-Τίνος εφεύρεση είναι οι ‘’ανεξάρτητες αρχές;’’
-Πότε εισέβαλλαν στη ζωή μας;
-Τι σημαίνει ‘’ανεξάρτητη αρχή;’’
-Στην κυριολεξία τι σημαίνει όχι στην κατ’ ευφημισμόν ονομασία των
-Η εξουσία που δίδεται απ’ τον λαό (εκλογές) στο κράτος, πως μετατίθεται στις αρχές αυτές;
-Πόσο συνταγματικό είναι;
-Πως ανατίθεται μέρος εξουσίας σε ιδιώτες μη εκλεγμένους;
-Πως λέγεται μια εξουσία που δεν εκλέγεται, ούτε ελέγχεται;
-Μήπως, Χούντα;
-Πως αλλιώς μπορούμε να ονομάσομε τις ‘’ανεξάρτητες αρχές’’ που δεν εκλέγονται και δεν ελέγχονται;
-Ο Ανδρέας Παπανδρέου κυβέρνησε με ‘’ανεξάρτητες αρχές;’’
Όοοχι, βέβαια! Εδώ δεν χρειάζεται απάντηση. Είναι πασιφανές!
-Πως, οι ‘’ανεξάρτητες αρχές’’ έχουν ταράξει τους Έλληνες πολίτες με πρόστιμα;
-Γιατί επιβάλλονται σωρηδόν επί παντός; Ακόμα και να βήξομε; Αν δεν το εγκρίνουν!
-Μήπως για να βγαίνουν τα πλεονάσματα και έτσι να συνεισφέρομε τον οβολό μας στο ευαγές έργο των προγραμματισμένων και μεθοδευμένων, πάντα για ευαγείς σκοπούς -βεβαίως ,βεβαίως – πολέμων;
-Ποιος ‘’ευφυής’’ ανακάλυψε τις ανεξάρτητες αρχές; Μήπως κάποιος ‘’εκσυγχρονιστής’’ καθηγητής;
Μα, μάθαμε πλέον, το ζήσαμε στο πετσί μας, τι σημαίνει ‘’εκσυγχρονισμός’’ στη γλώσσα του λαού. ‘’Ξεπούλημα’
-Γιατί τις επέβαλλαν; Για να καταργούν δικαστικές αποφάσεις δίκαιες και να επιβάλλουν αποφάσεις δικές τους, μειοψηφίας απόλυτης;
-Γιατί μεταφέρουν την διακυβέρνηση την εκλεγμένη απ’ τον λαό, επομένως ελεγχόμενη και κρίνουσα, σε ιδιώτες μη εκλεγμένους και μη ελεγχόμενους;
Είναι αυτό μέσα στα πλαίσια του Ελληνικού Συντάγματος;
-Ισχύει καθ’ ολοκληρίαν το Ελληνικό Σύνταγμα;
Ζητάμε απαντήσεις!
Για να μη ζητάτε μόνο την ψήφο μας!
Α.Κ.Α.



