17.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Κισσάμου Θ. Σταθακής από τον Υπουργό Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδη;

Ημερομηνία:

Στη σύσκεψη φορέων που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, χ=θες Παρασκευή 7 Νοεμβρίου στο Ηράκλειο με θέμα τις υποδομές της Κρήτης και ιδιαίτερα τον ΒΟΑΚ, συμμετείχε ο Δήμαρχος Κισσάμου Θεόδωρος Σταθάκης.Στο πλαίσιο της σύσκεψης ο κ. Σταθάκης αναφέρθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης του τμήματος του ΒΟΑΚ από το Καστέλι έως τα Χανιά ώστε να καταστεί ένας σύγχρονος δρόμος ταχείας κυκλοφορίας εκφράζοντας παράλληλα τη στήριξη του Δήμου Κισσάμου στο στρατηγικό σχεδιασμό και τη διεκδίκηση της Περιφέρειας Κρήτης για την ανακατασκευή του BOAK με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων χωρίς την επιβολή διοδίων.

Πέραν αυτών ο Δήμαρχος Κισσάμου ζήτησε από τον κ. Χρυσοχοΐδη να υπάρξει επίσπευση των εργασιών κατασκευής του ισόπεδου κόμβου στο Δραπανιά οι εργασίες του οποίου – αν και είχαν ξεκινήσει πριν από ένα χρόνο περίπου – έχουν σήμερα σταματήσει από την ανάδοχο εταιρεία, προκειμένου αυτός να αποδοθεί στην κυκλοφορία και να αποκατασταθεί η οδική ασφάλεια.

Τέλος, ο κ. Σταθάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε δύο πολύ σημαντικά θέματα που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια στην Κίσσαμο όπως αυτό της μελέτης κατασκευής κόμβου στην περιοχή Κολένι και της σύνδεσης των παράλληλων οδών του ΒΟΑΚ με την πόλη της Κισσάμου, ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί ολοκληρωμένα το θέμα της αναβάθμισης του ΒΟΑΚ στα όρια του Δήμου.

Για τα παραπάνω μάλιστα θέματα ο κ. Σταθάκης επέδωσε στον κ. Χρυσοχοΐδη και σχετική επιστολή το αναλυτικό περιεχόμενο της οποίας έχει ως εξής:

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Με αφορμή την επίσκεψη σας στην Κρήτη και τη συνάντηση φορέων για τις υποδομές του νησιού, θα ήθελα να σας επισημάνω την ανάγκη επίσπευσης των εργασιών κατασκευής του ισόπεδου κόμβου Δραπανιά στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) (ο οποίος βρίσκεται σε απόσταση 3 χλμ. περίπου από την Κίσσαμο) οι εργασίες του οποίου – αν και είχαν ξεκινήσει πριν από ένα χρόνο περίπου – έχουν σήμερα σταματήσει από την ανάδοχο εταιρεία.

 Το γεγονός αυτό, ως είναι φυσικό, προκαλεί καθημερινά αρκετές διαμαρτυρίες από οδηγούς και κατοίκους της περιοχής καθώς στο εν λόγω οδικό τμήμα έχουν καταγραφεί αρκετά τροχαία ατυχήματα και ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι για την οδική ασφάλεια.

 Με δεδομένο ότι η σύμβαση της εργολαβίας κατασκευής του εν λόγω κόμβου – η οποία εντάσσεται στο έργο «Ολοκλήρωση Β΄ φάσης παράλληλων έργων Γαλατάς – Κολυμπάρι – Καστέλλι» με χρηματοδότηση από το Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» – υπογράφηκε το Σεπτέμβριο του 2013, με το συμβατικό χρόνος ολοκλήρωσης του συνολικού έργου να ανέρχεται στους 18 μήνες (έχουν ήδη περάσει οι 14 μήνες), παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε για την όσο το δυνατόν ταχύτερη εκτέλεση των εργασιών κατασκευής του ισόπεδου κόμβου Δραπανιά προκειμένου αυτός να αποδοθεί στην κυκλοφορία και να αποκατασταθεί η οδική ασφάλεια.

Πέραν ωστόσο των παραπάνω, θα ήθελα να σας καταστήσω σαφές – όσον αφορά το τμήμα του ΒΟΑΚ που βρίσκεται στα όρια του Δήμου Κισσάμου – την πολύ μεγάλη ανάγκη να προχωρήσουν επιτέλους δύο πολύ σημαντικά θέματα για την οδική ασφάλεια στην περιοχή όπως αυτό της μελέτης κατασκευής κόμβου στην περιοχή Κολένι και της σύνδεσης των παράλληλων οδών του ΒΟΑΚ με την πόλη της Κισσάμου, ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί ολοκληρωμένα το θέμα της αναβάθμισης του ΒΟΑΚ στα όρια του Δήμου μας.

Αναμένοντας τις δικές σας ενέργειες, παραμένουμε στη διάθεση σας για κάθε πληροφορία.”

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ