Επιστρέφει στα Χανιά το 4ο Θερινό Σχολείο για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τα Ψηφιακά Παιχνίδια!

Κανένα σχόλιο

Ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα γεγονότα στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης και των ψηφιακών παιχνιδιών με τίτλο «ArtificialIntelligenceandGames», διεξάγεται για 4η χρονιά στα Χανιά από τις 29 Αυγούστου μέχρι τις 2 Σεπτεμβρίου.

Καταξιωμένοι διεθνείς ακαδημαϊκοί, ερευνητές και επαγγελματίες κολοσσών της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών (Microsoft, Ubisoft, Sony) και της Τεχνητής Νοημοσύνης (Google, AWS, MetaAI, modl.ai) ενώνουν τις δυνάμεις τους, σε ένα πενθήμερο εντατικό θερινό σχολείο που αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 200 συμμετοχές από όλο τον κόσμο!

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στις πολλαπλές χρήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα ψηφιακά παιχνίδια: τον σχεδιασμό παικτών ΤΝ που παίζουν εφάμιλλα ή/και καλύτερα από τους ανθρώπους, την αυτόματη δημιουργία περιεχομένου ψηφιακών παιχνιδιών, την αυτόματη αξιολόγηση ψηφιακών παιχνιδιών αλλά και την αναγνώριση του συναισθήματος των παικτών. Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου των ψηφιακών παιχνιδιών (όπως σχεδιαστές και προγραμματιστές) αλλά καισε σπουδαστές, ερευνητές και ακαδημαϊκούς από όλο τον κόσμο, που επιθυμούν να εξελίξουν την επαγγελματική και ακαδημαϊκή τους καριέρα στο χώρο.

"Sponsored links"

Στην υψηλού επιπέδου ατζέντα που έχει καταρτιστεί για το φετινό Θερινό Σχολείο, που θα πραγματοποιηθεί σε ένα από τα ομορφότερα ξενοδοχεία των Χανίων, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν διαλέξεις των δύο εμπνευστών και βασικών διοργανωτών, ακαδημαϊκών Γεώργιο Ν. Γιαννακάκη(Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών, Πανεπιστήμιο Μάλτας) και JulianTogelius (Πανεπιστήμιο Νέας Υόρκης) και συνιδρυτών της εταιρίας modl.ai που πρωταγωνιστεί στη χρήση ΤΝ για την αυτόματη αξιολόγηση ψηφιακών κόσμων και παιχνιδιών. Οι διοργανωτέςπρωτοπορούν στην παγκόσμια έρευνα και ανάπτυξη της ΤΝ στα ψηφιακά παιχνίδια, τη μηχανική μάθηση και τη μελέτη της ανάπτυξης μεθόδων αναγνώρισης της ανθρώπινης συμπεριφοράς για την αυτόματη δημιουργία περιεχομένου. Μαζί τους, ειδικοί της βιομηχανίας παιχνιδιών από όλο τον κόσμο, θα παρουσιάσουν στα εντατικά εργαστήρια και τα gamejams Τεχνητής Νοημοσύνης τη διδακτέα ύλη.

Η εταιρεία modl.ai, πρωτοπόρος στη χρήση των τεχνικών της ΤΝ στα ψηφιακά παιχνίδια είναι ο βασικός διοργανωτής του φετινού 4ου θερινού σχολείου, με την υποστήριξη και τη συνεργασία ηχηρών ονομάτων της παγκόσμιας βιομηχανίας, όπως οι SonyAI, AWSGameTech, Microsoft, MetaAI, Google, καιUbisoftMassive,μεταξύ άλλων.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: school.gameaibook.org

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live