“Crete – The Island Inside You”, δηλαδή, “Κρήτη, το νησί μέσα σου”. Αυτός είναι ο τίτλος της νέας σειράς διαφημιστικών σποτ στα πλαίσια της τουριστικής καμπάνιας για την Κρήτη για τη σαιζόν 2014 – 2015 σε σκηνοθεσία του Θοδωρή Παπαδουλάκη.
6 διαφορετικά σποτ με τίτλους: Crete Daydreaming, Beach Daydreaming, Faling in Love, Easter Daydreaming, Luxury Holiday, Inner Self Daydreaming χτιζουν σε μία νέα στρατηγική για τον τουρισμό στο νησί που θέλει να καθιερωθεί ως ένας προορισμός για όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο για το καλοκαίρι.
Δείτε τα σποτ και κρινετε και εσείς αν και κατά πόσο πετυχαίνουν το σκοπό τους.
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=grdofc16tic”]
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=qC2ehvRfFls”]
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=5D4dC6sFvSQ”]
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=S5ymnQener8″]
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=90P0EKbCO9A”]
[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=-qPBBuppTXI”]