Κρήτη: Παράταση στους διαγωνισμούς ΣΔΙΤ για το Φράγμα Ταυρωνίτη

Κανένα σχόλιο

Σε παράταση με αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οδηγήθηκαν πέντε διαγωνισμοί – ΣΔΙΤ καθώς ο μεγάλος φόρτος λόγω των πολλών ταυτόχρονων διαδικασιών οδήγησε τους ενδιαφερόμενους σε αιτήματα παρατάσεων.

Τα έργα αυτά είναι: οι οδικοί άξονες Δράμα – Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και τα φράγματα Ενιπέα Φαρσάλων, Χαβρία Χαλκιδικής και Ταυρωνίτη Κρήτης.

Τα πέντε αυτά έργα αναμένεται να τραβήξουν το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων της χώρας και έρχονται να προστεθούν στο ήδη μεγάλο portfolio έργων Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα που είναι σε δημοπράτηση στη χώρα.

"Sponsored links"

Από τα πέντε έργα, τα τέσσερα αφορούν παράταση στην ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος και το ένα, για το Φράγμα Χαβρία, παράταση στην ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών.

Φράγμα Ενιπέα Φαρσάλων- Ταυρωνίτη Κρήτης

Στο Φράγμα Ενιπέα Φαρσάλων περιλαμβάνεται η μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση Φράγματος Ποταμού Ενιπέα Φαρσάλων (στη θέση Παλιοδερλί), Δικτύων Διανομής Νερού και λοιπών Συνοδών Έργων.

Για το διπλό Φράγμα στον Ταυρωνίτη ποταμό θα πραγματοποιηθούν έργα Αξιοποίησης του Υδατικού Δυναμικού.

Η διάρκεια των δύο ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα 4 πρώτα έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών και η υπόλοιπη διάρκεια αφορά στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.

Το κόστος με ΦΠΑ για το Φράγμα Ενιπέα ορίστηκε σε 230,07 εκατ. ευρώ (185,54 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ) και για Φράγμα Ταυρωνίτη σε ποσό με ΦΠΑ 267,09 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 215,4 εκατ. ευρώ).

Ημερησία

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live