Οι γερμανικές μάρκες και τα προϊόντα είναι ο τελευταίος στόχος ακτιβιστών που είναι εκνευρισμένοι από τους όρους που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα, αναφέρει το BBC.
Το hashtag #BoycottGermany αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο twitter κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, όμως άρχισε να κινείται από τη Δευτέρα. Μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας έχουν υπάρξει πάνω από 30.000 αναφορές σε όλη την Ευρώπη.
Κάποιοι καλούν τους πολίτες να αποφύγουν προϊόντα που barcodes που παραπέμπουν σε γερμανικά προϊόντα.
Ένα από τα πιο διαδεδομένη μηνύματα από τον David Graeber, έναν αμερικάνο αναρχικό ακτιβιστή και καθηγητή ανθρωπολογίας στο London School of Economics. Αναφέρεται στο κούρεμα των χρεών του ναζιστικού καθεστώτος μετά τον Β¨ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Άλλοι καλούν τους πολίτες να μποϊκοτάρουν γερμανικά προϊόντα πολυτελείας: “Μην αγοράζετε Volkswagen ή Miele”. Επίσης κάποιοι ποστάρουν πόστερς με αντιναζιστική προπαγάνδα.
Οι Γερμανοί πολίτες πάντως δεν φαίνονται ικανοί να καταλαβουν τους λόγους που δημιουργήθηκε αυτή η αντίδραση και έτσι δημιούργησαν και αυτοί ένα hashtag που καλούν σε μποϊκοτάρισμα των ελληνικών προϊόντων.
Μάλιστα, κάποια από αυτά ειρωνεύονται την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και περιγελούν όσους αντιδρούν στη βάναυση συμφωνία που επιβλήθηκε στην Ελλάδα
Ο Γερμανός δημοσιογράφος Thomas Walde με ιδιαίτερο αναφέρει: “Το ελληνικό αίτημα για μποϊκοτάζ στη Γερμανία συμπεριλαμβάνει και τα χρήματα του πακέτου στήριξης από τη Γερμανία; Όχι; Καλώς τότε”
Να υπενθυμίζουμε ότι προ μίας εβδομάς το hashtag #ThisIsACoup έκανε τον γύρο του κόσμου. Είχε ξεκινήσει από ακτιβιστές στην Ισπανία.
Πάντως, οι Γερμανικές επιχειρήσεις αν και λαμβάνουν σοβαρά τα μηνύματα για μποϊκοτάζ δεν ανησυχούν: “Το λαμβάνουμε σοβαρά αλλά δεν υπάρχει λόγος για πανικό” είπε ο Volker Treier επικεφαλής του Γερμανού Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Παρακολουθήστε τι γράφετε πατώντας ΕΔΩ.