Το βρήκαμε εύστοχο και το αναδημοσιεύουμε…
Από το fb του Κανάκη Σπαντιδάκη:
Το τρίο Belgado της ΝΔ
Αποφεύγουν τις ευθύνες και υποχρεώσεις σαν ο Διάολος το λιβάνι.
Τους κάλεσε ο Δήμαρχος Χανίων να συζητήσουν για την διάλυση του Νοσοκομείου και τον έγραψαν κανονικά.
Βεβαια δεν πάνε σε τέτοιες μαζώξεις.
Πάνε όμως σε γιορτές γάμους καταθέσεις στεφάνων εγκαίνια κτλπ.
Πήγανε και οι τρεις στα Σφακια στη επέτειο του Δασκαλογιάννη και δε αρκέστηκαν σε αυτό μίλησε η Ντορα για τον Δασκαλογιαννη.
Αφού δεν σηκώθηκε ο Δασκαλογιάννης να τους πάρει παραμάσχαλα και αυτους που τους καλέσανε πάλι καλά.
Φτηνά την γλύτωσαν.



