Ανακοίνωση για το έργο οδικής ασφάλειας στο Τμήμα «Γεωργιούπολη – Πετρές» στον ΒΟΑΚ, εξέδωσε η Οργάνωση Μελών (ΟΜ) ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αποκορώνου.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο που δημοσιοποιήθηκε:

“Πριν λίγες ημέρες υπογράφτηκε η σύμβαση για να ξεκινήσουν οι εργασίες του έργου «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας  στο Τμήμα Γεωργιούπολη – Πετρές» στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ.

Χαιρόμαστε γιατί επιτέλους υλοποιείται ένα έργο πνοής που θα συμβάλλει στη μείωση των οδικών ατυχημάτων στο τμήμα αυτό της εθνικής οδού.

Ένα έργο η υλοποίηση του οποίου δρομολογήθηκε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και για το οποίο οι απαιτούμενες εγκρίσεις, μελέτες, χρηματοδοτήσεις είχαν ξεκινήσει ήδη από το 2017.

Συγκεκριμένα:

Ήδη από το 2017 εγκρίθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ), εκδόθηκε η σχετική Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων και εγκρίθηκε η προμελέτη του έργου.

Ήδη από το 2017 υπήρξε η Απόφαση Έγκρισης χρηματοδότησης του έργου από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης (κωδικός 2017ΣΕ07100003).

Επιπρόσθετα:

Ήδη από το 2018 ορίστηκαν τα αποφαινόμενα όργανα (Αναθέτουσα Αρχή, Προϊστάμενη Αρχή και Διευθύνουσα Υπηρεσία) για την υλοποίηση του έργου, εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης η διάθεση πίστωσης για την εκπόνηση συμπληρωματικών μελετών γεφυρών των  παράπλευρων οδών του έργου, εγκρίθηκε προς δημοπράτηση η οριστική μελέτη της Α΄ φάσης του Έργου και μελετήθηκαν σε επίπεδο οριστικής μελέτης οδοποιίας τα προβλεπόμενα στην Β’ φάση του έργου. Επίσης ξεκίνησε η διαδικασία για την υποβολή του συγκεκριμένου Έργου στο πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας του ΕΣΠΑ.

Με την αλλαγή της κυβέρνησης επί Ν.Δ. ολοκληρώθηκαν οι συμπληρωματικές μελέτες γεφυρών των παράπλευρων οδών, εγκρίθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης του έργου, εντάχθηκε το έργο στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και έγινε η συμβασιοποίησή του.

Καταγράφουμε τα γεγονότα γιατί οι Αποκορωνιώτες πρέπει να γνωρίζουν αλλά και για να αναδειχθούν δύο ζητήματα:

  • Η αργοπορία, μεγαλύτερη των δύο χρόνων στη δημοπράτηση, συμβασιοποίηση και εκπόνηση των μελετών και γεωτεχνικών ερευνών που αφορούσε τις παράπλευρες οδούς με αποτέλεσμα την καθυστέρηση δημοπράτησης του έργου αλλά και τη διαφαινόμενη πλέον μεταφορά για υλοποίησή του στο επόμενο ΕΣΠΑ (δεσμεύοντας πόρους από το νέο ΕΣΠΑ εις βάρος άλλων έργων).
  • Σε όλα τα σημαντικά για την τοπική κοινωνία έργα θα πρέπει να υπάρχει η συνέχεια του κράτους κι όταν υπάρχει αποτίμηση και σχετικές ευχαριστίες καλό θα είναι να αποδίδονται σε όλους όσους βοήθησαν, όπως δυστυχώς δεν έπραξε για άλλη μια φορά ο «ανεξάρτητος» κ. Δήμαρχος.

Δεν μας εκφράζει αυτό το παλιομοδίτικο «κατόπιν ενεργειών» γι’ αυτό εξάλλου θεσμοθετήσαμε το πρόγραμμα «Φιλόδημος 1» και «Φιλόδημος 2» ώστε μέσα από ανοικτές διαδικασίες, και αδιαμεσολάβητα, να ενισχύεται η Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Όπως και να ‘χει όμως εμείς θα παρακολουθούμε την εξέλιξη του έργου και είναι σίγουρο ότι η μελλοντική προοδευτική κυβέρνηση θα ολοκληρώσει κι αυτό το έργο”

"google ad"