ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
20/03/2023 - “Να αθωωθεί ο συμφοιτητής μας!”: Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Πολυτεχνείου Κρήτης για τη δίκη του γραμματέα του Ενιαίου Φοιτητικού Συλλόγου
20/03/2023 - Μετά τη μεγάλη επιστροφή: Οι νέες προεκλογικές αφίσες του Παύλου Πολάκη δείχνουν τι έρχεται | Φωτός
20/03/2023 - ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ: Κόλαφος η ποινική δίωξη Πατση για τον Μητσοτάκη που τον κάλυπτε τόσα χρόνια
20/03/2023 - Σκρέκας: Το νερό παραμένει δημόσιο αγαθό – Τσακαλώτος: Μετατρέπεται από δημόσιο αγαθό σε εμπορεύσιμο προϊόν
20/03/2023 - Δημοσκόπηση ALCO: Στις 3,6 μονάδες η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ με αναγωγή επί των εγκύρων
20/03/2023 - Λάρισα: Η κυβέρνηση επιμένει για την τηλεδιοίκηση και οι εργαζόμενοι την εκθέτουν στον «αέρα»
20/03/2023 - Η τεχνητή νοημοσύνη καταργεί τους DJs: Θαμώνες χορεύουν με χιτάκια από ρομπότ | Βίντεο
20/03/2023 - Επίσκεψη Πετσετάκη στον ΝΟΧ
20/03/2023 - Ολοκληρώθηκε η πολυεθνική άσκηση ”Αριάδνη 23” στην Κρήτη
20/03/2023 - To «Maestro in Blue» στο Top10 των σειρών του Netflix σε 31 χώρες
20/03/2023 - Βρετανία: «Δεν έχουμε λόγο να απολογηθούμε» για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα
20/03/2023 - Σι Τζινπίνγκ με Πούτιν: Ρωσία και Κίνα έχουμε παρόμοιους στόχους – Υπέρ της επανεκλογής του Πούτιν
20/03/2023 - Μέτρα προστασίας για τους ψαράδες ζητά ο Μ. Συντυχάκης
20/03/2023 - Επικίνδυνος ο δρόμος από Ασφένδου προς Σφακιά – Σκέψεις για να κλείσει
20/03/2023 - Ημερίδα του Δήμου Χανίων για την παιδική προστασία
20/03/2023 - “Απασφάλισε” ο Νίκος Χατζηνικολάου κατά Πολάκη με προσβλητικούς χαρακτηρισμούς: “Υποστήριξα εγώ μνημόνια όπως εσύ; Τι λες ρε άσχετε, άθλιε, συκοφάντη, βρωμιάρη!”
20/03/2023 - Ηράκλειο: Αντιδράσεις για το συμπόσιο που “τορπιλίζει” την Κρητική Διατροφή
20/03/2023 - Τα Jumbo έστειλαν τον Μπουγά στο φεγγάρι για να σουβλίσει αρνί – Ξεσηκώθηκαν οι vegan | Βίντεο
20/03/2023 - Κώστας Καραμανλής: Μοίρασε “μερίδια” ευθύνης για τα Τέμπη – Τι είπε στη Βουλή
20/03/2023 - Oι μεγαλύτερες Κεντρικές τράπεζες της Δύσης σε συντονισμένη δράση για βελτίωση της ρευστότητας του δολαρίου
Αγώνας της Κρήτης

Η ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αποκορώνου για το έργο οδικής ασφάλειας Γεωργιούπολη-Πετρές

Κανένα σχόλιο

Ανακοίνωση για το έργο οδικής ασφάλειας στο Τμήμα «Γεωργιούπολη – Πετρές» στον ΒΟΑΚ, εξέδωσε η Οργάνωση Μελών (ΟΜ) ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αποκορώνου.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο που δημοσιοποιήθηκε:

“Πριν λίγες ημέρες υπογράφτηκε η σύμβαση για να ξεκινήσουν οι εργασίες του έργου «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας  στο Τμήμα Γεωργιούπολη – Πετρές» στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ.

"Sponsored links"

Χαιρόμαστε γιατί επιτέλους υλοποιείται ένα έργο πνοής που θα συμβάλλει στη μείωση των οδικών ατυχημάτων στο τμήμα αυτό της εθνικής οδού.

Ένα έργο η υλοποίηση του οποίου δρομολογήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και για το οποίο οι απαιτούμενες εγκρίσεις, μελέτες, χρηματοδοτήσεις είχαν ξεκινήσει ήδη από το 2017.

Συγκεκριμένα:

Ήδη από το 2017 εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ), εκδόθηκε η σχετική Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων και εγκρίθηκε η προμελέτη του έργου.

Ήδη από το 2017 υπήρξε η Απόφαση Έγκρισης χρηματοδότησης του έργου από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης (κωδικός 2017ΣΕ07100003).

Επιπρόσθετα:

Ήδη από το 2018 ορίστηκαν τα αποφαινόμενα όργανα (Αναθέτουσα Αρχή, Προϊστάμενη Αρχή και Διευθύνουσα Υπηρεσία) για την υλοποίηση του έργου, εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης η διάθεση πίστωσης για την εκπόνηση συμπληρωματικών μελετών γεφυρών των  παράπλευρων οδών του έργου, εγκρίθηκε προς δημοπράτηση η οριστική μελέτη της Α΄ φάσης του Έργου και μελετήθηκαν σε επίπεδο οριστικής μελέτης οδοποιίας τα προβλεπόμενα στην Β’ φάση του έργου. Επίσης ξεκίνησε η διαδικασία για την υποβολή του συγκεκριμένου Έργου στο πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας του ΕΣΠΑ.

Με την αλλαγή της κυβέρνησης επί Ν.Δ. ολοκληρώθηκαν οι συμπληρωματικές μελέτες γεφυρών των παράπλευρων οδών, εγκρίθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, εντάχθηκε το έργο στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και έγινε η συμβασιοποίησή του.

Καταγράφουμε τα γεγονότα γιατί οι Αποκορωνιώτες πρέπει να γνωρίζουν αλλά και για να αναδειχθούν δύο ζητήματα:

"Sponsored links"

  • Η αργοπορία, μεγαλύτερη των δύο χρόνων στη δημοπράτηση, συμβασιοποίηση και εκπόνηση των μελετών και γεωτεχνικών ερευνών που αφορούσε τις παράπλευρες οδούς με αποτέλεσμα την καθυστέρηση δημοπράτησης του έργου αλλά και τη διαφαινόμενη πλέον μεταφορά για υλοποίησή του στο επόμενο ΕΣΠΑ (δεσμεύοντας πόρους από το νέο ΕΣΠΑ εις βάρος άλλων έργων).
  • Σε όλα τα σημαντικά για την τοπική κοινωνία έργα θα πρέπει να υπάρχει η συνέχεια του κράτους κι όταν υπάρχει αποτίμηση και σχετικές ευχαριστίες καλό θα είναι να αποδίδονται σε όλους όσους βοήθησαν, όπως δυστυχώς δεν έπραξε για άλλη μια φορά ο «ανεξάρτητος» κ. Δήμαρχος.

Δεν μας εκφράζει αυτό το παλιομοδίτικο «κατόπιν ενεργειών» γι’ αυτό εξάλλου θεσμοθετήσαμε το πρόγραμμα «Φιλόδημος 1» και «Φιλόδημος 2» ώστε μέσα από ανοικτές διαδικασίες, και αδιαμεσολάβητα, να ενισχύεται η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Όπως και να ‘χει όμως εμείς θα παρακολουθούμε την εξέλιξη του έργου και είναι σίγουρο ότι η μελλοντική προοδευτική κυβέρνηση θα ολοκληρώσει κι αυτό το έργο”

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live