Αν βλέπατε εισερχόμενος σε μία επιχείρηση να κτυπά το τηλέφωνο και ουδείς από τους 5 εργαζόμενους σε ένα μικρό χώρο να μην κάνει κίνηση να το σηκώσει, τι θα σκεφτόσασταν; Αν μάλιστα ένας εκ των εργαζόμενων ειρωνευόταν αυτόν που έπαιρνε τηλέφωνο για την επιμονή του να καλεί;
Και πώς θα χαρακτηρίζατε εσείς την οποιαδήποτε επιχείρηση στην οποία ενώ υπάρχουν εργαζόμενοι, δεν υπάρχει κάποιος να σηκώσει το τηλέφωνο;
Όχι, η υποστελέχωση δεν δικαιολογεί την εικόνα που είδαμε σήμερα στα ΕΛΤΑ Χανίων. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία όταν 5 άνθρωποι έχουν δίπλα τους να κτυπούν τα τηλέφωνα και αυτοί απλά επιλέγουν να τα αγνοούν. Πόσοι ακόμα συμπολίτες μας να είχαν πάρει τηλέφωνο ζητώντας πληροφορίες για τις οποίες ουδείς υπήρχε να τους τις δώσει;
Κάποιοι θα πουν ότι επιλέγουν να τα αγνοούν λόγω του φόρτου εργασίας. Και είναι γεγονός ότι δεκάδες ήταν οι πολίτες που περίμεναν έξω από τα ΕΛΤΑ. Είχαν απλώσει σε όλο το πεζοδρόμιο, και στο απέναντι πεζοδρόμιο, και στα παγκάκια, περιμένωντας τη σειρά τους να εξυπηρετηθούν.
Βλέπετε, το ωράριο λειτουργίας περιορίστηκε και πλέον τα ΕΛΤΑ λειτουργούν έως τις 14.45 το μεσημέρι. Όλοι λοιπόν πρέπει να προλάβουν να εξυπηρετηθούν μέχρι το μεσημέρι. Πρέπει να παρατήσουν τις δουλειές τους και να κάνουν ουρές έξω από τα ΕΛΤΑ, γιατί κάποιοι έκριναν ότι εν μέσω πανδημίας η προστασία εργαζόμενων και πελατών διασφαλίζεται μειώνοντας το ωράριο εργασίας, όχι διευρύνοντάς το.
Λογικός λοιπόν ο συνωστισμός και ο φόρτος εργασίας. Όμως ο φόρτος εργασίας και ο συνωστισμός γίνεται ακόμα μεγαλύτερος εξαιτίας της ανυπαρξίας έστω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Δίχως κανένας να σηκώνει τα τηλέφωνα, πολλοί συμπολίτες μας δεν έχουν άλλη δυνατότητα παρά να σπεύδουν στο ταχυδρομείο για να πάρουν μια απλή απάντηση σε ένα ερώτημά τους.
Η ταλαιπωρία ειναι τεράστια οπως και ο εκνευρισμός. Και όλα αυτά μας κάνει να αναρωτιόμαστε, είναι τελικώς παντελώς άχρηστοι οι διοικούντες των ΕΛΤΑ ή απλά βαλτοί; Είναι δυνατόν σ’ έναν οργανισμό τέτοιου μεγέθους να μην είναι ξεκάθαρο οτι πρώτο και βασικό για την αποτελεσματική λειτουργία είναι και η σωστη διακίνηση πληροφοριών προς τους πελάτες, αρχικά μέσω τηλεφώνου ώστε να μην υπάρχει η ανάγκη να πάνε μέχρι το Ταχυδρομείο για να λάβουν τις πληροφορίες που ζητούν;
Αλλά και οι εργαζόμενοι; Κάνουν άραγε κάτι διαφορετικό ώστε να μην θέτουν τους εαυτούς τους απέναντί σ’ όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσιες των ΕΛΤΑ; Ή συντελούν και αυτοί με τον τρόπο τους στην ολοκληρωτική απαξίωση των ταχυδρομείων;
Μα, 5 εργαζόμενοι, ούτε ένας να μην σηκώνει το τηλέφωνο;