Ένα ακόμη σημαντικό βήμα στον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού πραγματοποιεί η Περιφέρεια Κρήτης, εγκαινιάζοντας τη λειτουργία ηλεκτρονικών ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η νέα υπηρεσία, που τέθηκε ήδη σε πλήρη εφαρμογή, εντάσσεται στον συνολικό στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της δημόσιας διοίκησης, με στόχο την αμεσότερη, ποιοτικότερη και λιγότερο χρονοβόρα εξυπηρέτηση του κοινού.
Βήμα προς τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό
Η δυνατότητα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της Περιφέρειας Κρήτης, με σκοπό να διευκολυνθούν οι πολίτες και να μειωθούν οι φυσικές επισκέψεις για περιπτώσεις όπου αυτό δεν είναι απαραίτητο.
Πρόκειται για μια υβριδική υπηρεσία, καθώς κατά την αρχική φάση εφαρμογής της, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, εφόσον η φύση του αιτήματος το επιτρέπει. Έτσι, αποφεύγεται η ταλαιπωρία και περιορίζεται η ανάγκη φυσικής παρουσίας σε περιπτώσεις που δεν το απαιτούν.
Οφέλη για πολίτες και υπαλλήλους
Η νέα ψηφιακή υπηρεσία δεν αφορά μόνο την εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά στοχεύει και στη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας. Συγκεκριμένα:
-
Μειώνεται η αναμονή και η συμφόρηση στα γραφεία της Περιφέρειας.
-
Βελτιώνεται η ποιότητα της εξυπηρέτησης, χάρη στον καλύτερο προγραμματισμό και την εστιασμένη εξυπηρέτηση.
-
Αυξάνεται η παραγωγικότητα των υπαλλήλων, αφού μπορούν να διαχειρίζονται τον χρόνο τους πιο αποτελεσματικά.
-
Ενισχύεται η διαφάνεια και η αποτελεσματικότητα, προσφέροντας στους πολίτες μια πιο προβλέψιμη και οργανωμένη διαδικασία.
Πρόσβαση στην υπηρεσία
Οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού εύκολα και γρήγορα μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Περιφέρειας Κρήτης:
🔗 https://www.crete.gov.gr
➡️ Μενού: Ηλεκτρονικά Ραντεβού
Επιπλέον, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και μέσω κινητών συσκευών, μέσα από την mobile εφαρμογή myCrete, στο μενού Ψηφιακές Υπηρεσίες Πολιτών.
Ψηφιακές υπηρεσίες με επίκεντρο τον πολίτη
Η εισαγωγή των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί μια καινοτόμο πρακτική, που ενισχύει την προσβασιμότητα και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας, δίνοντας έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό με ανθρώπινο πρόσωπο.
Η Περιφέρεια Κρήτης αποδεικνύει στην πράξη ότι η τεχνολογία μπορεί να υπηρετήσει τον πολίτη, διευκολύνοντας την καθημερινότητά του και αναβαθμίζοντας τις δημόσιες υπηρεσίες με επίκεντρο τη διαφάνεια, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα.