Συνέντευξη τύπου για την παράνομη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης καθώς και άλλων 21 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας έδωσε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης την Τετάρτη, από κοινού με τον σύλλογο εργαζομένων, ο ευρωβουλευτής και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ, Κρίτων Αρσένης.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Κρίτωνας Αρσένης παρουσίασε την τρίτη κατά σειρά ερώτηση που υπέβαλε μέσα σε ένα μήνα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καταγγέλλοντας την παράνομη και παράλογη ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων από την κυβέρνηση. Στην ερώτηση γίνεται λόγος για παραβίαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας ως προς τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου “Μακεδονία” και των άλλων 21 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας από το ΤΑΙΠΕΔ. Επίσης στις ερωτήσεις επισημαίνεται ότι η άνευ όρων παραχώρηση τους θα εκτινάξει τις χρεώσεις, θα μειώσει την επιβατική κίνηση, θα παγώσει την τουριστική ανάπτυξη και θα δυσχεράνει τις συνθήκες απομόνωσης απομακρυσμένων και νησιωτικών περιοχών. Θα επιβάλει πάγια κόστη στον κρατικό προϋπολογισμό, θα αυξήσει το κόστος των εισιτηρίων και θα απειλήσει με κλείσιμο αεροδρόμια περιοχών που εξαρτώνται από τον τουρισμό.
Ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ ρωτά μεταξύ άλλων την Κομισιον ποια είναι η θέση της στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης των υποδομών του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, όπου αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες αρχικού κόστους 250 εκ. ευρώ και 38,7 εκατομμυρίων ευρώ που χρηματοδοτούνται από ευρωπαϊκά κονδύλια. Όπως επισημαίνεται στις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί, η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου παραβιάζει το άρθρο 57 του Κανονισμού 1083/2006. Επιπλέον, αφήνει την τοπική οικονομία «έρμαιο» στις κερδοσκοπικές διαθέσεις του ιδιώτη που θα αναλάβει την εκμετάλλευση του αεροδρομίου, καθώς δεν υπάρχει καμία εγγύηση στην προκήρυξη του διαγωνισμού για την αύξηση των χρεώσεων του αεροδρομίου.