κύρωσή τους από την Βουλή,κάτι που έγινε μόλις πριν λίγες μέρες,στις 22 Μαΐου 2016.