Στα πρότυπα της παγκοσμίως κατοχυρωμένης πατέντας «Εν Ελλάδι», το νέο brand «Oliving» που αναπτύσσεται έχει στόχο να διεισδύσει αποτελεσματικά διεθνώς. Το όνομα προέρχεται από την ένωση των εννοιών ελαιολάδου (Olive oil) και της ισορροπημένης ζωής (well-living). Η συμμαχία με την Primo Meats στηρίζεται στην εφαρμογή ενός νέου μοντέλου συνεργασίας, το licensing agreement, δηλαδή της αδειοδότησης χρήσης της πνευματικής ιδιοκτησίας της Creta Farms, το οποίο η εταιρεία ανέπτυξε στο πλαίσιο ανάπτυξής της στις διεθνείς αγορές.
Στα 7,5 εκατ. ευρώ υπολογίζονται τα έσοδα της κρητικής επιχείρησης Creta Farms, στη διάρκεια της πενταετούς συμφωνίας παραχώρησης της πατέντας «Εν Ελλάδι» στην αυστραλιανή βιομηχανία Primo Meats, η οποία θα παράγει αλλαντικά με ελαιόλαδο.
Το νέο μοντέλο εξωστρέφειας της Creta Farms, που εγκαταλείπει σταδιακά τις άμεσες εξαγωγές από Ελλάδα, προβλέπει σε πρώτη φάση τη δημιουργία 33 και πλέον κωδικών αλλαντικών με ελαιόλαδο για τα ράφια των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας, τα οποία θα φέρουν το σήμα «Oliving by Hans». Το σήμα «Oliving» είναι αυτό με το οποίο θα δραστηριοποιείται γενικότερα στις αγορές εκτός Ελλάδος η Creta Farms. Ήδη η ονομασία αυτή χρησιμοποιείται στα προϊόντα που παράγει η εταιρεία στην Ισπανία σε συνεργασία με την Argal, με την οποία η Creta Farms είχε συστήσει την εταιρεία Creta Farms Espana με κεντρικό σήμα το Creta Granjas.
«Με την αδειοδότηση χρήσης της πνευματικής ιδιοκτησίας δεν χρειάζεται να ξοδέψεις χρήματα και έχεις γρήγορα κερδοφόρο αποτέλεσμα», όπως έχει επισημάνει χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Creta Farms. Η συμφωνία με τη μεγαλύτερη εταιρεία αλλαντικών της Αυστραλίας, με μερίδιο άνω του 50%, προβλέπει την αδειοδότηση της αυστραλιανής εταιρείας από την Creta Farms, την παροχή τεχνογνωσίας και έχει ελάχιστη διάρκεια ισχύος τα πέντε χρόνια. Οι πωλήσεις της Primo Meats εκτιμάται ότι θα ανέλθουν συνολικά στην πενταετία σε περίπου στα 276 εκατ. ευρώ.
«Το λανσάρισμα του brand μας Oliving, με την ονομασία ‘Oliving by Hans’, ευελπιστούμε ότι θα αποφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Στόχος μας είναι να προσαρμόζουμε σε κάθε αγορά την καινοτομία μας με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του εκάστοτε καταναλωτή», όπως επισημαίνει ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος της εταιρείας. Μολονότι η συνολική ζήτηση στον κλάδο των αλλαντικών παραμένει στάσιμη, η κρητική εταιρεία αλλαντικών εμφάνισε φέτος αύξηση πωλήσεων 11% στο εξάμηνο και 33% στο δεύτερο τρίμηνο. Ανάλογη βελτίωση παρουσίασαν και τα οικονομικά της αποτελέσματα.