Εικόνες ντροπής εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το αεροδρόμιο της Ρόδου, λόγω των λειτουργικών προβλημάτων που έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων παρά το ότι οδεύουμε στο μέσο της τουριστικής περιόδου.
Μέσα και έξω από το αεροδρόμιο, η κατάσταση παραμένει χαώδης, με τροχοφόρα να πνίγουν τους χώρους εξωτερικά και ουρές εκατοντάδων ατόμων να ταλαιπωρούνται στο εσωτερικό για να περάσουν τον έλεγχο επιβατών.
Αδιάψευστος μάρτυρας οι φωτογραφίες των ταλαιπωρημένων ανθρώπων, Ελλήνων και ξένων που πρέπει να περιμένουν ώρες για να εξυπηρετηθούν είτε κατά την άφιξή τους είτε κατά την αναχώρησή τους.
Μάλιστα επιβάτης σε γραμμή εσωτερικού που βρέθηκε την Πέμπτη το απόγευμα στο “ΔΙΑΓΟΡΑΣ” για να ταξιδέψει, έστειλε στη «Ροδιακή» τις εικόνες ντροπής που δημοσιεύονται σήμερα, με σκοπό να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη της Ρόδου και οι αρχές της περιοχής και να παρέμβουν στη Fraport ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Όπως δήλωσε ο ίδιος, στις 30 του μήνα το απόγευμα και ενώ βρέθηκε στο αεροδρόμιο, χρειάστηκε να περιμένει επί μιάμιση ώρα σε διάδρομο μαζί με τουρίστες και άλλους επιβάτες, όρθιος, για να έρθει η σειρά του να περάσει από έλεγχο ασφαλείας, και μάλιστα παραλίγο να χάσει την πτήση του αν δεν διαμαρτυρόταν έντονα.
Σύμφωνα με την “Ροδιακή”, συνολικά η αναμονή είχε φτάσει τις δύο ώρες, μέσα σε ένα διάδρομο γεμάτο ασφυκτικά με κόσμο, αποσκευές, και μικρά παιδιά, που είχαν δυσανασχετήσει και άρχισαν να φωνάζουν και να διαμαρτύρονται.
Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν μετά από ταλαιπωρία έφτασε στο χώρο του ελέγχου και εξέφρασε παράπονα, έμαθε ότι η μεγάλη αναμονή και οι ουρές δημιουργήθηκαν επειδή έχει μειωθεί το προσωπικό του ελέγχου ασφαλείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός και πολύωρη αναμονή, και φυσικά να δημιουργείται μία τριτοκοσμική εικόνα για το αεροδρόμιο και το νησί μας.
Όπως δήλωσε ο διαμαρτυρόμενος επιβάτης που για εμπορικούς λόγους ταξιδεύει συνέχεια τόσο στα νησιά μας όσο και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, τέτοια κατάσταση δεν έχει συναντήσει ποτέ και είναι κρίμα να δυσφημείται η Ρόδος με αυτό τον τρόπο.
Περικοπές με εντολή Fraport
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία που έχει αναλάβει τον έλεγχο ασφαλείας στο αεροδρόμιο της Ρόδου, πήρε εντολή από τη Fraport να μειώσει το προσωπικό της ανά βάρδια με αποτέλεσμα να μην υπάρχει γρήγορη εξυπηρέτηση των επιβατών και να δημιουργούνται ουρές.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στην πρωινή και απογευματινή βάρδια ενώ αρχικά υπήρχαν συνολικά από 50 άτομα προσωπικό στην καθεμία και στη βραδινή 35 άτομα εδώ και αρκετές μέρες, έγιναν τροποποιήσεις και στις μεν δύο πρώτες βάρδιες το προσωπικό είναι μειωμένο κατά δέκα άτομα, στη δε βραδινή βάρδια έμεινε σχεδόν το μισό, δηλαδή εργάζονται 17 άτομα. Εξαίρεση έγινε μόνο για τα Σαββατοκύριακα καθώς και τις δύο μέρες οι βάρδιες εφαρμόζονται κανονικά χωρίς περικοπές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η «Ροδιακή» είχε ενημερωθεί για τις αλλαγές στο προσωπικό του ελέγχου ασφαλείας μετά από καταγγελίες που της είχαν γίνει, και μετά από έντονες διαμαρτυρίες εταιρειών στο αεροδρόμιο.
Επικοινώνησε αρχικά με τη Fraport στην Αθήνα, εκπρόσωποι της οποίας διέψευσαν ότι είχε γίνει μείωση του προσωπικού ασφαλείας ενώ σε επικοινωνία που είχε στη Ρόδο με την ιδιωτική εταιρεία φύλαξης, οι υπεύθυνοι παρέπεμψαν στην εταιρεία στην Αθήνα και μάλιστα αναρωτήθηκαν «πού μάθαμε ότι είχε μειωθεί το προσωπικό».