15.8 C
Chania
Tuesday, April 30, 2024

ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή: Με ποιά κριτήρια δίνονται 128.279€ σε ιδιωτικές εταιρίες για την καμπάνια «Μαθαίνουμε στο σπίτι»; – Τι απαντά το Υπουργείο

Ημερομηνία:

Ερώτηση στη Βουλή από Νίκο Φίλη και Μερόπη Τζούφη για τα 130.000 ευρώ της καμπάνιας του “Μαθαίνουμε στο σπίτι”

Ερώτηση κατέθεσαν στη Βουλή οι τομεάρχες Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη, ζητώντας εξηγήσεις για τις σκανδαλώδεις αποφάσεις της υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για απευθείας αναθέσεις ύψους σχεδόν 130.000 ευρώ, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής καμπάνιας του «Μαθαίνουμε στο σπίτι».

Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, η ανάθεση έχει γίνει σε δύο ιδιωτικές εταιρίες για:

  • κατασκευή ιστοσελίδας (20.548€),
  • τη δημιουργία εικαστικού υλικού για χρήση στα social media (72.168€),
  • την οργάνωση και λειτουργία τηλεφωνικού και ηλεκτρονικού help-desk (35.563€).

Όπως τονίζουν, το υπουργείο Παιδείας επενδύει 128.279€ στην επικοινωνία και τίποτα στην ουσία. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ή απόφαση σχετικά με την υλικοτεχνική αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, το οποίο αποτελεί τον πυλώνα του συστήματος τηλεκπαίδευσης και που αδυνατεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες.

Στο ίδιο μήκος κύματος, δεν υπάρχει καμία μέριμνα για παροχή ή/και επιδότηση τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που δε διαθέτουν τα απαραίτητα μέσα και ως αποτέλεσμα αποκλείονται από το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό, οι τομεάρχες Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν λεπτομέρειες για τα κριτήρια επιλογής των δύο ιδιωτικών εταιριών, υπογραμμίζουν πως το υπουργείο Παιδείας έχει τη δυνατότητα να παράγει τα υλικά με ίδια μέσα, ελαχιστοποιώντας το κόστος και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία των υπαλλήλων του.

Τέλος, θέτουν το ερώτημα κατά πόσο οι αναθέσεις των 130.000 ευρώ θα συμβάλλουν στη βελτίωση του συστήματος τηλεκπαίδευσης και αναρωτιούνται για τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα που θα επιφέρουν οι εν λόγω αποφάσεις της Νίκης Κεραμέως.Επισυνάπτονται η ερώτηση όπως κατατέθηκε στη Βουλή, όπως και οι 3 αποφάσεις απευθείας ανάθεσης της υπουργού Παιδείας.

Πρώτη απόφαση

Δεύτερη

Τρίτη

Η απάντηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου στην καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ

“Το έργο περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις, οι οποίες δεν ήταν εύκολο να παραχθούν, όπως καταλαβαίνει κανείς, από μια δημόσια υπηρεσία, όπως: Υπηρεσίες υψηλής εξειδίκευσης, μοντάζ, animation, visual design, δημιουργία ψηφιακών μέσων, δημιουργία εικαστικής ταυτότητας” δήλωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στ. Πέτσας, απαντώντας σε ερώτηση σχτικά με την καταγγελία του ΣΥΡΙΖΑ ότι ιστοσελίδα του υπ. Παιδείας κόστισε 72.000 ευρώ , και σημείωσε:

“Αφορά όλη τη διαδικασία προώθησης αυτών των αναρτήσεων σε διάφορα μέσα. Έχει περιεχόμενο για διαδικτυακή χρήση από τα web panel μέχρι τα cover pictures και διάφορες υποστηρικτικές υπηρεσίες. Και κυρίως, έρχεται να υποστηρίξει όλο αυτό το υλικό, μια καμπάνια περίπου τριών μηνών, στη διάρκεια των οποίων θα πρέπει, ολόκληρο το σύστημα της δημόσιας Παιδείας στη χώρα μας, να μετασχηματιστεί για να παρέχει υπηρεσίες εξ αποστάσεως.

Όπως βλέπουμε ότι γίνεται σήμερα και με τα προγράμματα που έχει εφαρμόσει, σε συνεργασία με την Ε.Ρ.Τ., με την επικοινωνία που γίνεται εξ αποστάσεως και με την τηλε-εκπαίδευση από τα σπίτια των μαθητών όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης. Επομένως, μιλάμε για ένα ποσό πλήρως ανταποδοτικό, προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού”.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ