18.8 C
Chania
Wednesday, December 17, 2025

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1,5 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα

Ημερομηνία:

Ενώ η κοινοτική νομοθεσία προϋποθέτει ότι όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν εντός της ΕΕ πρέπει να είναι ασφαλισμένα

Κομισιόν : «Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα»

Ν. Χουντής : «Οικονομική κρίση και τιμολογιακή πολιτική οδηγούν σε αύξηση των ανασφάλιστων αυτοκινήτων»

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1,5 εκατομμύριο ανασφάλιστα αυτοκίνητα, ενώ «η οδηγία 2009/103/EC της ΕΕ για την ασφάλιση αυτοκινήτων οχημάτων προϋποθέτει ότι όλα τα αυτοκίνητα οχήματα που κυκλοφορούν εντός της ΕΕ πρέπει να είναι ασφαλισμένα…Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα» αυτά τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Επίτροπος κ. Michel Barnier, απαντώντας σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ν. Χουντής στην ερώτησή του σημείωνε ότι η οικονομική κρίση, η αδυναμία πληρωμής ασφαλίστρων από όλο και περισσότερους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και η τιμολογιακή πολιτική που έχει ακολουθηθεί στα ασφάλιστρα,  έχουν οδηγήσει στο φαινόμενο το 15% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα να είναι ανασφάλιστα. Καταλήγοντας ρωτούσε τι στοιχεία διαθέτει η Επιτροπή για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα στις χώρες της ΕΕ και τα μέτρα που λαμβάνονται για τον περιορισμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων.

Στην απάντησή του ο Επίτροπος κ. Barnier τόνισε:  «Η Επιτροπή πιστεύει ακράδαντα ότι είναι ουσιώδους σημασίας, να καταπολεμάται η οδήγηση ανασφάλιστων αυτοκινήτων.  Οι κάτοχοι αυτοκινήτων που έχουν ασφαλιστική κάλυψη χρηματοδοτούν τα ατυχήματα που προκαλούνται από ανασφάλιστα οχήματα. Τα εθνικά εγγυητικά ταμεία, τα οποία σε τελική ανάλυση χρηματοδοτούνται από πρόσθετες επιβαρύνσεις στα ασφάλιστρα, τις οποίες καταβάλλουν οι νομοταγείς κάτοχοι αυτοκινήτων, οφείλουν να προβαίνουν στο διακανονισμό των ατυχημάτων αυτών. Επομένως, είναι προς το συμφέρον των νομοταγών αυτοκινητιστών και τελικά της κοινωνίας να περιορίζεται στο μέγιστο δυνατό βαθμό η κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων». Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «η καταπολέμηση της κυκλοφορίας ανασφάλιστων οχημάτων εμπίπτει στην αρμοδιότητα των κρατών μελών, ωστόσο, η Επιτροπή καλεί τα κράτη μέλη να υποβάλουν προαιρετικώς τα στοιχεία των εκτιμήσεών τους σχετικά με το φαινόμενο της οδήγησης ανασφάλιστων οχημάτων».

Δεν μπορούν όλοι να πληρώσουν. Και το σεβόμαστε.

Αν βρίσκεσαι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, συνέχισε να μας διαβάζεις δωρεάν. Η ενημέρωση πρέπει να παραμένει προσβάσιμη για όλους.

Αν όμως μπορείς, στήριξέ μας σήμερα. Ορίστε δύο καλοί λόγοι για να το κάνεις:

  1. Η στήριξή σου ενισχύει άμεσα την ποιότητα και την ανεξαρτησία της δημοσιογραφίας μας.
  2. Κοστίζει λιγότερο από έναν καφέ και η διαδικασία διαρκεί λιγότερο από 1 λεπτό.

Επίλεξε σήμερα να γίνεις συνδρομητής ή δωρητής.

Γίνε συνδρομητής

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις - Γίνετε συνδρομητές!

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ