«Νομίμως τηλεφωνούν οι εισπρακτικές. Tα χρέη είναι για να πληρώνονται» λέει ο Γεωργιάδης παρά τις αρχικές του δεσμεύσεις

Κανένα σχόλιο

Στα μέσα Μαρτίου 2020, ο υποργός Ανάπτυξης σε συνέντευξη του στο Blue Sky είχε πει: «κλείνουν οι εισπρακτικές εταιρείες. Αναστέλλεται η λειτουργία τους για όσο διαρκεί η καραντίνα. Το ίδιο θα ισχύσει και για τις εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων. Δεν νοούνται ενοχλήσεις σε τέτοια περίοδο για χρέη. Η οικονομία σταμάτησε, οπότε αυτές οι εβδομάδες είναι ως μη γενόμενες. Ευχόμαστε βέβαια να κρατήσει όσο λιγότερο γίνεται». Σήμερα, παραδέχεται την στροφή του, λέγοντας ότι «Οι εισπρακτικές εταιρείες νομίμως τηλεφωνούν» και δήλωσε εμφατικά ότι «τα χρέη είναι για να πληρώνονται».

Την πρακτική των εισπρακτικών εταιρειών να τηλεφωνούν εν μέσω πανδημίας και κλειστής αγοράς στους πολίτες και να τους ζητούν χρήματα δικαιολόγησε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Οι εισπρακτικές εταιρείες νομίμως τηλεφωνούν» είπε ο Γεωργιάδης στη Βουλή και δήλωσε εμφατικά ότι «τα χρέη είναι για να πληρώνονται». Μάλιστα πήρε αποστάσεις από παλαιότερη δέσμευσή του ότι οι εταιρείες «δεν μπορούν να παίρνουν τηλέφωνα».

"Sponsored links"

«Αν υπάρχει μια γενικευμένη αίσθηση ότι τα χρέη πρέπει να μην πληρώνονται, τότε θα υπάρξει γενικευμένη χρεοκοπία των πάντων και καταστροφή της οικονομίας και απώλεια θέσεων εργασίας» συμπλήρωσε.

Στα μέσα Μαρτίου 2020, ο υποργός Ανάπτυξης σε συνέντευξη του στο Blue Sky είχε πει: «κλείνουν οι εισπρακτικές εταιρείες. Αναστέλλεται η λειτουργία τους για όσο διαρκεί η καραντίνα. Το ίδιο θα ισχύσει και για τις εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων. Δεν νοούνται ενοχλήσεις σε τέτοια περίοδο για χρέη. Η οικονομία σταμάτησε, οπότε αυτές οι εβδομάδες είναι ως μη γενόμενες. Ευχόμαστε βέβαια να κρατήσει όσο λιγότερο γίνεται».

Σημειώνεται ότι για την αλλαγή στάσης του είπε ότι αυτή οφείλεται σε απόφαση των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών της 31ης Δεκεμβρίου 2020 η οποία όπως ανέφερε απαγόρευσε στα κράτη-μέλη της ΕΕ να επιβάλλουν «μορατόριουμ» στη διαδικασία είσπραξης των οφειλών.

Υπογράμμισε, πάντως, ότι η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή οφείλει να ελέγχει εάν τηρείται το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει για τις εισπρακτικές από το 2009.

«Εάν τηλεφωνούν μία φορά την ημέρα, εάν τηλεφωνούν μόνο σε εργάσιμες ώρες και ημέρες και όχι το Σαββατοκύριακο, εάν δεν τηλεφωνούν στο χώρο εργασίας, εάν δεν τηλεφωνούν σε συγγενικά πρόσωπα κλπ» είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Διαβεβαίωσε δε ότι έχουν επιβληθεί «πολύ αυστηρές ποινές σε αρκετές εισπρακτικές εταιρείες τους τελευταίους μήνες».

Αντιδράσεις από ΚΙΝΑΛ

Η βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, Νάντια Γιαννακοπούλου, καταλόγισε στην κυβέρνηση ότι απλώς παρακολουθεί την κατάσταση.

«Μας λέτε ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα και ότι απλά θα πρέπει να παρακολουθούμε αυτήν την αναλγησία, αυτήν τη ζούγκλα, αυτήν τη δυνατότητα να καλούν μέσα σε τέτοιες συνθήκες και πολλές φορές με προσβλητικό τρόπο» είπε η βουλευτής του ΚΙΝΑΛ.

"Sponsored links"

«Από πού να τα βρουν οι Έλληνες πολίτες, που δεν μπορούν να πληρώσουν το δάνειό τους, δεν μπορούν να πληρώσουν τη ΔΕΗ, δεν μπορούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους και, επιπλέον, κάθε τρεις και πέντε έχουν αυτή την ασφυκτική και ψυχολογική πίεση μέσα από τα τηλέφωνα των εισπρακτικών εταιρειών;» διερωτήθηκε.

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live