Αττική Οδός: Ερχονται μαζικές αγωγές – Καρδιοπαθής έμεινε 20 ώρες σε ταξί και πλήρωσε 350 ευρώ

Κανένα σχόλιο

Η κυρία Παναγοπούλου, η οποία σημειώνει ότι είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των αγανακτισμένων και ταλαιπωρημένων πολιτών που ζητούν νομικές ενέργειες κατά της παραχωρησιούχου εταιρείας, καταθέτει μια εξαιρετικά σημαντική διάσταση αναφορικά με τη διαδικασία αποζημίωσης των πολιτών. «Το όχημα αποζημιώνεται με 2.000 ευρώ και όχι ο επιβάτης και εντολέας μας, πέρα από την ηθική βλάβη, την ταλαιπωρία και την έκθεση σε κίνδυνο της ζωής του, που έχει υποστεί. Εχουμε ρητή εντολή από τον ίδιο να προβούμε σε ενέργειες καθώς έχει ταλαιπωρηθεί απίστευτα. Δεν υπήρχε κανείς να τους προσφέρει ένα μπουκάλι νερό. Στη μέση του πουθενά χωρίς θέρμανση». Στο πλαίσιο αυτό, όπως επισημαίνει η κυρία Παναγοπούλου, «θα κατατεθεί αγωγή για την αστική αποζημίωση αλλά και μήνυση για την παραδειγματική τιμωρία γιατί στοιχειοθετείται το αδίκημα της έκθεσης της ζωής σε κίνδυνο αλλά και για την παρακώληση των συγκοινωνιών κατά της Αττικής Οδού και κατά παντός αγνώστου υπευθύνου».

Εγκλωβισμένοι σε εταιρικό βανάκι δεν παίρνουν αποζημίωση

Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση 6 εργαζομένων, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στο εταιρικό βανάκι, που τους μετέφερε από τη δουλειά τους και ακινητοποιήθηκε στην Αττική Οδό με την κυρία Παναγοπούλου να υπογραμμίζει ότι, σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, «θα αποζημιωθεί η εταιρεία προφανώς και όχι οι επιβάτες. Δεν εξειδίκευσαν και δε συγκεκριμενοποίησαν τα μέτρα αλλά το πρώτιστο είναι η ταλαιπωρία, που υπέστησαν οι πολίτες, οι οποίοι καταβάλουν τους φόρους, πλήρωσαν τα διόδια και ακινητοποιήθηκαν στα χιόνια».

Η ανακοίνωση της εταιρείας «Αττική Οδός» και η παραίτηση Χαλκιά

Νωρίτερα, σε σχετική ανακοίνωσή της η Αττική Οδός, είχε κάνει γνωστό, μεταξύ άλλων, ότι «με αίσθημα έμπρακτης συμπαράστασης απέναντι στους οδηγούς και συνεπιβάτες τους που δοκιμάστηκαν στους οδικούς άξονες της Αττικής Οδού, πρόκειται να διαθέσει παροχή ύψους 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο όχημα. Οι τεχνικές λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, εφόσον ολοκληρωθεί η καταγραφή όλων των οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές». Την καταβολή του ποσού των 2.000 ευρώ ζήτησε από την παραχωρησιούχο εταιρεία ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Δεν σταμάτησαν όμως εκεί οι εξελίξεις καθώς αργότερα, το απόγευμα της Τρίτης έγινε γνωστό πως υπέβαλλε την παραίτησή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Χαλκιάς. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., που συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα, Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλλε την παραίτησή του.

Όπως δήλωσε ο Βασίλης Χαλκιάς στην επιστολή του: «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού». Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου».

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live