Τελικώς, αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας θα πήγαινε στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου, αυτό δε συνέβη. Η επίσημη αιτιολογία για τη μη πραγματοποίηση της επίσκεψης είναι το φορτωμένο πρόγραμμα του πρωθυπουργού, όμως άλλοι μιλούν για τα πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται στο λιμάνι.
Στο κλίμα αυτό ήταν και η επιστολή που είχε ετοιμάσει ο κ. Γιάννης Παπαδάκης, μέλος του Δ.Σ. του Ο.Λ.Η., η οποία όμως τελικά δεν επιδόθηκε αφού ο πρωθυπουργός δεν πραγματοποίησε την επίσκεψή του.
Ο κ. Παπαδάκης την έδωσε στη δημοσιότητα με τον τίτλο: “ΜΗ ΕΠΙΔΟΘΕΙΣΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ. ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΛΙΜΕΝΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ” και σε αυτήν αναφέρονται τα εξής:
Δεν είναι και μικρό πράγμα ο πρωθυπουργός της χώρας να επισκέπτεται ένα τόσο σημαντικό οργανισμό .
Από μια τέτοια επίσκεψη ο καθένας περιμένει ή μια πολύ σπουδαία ανακοίνωση για το λιμάνι ή να επιβραβεύσει ένα πολύ σπουδαίο έργο που γίνεται από την διοίκηση του οργανισμού .
Η μεγάλη ανακοίνωση δεν έγινε και το σπουδαίο έργο δεν συντελείτε και αυτό θα φανεί από τα παρακάτω λίγα μόνο στοιχεία και γεγονότα που παραθέτω:
-Πριν μερικές μέρες πήρε φωτιά ένα ιστιοφόρο στην Μαρίνα ,το πυροσβεστικό που προσπάθησε να προσεγγίσει δεν μπόρεσε γιατί υπάρχουν προσχώσεις στην είσοδο και κόλλαγε στην άμμο , ευτυχώς η πυρκαγιά περιορίστηκε μόνο σε ένα σκάφος .
-Το μεγάλο κτήριο μπροστά μας πρώην ψυγεία και πρώην ΙΘΑΒΙΚ , άδειο εδώ και καιρό καταρρέει και η επίσκεψή στο εσωτερικό του είναι επικίνδυνη
– Τα διπλανό πρώην απεντομωτήριο ,άδειο καταρρέει και αυτό
-Το λιμενικό περίπτερο – σημαντικό ιστορικό και διατηρητέο – άδειο σαπίζει
-Ο χώρος αποβίβασης των κρουαζιερόπλοιων ,τριτοκοσμικός ,όπως και αρκετά άλλα κτήρια και χώροι
-Υπάρχουν ζητήματα που αφορούν το καθορισμό της χερσαίας ζώνης και διεκδικήσεις και από τον Δήμο και το αντίθετο
– Υπάρχει αντιδικία με την καταβολή η όχι δημοτικών τελών και είμαστε στα δικαστήρια με το Δήμο .
Τα παραπάνω δίνουν μια εικόνα της κατάστασης και μόνο , που γιαυτήν δεν ευθύνεται φυσικά η σημερινή διοίκηση ,αλλά οι προηγούμενές διοικήσεις που έφεραν το λιμάνι στη σημερινή κατάσταση .
Η σημερινή διοίκηση ευθύνεται γιατί με την πρακτική της θα συνεχιστεί και θα επιδεινωθεί αυτή η κατάσταση και αυτό διότι:
Δεν έχουμε συζητήσει σε κανένα συμβούλιο αυτά τα σοβαρά θέματα και δεν έχει ούτε 5ετές ούτε 3ετές ούτε και ετήσιο πρόγραμμα και σχεδιασμό για την αντιμετώπιση τους .
Ο ετήσιος προϋπολογισμός που ψηφίσαμε για το 2017 , προβλέπει
ΕΣΟΔΑ
Τα έσοδα για το 2017 ,μια χρονιά που και η κυβέρνηση προϋπολογίζει και οι πάντες προσδοκούμε να είναι επιτέλους καλή , ο ΟΛΗ προϋπολογίζει να έχει μειωμένα έσοδα κατά 31,80% σε σχέση με το 2015
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Για το 2017 προϋπολογίζονται επενδύσεις 1.050.000 (1 εκ. και πενήντα χιλιάδες ) μειωμένες σε σχέση με το 2015 κατά 35%
Το 2016 μέχρι το Ιούλιο είχαμε κάνει επενδύσεις 45.000 ευρώ , -τα τελευταία 5 χρόνια με τις ’ κακές’ διοικήσεις οι επενδύσεις ποτέ δεν ήταν λιγότερες των 3 εκατομμυρίων –
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 7 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΜΕΤΡΗΤΑ , ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΑ στις ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΣΕ 7,5 ΕΚΑΤΟΜΗΡΙΑ ΤΟ 2017 .
Τα χρήματα από την δραστηριότητα του λιμανιού της πόλης του Ηρακλείου αντί να επενδυθούν σε έργα για το λιμάνι και την πόλη που τόσο τα έχουμε ανάγκη , είναι κατατεθειμένα στις «αγαθές¨» τράπεζες για να εξυπηρετήσουν την ρευστότητα τους .
Με αυτά τα στοιχεία ,εγώ και ο καθένας μπορεί να δει την πορεία του ΟΛΗ ανάλογα με τους δικούς του στόχους .
Η αριστερά ονειρεύεται και βάζει στόχους υψηλούς για να μπορέσει να πετύχει τους αναγκαίους
ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΗ”