Τα εν λόγω πατατάκια προορίζονται για «γενναίους» και «ελεύθερους ανθρώπους», γράφει στην περιγραφή του προϊόντος
Δεκάδες είναι οι καταγγελίες γονέων για πατατάκια που διακινεί ελληνική εταιρεία με έδρα τα Χανιά της Κρήτης τα οποία ενώ απευθύνονται μόνο σε ενήλικες, κάνουν θραύση σε παρέες ανηλίκων, σύμφωνα με την ιστοσελίδα cibum.
Πρόκειται για προϊόντα της λιθουανικής εταιρείας τσιπς Chazz, η οποία αρχικά κυκλοφόρησε τα πατατάκια το 2022 με γεύση αιδοίου και στη συνέχεια και με γεύση πέους.
Σύμφωνα με την εταιρεία το προϊόν δημιουργήθηκε με αφορμή μια έρευνα που καταδεικνύει πως «οι μιλένιαλς κάνουν τρεις φορές λιγότερο σεξ από τους γονείς τους στην ίδια ηλικία». Πάνω στη συσκευασία με τη γεύση αιδοίου (pus*y flavor) φιγουράρει μια χυμώδης γυναίκα με κόκκινα εσώρουχα, αλά Τζέσικα Ράμπιτ, καθισμένη σε ένα σωρό τσιπς, ενώ στην συσκευασία με γεύση πέους (d*ck flavor) ένας άντρας, σαν τον ταρζάν, με ένα φύλλο συκής να καλύπτει το επίμαχο σημείο. Μάλιστα έχει και… κοινωνικά μηνύματα, όπως «όλα τα σώματα είναι νόστιμα», «ναι στο σεξ» κτλ.
Στην περιγραφή του προϊόντος η Chazz γράφει, μεταξύ άλλων, πως τα εν λόγω πατατάκια προορίζονται για «γενναίους» και «ελεύθερους ανθρώπους», σύμφωνα με το protothema.gr.
Τα πατατάκια με τιμή πώλησης σχεδόν 10 ευρώ αποστέλνονται στις περισσότερες χώρες τις Ευρώπης και στις ΗΠΑ, ενώ μεταξύ των χωρών που διακινούν τα συγκεκριμένα πατατάκια είναι και η Ελλάδα. Τα διανέμει εταιρεία διαδικτυακής πώλησης με έδρα τα Χανιά και παρόλο που αναφέρεται ότι απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες (18+), μικρά παιδιά καταφέρνουν να τα αποκτήσουν διαδικτυακά, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες, τα «ακατάλληλα» σνακ πωλούνται και σε περίπτερα κάνοντας τα, ακόμα πιο εύκολα προσβάσιμα σε μικρά παιδιά!
Όπως αναφέρει το «cibum», τα δημοφιλή στα ελληνόπουλα σνακ, αποτελούν όπως λένε οι καταγγελίες, πρόκληση για τα παιδιά και κάνουν ό,τι μπορούν για να μάθουν τις «απαγορευμένες» γεύσεις. Σε αυτές τις ηλικίες (παιδική και προεφηβεία) ό,τι αφορά στο σεξ είναι μία ακαταμάχητη πρόκληση, λένε οι γονείς, οι οποίοι, όπως φαίνεται, δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο το διαδίκτυο αλλά και τα τρόφιμα. Στη συσκευασία του προϊόντος, βέβαια, τονίζεται ότι απευθύνεται σε καταναλωτές 18+, αλλά στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις επισημάνσεις τροφίμων, δεν προβλέπεται ηλικιακή κατηγοριοποίηση των τροφίμων (πλην των βρεφικών). Αυτό σημαίνει ότι κανένας περιπτεράς, ούτε και η διαδικτυακή εταιρεία μπορούν να κατηγορηθούν εάν τα πουλήσουν σε ανήλικους. Συνεπώς η επισήμανση είναι παραπλανητική, παράνομη και σκοπό έχει να ενισχύσει την πρόκληση πώλησης σε ανήλικους.
Τον περασμένο Μάρτιο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στην εκπομπή «The 2Night Show» είχε δοκιμάσει και ο ίδιος τα εν λόγω πατατάκια και «ανέβασε» και το σχετικό απόσπασμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Μια εβδομάδα αργότερα ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είχε καλεσμένη την Σμαράγδα Καρύδη στην εκπομπή του και την κέρασε πατατάκια με γεύση γεννητικών οργάνων με την παρουσιάστρια να τα βρίσκει λίγο «ξινά».