Ερωτήσεις “Ελληνικής Λύσης” για παραγωγούς αλόης και μουσικό σχολείο Θερίσσου στη Βουλή

Κανένα σχόλιο

Σειρά ερωτήσεων για θέματα που αφορούν τον νομό Χανίων και την Κρήτη κατέθεσαν στη βουλή ο προεδρος του κόμματος Κυριακος Βελόπουλος  και βουλευτές της Ελληνικής Λύσης.

Πιο συγκεκριμένα  ερωτήσεις κατατέθηκαν για τα ζητήματα που αφορούν τους παραγωγούς αλόης, τη μετατροπή της κορυφης του Στρούμπουλα σε χωματερή, και τα προβλήματα που αντιμετωπιζει το Μουσικό Σχολείου Θερίσσου μετατραπεί η κορυφή του Στρούμπουλα.

Ακολουθούν οι ερωτήσεις:

"Sponsored links"

1. «Σε απόγνωση οι παραγωγοί αλόης στην Κρήτη»

 Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με ενημέρωση αγροτών Λασιθίου, τα τελευταία χρόνια παραγωγοί αλόης στην Κρήτη, στο πλαίσιο παραγωγής της φαρμακευτικής, επένδυσαν κεφάλαια για την καλλιέργειά της, ορμώμενοι από τα ασφαλή εισοδήματα που διακήρυτταν οι έμποροι και οι μεταπράτες. Συνέπεια των υποσχέσεων για εξασφαλισμένη την αγορά τουλάχιστον του εσωτερικού (στο εξωτερικό κυριαρχεί η αλόη χαμηλού κόστους άλλων χωρών) από πλευράς των εμπόρων – γινόταν αναφορά για πρόσοδο μεταξύ 10 έως 15 χιλιάδες ανά στρέμμα – ήταν η καλλιέργεια της φαρμακευτικής αλόης να αναπτυχθεί και να διαδοθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα στην Κρήτη. Ωστόσο, τα δύο τελευταία χρόνια και εξαιτίας της «πανδημίας» η κατάσταση έχει επιδεινωθεί στον τομέα της παραγωγής φαρμακευτικής αλόης με αποτέλεσμα αφενός οι καλλιεργητές να μην εισπράττουν ή να τους καθυστερούν τα αναλογούντα χρήματα της παραγωγής της και αφετέρου να μην έχουν τη δυνατότητα στήριξης της πολυέξοδης καλλιέργειάς της πια.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Προτίθεστε να προβείτε σε εφαρμογή μέτρων στήριξης της παραγωγής φαρμακευτικής αλόης στην Κρήτη, λόγω και του πλήγματος που δέχθηκε την τελευταία διετία;
  2. Υπάρχει σχεδιασμός προβολής αλλά και προώθησης της κρητικής αλόης στην εγχώρια αγορά αλλά ει δυνατόν και προς το εξωτερικό;

2. «Σε χωματερή έχει μετατραπεί η κορυφή του Στρούμπουλα στην Κρήτη»

Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

Σύμφωνα με αναρτήσεις σε τοπικές ιστοσελίδες του Διαδικτύου, πληροφορηθήκαμε ένα χρόνιο πρόβλημα που υφίσταται σε περιοχή του Δήμου Ηρακλείου της Κρήτης και συγκεκριμένα, στην κορυφή του όρους Στρούμπουλα, στην οποία καθημερινά και ειδικότερα, τις Κυριακές συρρέει πλήθος κόσμου, εκδρομείς αλλά και πεζοπόροι. Όλοι οι προηγούμενοι αντικρίζουν επισκεπτόμενοι το εν λόγω μέρος μια ανεξέλεγκτη χωματερή, που περιλαμβάνει παλαιά σκουριασμένα σίδερα, μπάζα, πλαστικά και κάθε άλλο λογής απόβλητο.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

"Sponsored links"

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

Προτίθεσθε να προβείτε άμεσα στην επιθεώρηση και στην αξιολόγηση της ανωτέρω διαμορφωθείσας κατάστασης δίπλα στην κορυφή του ως άνω όρους Στρούμπουλα, στο Ηράκλειο της Κρήτης και στην συνέχεια να μεριμνήσετε καταλλήλως για να καθαριστεί και να αποκατασταθεί πλήρως ο ως άνω χώρος από τα συσσωρευμένα σκουπίδια, προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα της περιοχής στους επισκέπτες, αλλά και να διασφαλισθεί η Δημόσια Υγεία;

3. «Δυσεπίλυτα προβλήματα για το Μουσικό Σχολείοτου Θερίσου, των Χανίων»

ΚυρίαΥπουργέ,

Σύμφωνα με ενημέρωση από μαθητές και γονείς της τοπικής κοινωνίας του Θερίσου τωνΧανίων, το Μουσικό Σχολείο της περιοχής αντιμετωπίζει οξυμένα προβλήματα, τα οποίαδυσχεραίνουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Όπως αναφέρουν σχετικά γονείς και μαθητές, τοστεγαστικό πρόβλημα αποτελεί χρόνιο, δυσεπίλυτο ζήτημα. Υπάρχει έλλειψη αιθουσών.Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενες αίθουσες είναι πολύ μικρές για να μπορέσουν να καλύψουντιςανάγκες,ενώοιελλιπείςυποδομέςκαιοανεπαρκήςεξοπλισμόςκαθιστούνπολύδύσκολη, έως και αδύνατη, σε πολλές περιπτώσεις, την ταυτόχρονη διδασκαλία μαθημάτωνΓενικήςΠαιδείαςκαιΜουσικώνΟργάνων.Οιαίθουσεςδιδασκαλίαςοργάνωνείναιπρόχειρες, δεν υπάρχει βιβλιοθήκη και αίθουσα εστιατορίου, παρ’ ότι τα παιδιά παραμένουνστο σχολείο, μέχρι το απόγευμα. Όμως, η έλλειψη αιθουσών έχει και μια άλλη σοβαρότερηίσως συνέπεια: τον αποκλεισμό πολλών μαθητών από το Μουσικό Σχολείο, καθώς, εξαιτίαςτων ελλείψεων σε αίθουσες, υποδομές και εξοπλισμό, το σχολείο αδυνατεί να δεχτεί τοσύνολο των μαθητών που επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτό. Άλλο χρόνιο πρόβλημα, πουαφορά, όχι μόνο στο σχολείο του Θερίσου, αλλά είναι πανελλαδικό, έχει να κάνει με τοζήτημα της έλλειψης δωρεάν σχολικών βιβλίων για τα μουσικά μαθήματα. Αποτέλεσμααυτού είναι οι μαθητές, κατά κύριο λόγο, να μελετούν από φωτοτυπίες. Ένα άλλο πάγιοαίτημα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών στα Μουσικά Σχολεία αποτελεί, εδώ και χρόνια,η πιστοποίηση επιπέδου των Μουσικών Σπουδών των αποφοίτων, κάτι που δυστυχώς, δενσυμβαίνει και αναγκάζει τους γονείς να βάλουν ακόμα πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Ηυποστελέχωση του σχολείου, δε, είναι παρούσα, όπως και παντού στην Επικράτεια. ΑρχέςΝοέμβρη και μετά από τρεις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, υπάρχουν ακόμα κενά στοως άνω σχολείο, με αποτέλεσμα τα μαθήματα των μουσικών οργάνων, αντί να γίνονται ατομικά,όπως προβλέπεται, ναγίνονται, είτεομαδικά, είτεκαθόλου.

Σεόλααυτά,θαπρέπειναπροστεθείηανυπαρξίατουαπαραίτητουγιατηνεύρυθμηλειτουργίαβοηθητικούπροσωπικού(γραμματέας,επιστάτης,φύλακας,συντηρητήςοργάνων).Ταυτόχρονα,διαπιστώνονται προβλήματα, που αφορούν στη μετακίνηση των μαθητών, με τα παιδιά νααναγκάζονται να στοιβάζονται στα αστικά λεωφορεία, εν μέσω της «πανδημίας». Όλα αυτάείναι, εν συντομία, τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Μουσικό Σχολείο τουΘερίσου. Προβλήματα, που είναι προϊόντα μιας εκπαιδευτικής πολιτικής, που βάζει στηνζυγαριά κόστους – οφέλους τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και με προκρούστειαλογική περικόπτει δικαιώματα στη μόρφωση και αδιαφορεί για την εξασφάλιση ακόμη καιαυτώντωνστοιχειωδώνπροϋποθέσεωνγιατηνεύρυθμη λειτουργίατωνσχολείων.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάταιηκ.Υπουργός:

  1. Σεποιεςενέργειεςπροτίθεσθεναπροβείτε,προκειμένουναεπιτύχετελύσειςσταωςάνωσοβαράπροβλήματαπουαντιμετωπίζειτοΜουσικόΣχολείοτουΘερίσου,τωνΧανίων;
  2. Προτίθεσθεναλάβετεάμεσατιςκατάλληλεςπρωτοβουλίες,ώστεναδοθείλύσηστοοξύστεγαστικόπρόβλημαπουαντιμετωπίζειτοωςάνωΜουσικόΣχολείοτουΘερίσου;
  3. Γιαποιολόγο,ενώτασχολικάεγχειρίδιαπαρέχονταιδωρεάνσεόλουςτουςμαθητές,δενσυμβαίνεικάτιαντίστοιχομετασχολικάβιβλίαγιαταμουσικάμαθήματα;
  4. Για ποιους λόγους δεν επιτρέπεται η πιστοποίηση των μουσικών σπουδών στο δημόσιοεκπαιδευτικό σύστημα δια μέσου των Μουσικών Σχολείων; Τι σκοπεύετε να κάνετε γι’ αυτότο ζήτημα;
  5. Σκοπεύετε να στελεχώσετε το Μουσικό Σχολείο του Θερίσου, στα Χανιά, όπως και τηςυπόλοιπηςχώρας,με μόνιμουςεκπαιδευτικούςκαιμόνιμοβοηθητικόπροσωπικό;

 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live