Categories: ΤΟΠΙΚΑ

Αυτά είναι τα σημεία – καρμανιόλες στον ΒΟΑΚ – Η πλειοψηφία βρίσκονται στα Χανιά

Ένα ακόμα βήμα για την αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αποτελεί η έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης της έκθεσης εκτίμησης έργου με τις περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας, στo πλαίσιο της «Μελέτης Οδικής Ασφάλειας στον ΒΟΑΚ».

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΚ:

“Εγκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού η Έκθεση Εκτίμησης Έργου (ΕΕΕ) και οι περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας, στo πλαίσιο της μελέτης «Μελέτη Οδικής Ασφάλειας στον ΒΟΑΚ». Η σύμβαση ανάθεσης της μελέτης υπεγράφη στις 11-1-2018 και χρηματοδοτείται μετά από σχετική απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών (χρηματοδότηση από τη ΣΑΜ 071 σε βάρος του εναρίθμου έργου 2015ΣΜ07100004).

Στην υποβληθείσα Έκθεση Εκτίμηση Έργου (ΕΕΕ) εντοπίσθηκαν οι περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας κατά μήκος του υφιστάμενου ΒΟΑΚ μετά από επεξεργασία των ατυχημάτων και των μαρτυριών από τους εμπλεκόμενους φορείς (Τροχαία ΒΟΑΚ, ΟΑΚ ΑΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφερειακές Ενότητες και Δήμοι), ακολουθώντας την διεθνή και ελληνική εμπειρία και πρακτική.

Για το σκοπό αυτό έγινε υποδιαίρεση του ΒΟΑΚ σε 342 τμήματα κατηγοριοποιημένα σε ομοειδείς τύπους, σε μήκη της τάξης 0,20 – 1,00χλμ. Ακολούθησε στατιστική ανάλυση των ατυχημάτων ξεχωριστά σε κάθε ένα από τα 342 τμήματα του ΒΟΑΚ για τον προσδιορισμό των μελανών σημείων χρησιμοποιώντας τέσσερα (4) διαφορετικά κριτήρια προκειμένου να αυξηθεί η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων δεδομένου ότι κάθε κριτήριο προσδιορίζει επικίνδυνες θέσεις δίνοντας βαρύτητα σε διαφορετικούς παράγοντες

Ως υποψήφια μελανά σημεία, χαρακτηρίσθηκαν τα τμήματα εκείνα που υπερβαίνουν το προκαθορισμένο όριο ενός κριτηρίου. Τα τμήματα που επιλέχθηκαν από το σύνολο ως υποψήφια μελανά σημεία και από τα τέσσερα (4) κριτήρια, παρουσιάζουν αναμφισβήτητα αυξημένη επικινδυνότητα έναντι όλων των υπολοίπων και χαρακτηρίσθηκαν ως μελανά σημεία.

Λόγω του μεγάλου συνολικού μήκους έγινε προτεραιοποίηση των περιοχών αυξημένης επικινδυνότητας όσον αφορά τη σειρά μελέτης και εφαρμογής των επεμβάσεων αναλόγως των εκάστοτε διαθέσιμων πιστώσεων, με κριτήριο το συνολικό αριθμό θανατηφόρων και με τραυματισμούς ατυχημάτων και σε περίπτωση ισοδυναμίας, τον αριθμό μόνο των θανατηφόρων ατυχημάτων, ως εξής:

α)           Π10 – Πέρα Γαλήνοι έως Λινοπεράματα (19χλμ)

β)            Π3 – Σούδα έως Καλύβες (14χλμ)

γ)            Π12 – Σεληνάρι έως Λίμνες (11χλμ)

δ)            Π7 – Σκαλέτα έως Πάνορμος (9χλμ)

ε)            Π9 – Αλμυρίδα έως Πέρα Γαλήνους (11 χλμ)

στ)          Π8 – Μπαλί έως Άγιοι Πατέρες (6χλμ)

ζ)             Π11 – Αερολιμένας Ηρακλείου έως Ανώπολη (9χλμ)

η)            Π5 – Πετρές έως Γεράνι (Ρέθυμνο) (2χλμ)

θ)            Π1 – Κολυμπάρι έως Μετόχι (5χλμ)

ι)             Π6 – Γεράνι (ρέμα Παγκάλου) έως Πανόραμα (2χλμ)

ια)          Π2 – Γεράνι (Χανιά) έως Σταλός (5χλμ)

ιβ)          Π4 – Βρύσες έως Γεωργιούπολη (6χλμ)

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Φώτη Καζάση «… μετά την έγκριση της τεχνικής έκθεσης και της προτεινόμενης μεθοδολογίας χορηγήθηκε η εντολή στον ανάδοχο της μελέτης να εκπονήσει εντός των επόμενων λίγων μηνών τις επιμέρους μελέτες βελτίωσης οδικής ασφάλειας στις περιοχές αυξημένης επικινδυνότητας σύμφωνα με την εγκεκριμένη προτεραιοποίηση – ιεράρχηση και εντός του συμβατικού αντικειμένου της μελέτης, με την επισήμανση ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τυχόν άλλες υφιστάμενες παράλληλες μελέτες που αφορούν στα σημεία ενδιαφέροντος. Οι μελέτες αυτές θα συμπληρώσουν τους φακέλους των αντίστοιχων έργων που θα προταθούν προς υλοποίηση από το πρόγραμμα οδικής ασφάλειας ύψους 20.000.000,00 € του ΕΣΠΑ 2014-2020.»

"google ad"

Αγώνας της Κρήτης

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Recent Posts

Σφράγιση και νέου γυμναστηρίου κατόπιν φορολογικού ελέγχου υπηρεσιών της ΑΑΔΕ στα Χανιά

Σε συνέχεια των ελέγχων που διεξήγαγαν συνεργεία της Α.Α.Δ.Ε. σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην εκγύμναση και…

1 hour ago

Από την Κίσαμο Χανιών το Καλύτερο Ελληνικό Ελαιόλαδο: Krissa, από την εταιρία Cretan Heritage της οικογένειας Χαιρετάκη

Στις 20 Μαίου ο κορυφαίος διεθνής διαγωνισμός «Athena International Olive Oil Competition» ανακοίνωσε τα αποτελέσματα…

2 hours ago

Οι Ευελπίδες και οι συνέπειες του αναγκαστικού νόμου της 9ης Μαΐου 1941

Του Μιχάλη Κατσανεβάκη * ΕΠΕΙΔΉ Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν « 9/5/41 από την Κυβέρνηση Βασιλιά…

2 hours ago

Επίσκεψη υπ. Ευρωβουλεύτριας Νέας Αριστεράς Μαρίας Καραμεσίνη σε Εργατικό Κέντρο και ΔΥΠΑ

Η υποψήφια ευρωβουλεύτρια της Νέας Αριστεράς Μαρία Καραμεσίνη στο πλαίσιο περιοδειών της επισκέφθηκε με κλιμάκιο…

3 hours ago

Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας της Ελληνικής Φωτογραφικής Εταιρείας και των παρατημάτων Ηρακλείου, Χανίων, Πρέβεζας

Μετά από την επιτυχημένη Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας της  Ελληνικής  Φωτογραφικής Εταιρείας και των παρατημάτων Ηρακλείου…

3 hours ago

This website uses cookies.