Συνεχίζει να προκαλεί ερωτηματικά η υπόθεση του θανάτου του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ Σήφη Βαλυράκη.
Οι νομικοί εκπρόσωποι της οικογένειας του Βαλυράκη κρίνουν «λιποβαρή» και με «πολλά κενά», την δικογραφία για τις ακριβείς συνθήκες θανάτου του 77χρονου στα νερά της Ερέτριας τον περασμένο Ιανουρίου και αυτό φανερώνεται μέσα από τα ενυπόγραφα αιτήματα της οικογένειας προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Βασίλη Πλιώτα.
Την ίδια στιγμή η ιατροδικαστική έκθεση που πριν από λίγες ώρες παραδόθηκε στις ανακριτικές αρχές της Χαλκίδας, εκ των πραγμάτων δεν είναι σε θέση να προσδιορίσει την «ταυτότητα» της προπέλας που σκότωσε τον πρώην υπουργό.
Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες του Newsit.gr πάντως ο ποινικολόγος Γιάννης Παγορόπουλος, έχει απευθυνθεί στον εισαγγελέα του Α.Π κ. Πλιώτα και έχει εκφράσει πολύ σοβαρές επιφυλάξεις για την πορεία των ερευνών από το λιμεναρχείο Ερέτριας καθώς μετά από τόσο καιρό δεν έχει σταθεί ακόμη «εφικτό» να εντοπιστεί η βάρκα με την οποία ψαράς φέρεται να προσέγγισε το φουσκωτό και ζητούσε με μανούβρες από τον πρώην υπουργό να απομακρυνθεί και να μην κάνει ψαροτούφεκο στο δικό του θαλάσσιο «χωράφι».
Μαρτυρία που από την πρώτη ημέρα κατέθεσε στις διωκτικές αρχές ότι είδε με τα μάτια του ντόπιος κάτοικος.
Μέχρι σήμερα ωστόσο τα εγκληματολογικά εργαστήρια της αστυνομίας έχουν αρκεστεί στο ότι στη στολή του Σήφη Βαλυράκη, δεν έχει εντοπιστεί «ξένη» μουράβια.
Και επομένως αυτό είναι και το μοναδικό στοιχείο που έχουν οι τοπικές εισαγγελικές αρχές στα χέρια τους ως «σημάδι» ότι δεν [;] ενεπλάκη αλιευτικό σκάφος στο φραστικό επεισόδιο που φέρεται να είχε ο πολιτικός μ’ άλλον ψαρά.
Ότι δηλαδή στην ελαφρώς σχισμένη καταδυτική στολή του δεν ανιχνεύτηκε «μουράβια», η μπογιά δηλαδή που συνηθίζουν να περνάνε κάτω από την βάρκα τους οι επαγγελματίες για να μην «κολλάει» πρασινάδα ή στρείδια που μειώνουν την ταχύτητα και αναγκαστικά έτσι απαιτείται η κατανάλωση περισσότερων καυσίμων.
Όμως αυτό δεν ισχύει αν το κήτος είναι πλαστικό και φυσικά αν το πλεούμενο είναι φουσκωτό.
Στα εγκληματολογικά εργαστήρια που μεταφέρθηκαν όλα τα ευρήματα, το μοναδικό αδιάσειστο στοιχείο θα μπορούσε να είναι η περίπτωση ύπαρξης DNA απ’ το αίμα του 77χρονου στην δική του προπέλα, αλλά κάτι τέτοιο στην συγκεκριμένη περίπτωση στάθηκε αδύνατο, καθώς η μηχανή του σκάφους ήταν σε λειτουργία για αρκετή ώρα μετά την πτώση του χειριστή της στο νερό.
Και το ίδιο ασφαλώς θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος και για άλλο εμπλεκόμενο σκάφος στην περίπτωση που η δική του προπέλα είχε πλήξει τον πρώην βουλευτή.