Δηλαδή στη Νορβηγία που έχουν τρεις μήνες χιόνια, τι έπρεπε να συμβαίνει; Η ανευθυνοϋπεύθυνη κυβέρνηση Μητσοτάκη και το μπάχαλο των ιδιωτικοποιήσεων

Κανένα σχόλιο

Αυτό αναρωτιομαστε βλέποντας το απόλυτο μπάχαλο των τελευταίων ημερών επειδή έριξε 10 εκατοστά χιόνι σε κάποιες περιοχές της χώρας.

Στη Νορβηγία, στη Σουηδία, στον Καναδά, χώρες που έχουν επί μήνες χιόνια, άραγε η ζωή σταματά ή είναι έτοιμο το κράτος να ανταπεξέλθει στις προβλεπόμενος δυσκολίες;

Το πιο τραγικο στην περίπτωση της Ελλάδας είναι ότι η αποτυχία είναι ολική, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Και το χειρότερο ότι το ανεύθυνο κράτος και αυτή η ανεύθυνη κυβέρνηση που διαρκώς ζητά από τους πολίτες να αναλαμβανουν την ευθύνη προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη στους ιδιώτες που δεν εκαναν καλά τη δουλειά τους.

"Sponsored links"

Αυτό έκαναν αρχικά κυβερνητικά στελέχη και υπουργοί που κατηγορουσαν την ελληνο-γαλλική σύμπραξη που έχει τον έλεγχο της Αττικής Οδού, λες και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι αυτός που είναι ο μεγαλύτερος θιασώτης της ιδιωτικοποιησης των πάντων. Αν η ιδιωτικοποίηση είναι απλά ο τροπος για να αποποιείται το κράτος των ευθυνών του προς τους πολίτες, τότε τι στο διάολο το έχουμε αυτό το ρημαδοκράτος και το πληρώνουμε τα κερατιάτικά μας; Για να μας κουνά διαρκώς το δάκτυλο;

Τα ίδια όμως έκαναν και στη ΔΕΗ που για το μπάχαλο με τις διακοπές ρεύματος κατηγόρησαν την εταιρεία που έχει αναλάβει το τηλεφωνικο κέντρο των βλαβών. Αν δεν το ξέρατε, οι νεοφιλελεύθερες διάνοιες θεώρησαν σκόπιμο να ιδιωτικοποιηθούν ακόμα και τα τηλέφωνα στις βλάβες.

Για το μπάχαλο είχαμε γράψει κι εμεις αρθρο σε ανυπτοπτο χρόνο αφού και οι αναφορές για τις βλάβες στα Χανιά γινονται μέσω… Αθήνας. Το πρόβλημα είναι οτι οι υπάλληλοι δεν έχουν καμια απολύτως πληροφόρηση για το τι συμβαινει στα Χανιά, δεν ξέρουν τις οδους, δεν ξέρουν αν γινονται εργασίες, τιποτα. Το αποτέλεσμα είναι να προκαλούνται τεράστιες καθυστερήσεις, εκνευρισμός και χαμενες εργατοώρες από το φιλότιμο τεχνικό προσωπικό της ΔΕΗ που πέραν του τεράστιου φόρτου εργασίας, έρχεται αντιμέτωπο και με τα προβλήματα οργάνωσης και λειτουργίας.

Τώρα το είδαμε να συμβαίνει και στην Αθήνα.

Το εξοργιστικό κι εδώ βεβαίως είναι ότι οι της ΔΕΗ έσπευσαν να κατηγορήσουν για τις καθυστερήσεις την εταιρεια που έχει αναλάβει τα τηλέφωνα για τις βλάβες, λες και δε φέρουν καμία ευθύνη αυτή που πήραν την απόφαση να δώσουν σε ιδιώτη ένα τέτοιο κρίσιμο πόστο για τη λειτουργία της μεγαλύτερης εταιρείας ηλεκτροδότησης της χώρας.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα των ιδιωτικοποιήσεων στην Ελλάδα. Χειρότερες, πιο ακριβές υπηρεσίες για τους πολίτες και τους πελάτες με το κράτος να νίπτει τας χείρας του και να ριχνει την ευθύνη σε αυτούς που οι ίδιοι επέλεξαν να δώσουν τη διαχείριση κρίσιμων ποστων για τη λειτουργία της χώρας.

 

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live