11.8 C
Chania
Monday, November 25, 2024

ΕΠΚΧΑΝ: Οι καταναλωτές των Χανίων νοιώθουν ανασφαλείς στους δρόμους της πόλης, από τις επιθετικές συμπεριφορές

Ημερομηνία:

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων ,χαρακτηρίζει  την  συνάντηση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Κρήτης, με  εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής Χανίων στις 19-04-2011, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Χανίων κ. Μανώλη Σκουλάκη, άκρως σημαντική, αναγκαία  και επίκαιρη λόγω των ημερών, που η πόλη των Χανίων θα πλημμυρίσει από καταναλωτές ντόπιους και ξένους για να κάνουν τις αγορές τους όσο το δυνατό με ασφάλεια .

Τα καθημερινά κρούσματα επιθέσεων των ανύποπτων καταναλωτών .ιδίως ηλικιωμένων καταναλωτών, γυναικών κ.λ.π  μας έχουν φέρει σε απόγνωση.

Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δεχόμενη τα παράπονα των καταναλωτών, είχε  προγραμματίσει επίσκεψη διαμαρτυρίας αλλά και κάλεσμα για αύξηση της αστυνομικής επιτήρησης προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Χανίων, και με δεδομένη την  παραπάνω σημαντική συνάντηση περιμένουμε να έχουμε μείωση των επιθετικών συμπεριφορών ,αλλά και το πέρασμα ασφάλειας προς τους καταναλωτές.

Ο φόβος που έχει  περάσει στους καταναλωτές, είναι τραγικό φαινόμενο, χαρακτηριστική είναι η καταγγελία καταναλώτριας που μας διαμαρτυρήθηκε ότι κατεβαίνοντας στην αγορά και κρατώντας κάποιες οικονομίες στην τσάντα της, για να εξοφλήσει “λογαριασμούς “πιάστηκαν οι μυς του χεριού της να κρατά δυνατά την τσάντα της.

Εμείς παρά τα μέτρα των δύο Φορέων συμβουλεύουμε :

1)Τις καταναλώτριες όταν κατεβαίνουν για ψώνια, ας μην είναι μόνες τους , ας κρατούν χρήματα μόνο για τις προϋπολογιζόμενες ανάγκες των αγορών τους .
2) Αποφεύγουμε τον συνωστισμό, όπου αυτός παρατηρείται.
3)Αποφεύγουμε να μιλάμε με άτομα άγνωστα για μας , καθώς οι ερωτήσεις τους ενδέχεται να βοηθούν τον συνεργό του ατόμου για να μας αποσπάσει το πορτοφόλι μας.
4)Αποφεύγουμε να δείχνουμε τα φιλανθρωπικά αισθήματά μας σε επαίτες (εμπόρους της δυστυχίας) υπάρχουν νόμιμες κοινωνικές δομές που μπορούμε να ενισχύσουμε .
Τέλος , κάθε πολίτης που πέσει θύμα κλοπής και το αντιληφθεί , άμεσα να ενημερώνει την Αστυνομική Υπηρεσία τηλ. στο 100

Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
Ιωάννα Μελάκη

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ