Στην ανακοίνωση ανέφερε ότι το υπουργείο με υπόμνημα που κατέθεσε στις 14/1/2022 ενημέρωσε την Αρχή για τις ενέργειές του σε σχέση με τις ελλείψεις που είχε εντοπίσει εδώ και δυο μήνες η Αρχή στις υποχρεώσεις του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά τη συμμόρφωσή του με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων σε σχέση με τις διαδικασίες που εφαρμόζει για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Η Νίκη Κεραμέως ομολογεί ότι η απόφαση της Αρχής έθετε τεχνικά ζητήματα που έπρεπε να ικανοποιηθούν προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα ομολογούν ότι υπάρχει ένα τελευταίο τεχνικό ζήτημα που ακόμα δεν έχει λυθεί.

Να σημειωθεί ότι η απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που έθετε πολύ σοβαρά ζητήματα για την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης και τα προσωπικά δεδομένα είχε εκδοθεί στις 16 Νοεμβρίου του 2021.

Τότε Νίκη Κεραμέως και Γιάννης Οικονόμου υποστήριζαν ότι η απόφαση της Αρχής δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην ανακοίνωση που είχε εκδώσει το υπουργείο Παιδείας στις 18 Νοεμβρίου 2021, η υπουργός Παιδείας ήταν εξαιρετικά επιθετική κατά της Αρχής αναφέροντας πως η απόφαση «εκπλήσσει λόγω των εσφαλμένων της παραδοχών, αλλά και λόγω της ξαφνικής αλλαγής πλεύσης εκ μέρους της Αρχής και παράκαμψης του διαρκούς διαλόγου της με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Μάλιστα, η Νίκη Κεραμέως έκανε επίθεση και στον ΣΥΡΙΖΑ που είχε διατυπώσει τα σοβαρά ερωτήματα που προέκυψαν από την απόφασης της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και έβγαζαν επί της  ουσίας εκτός την τηλεκπαίδευση.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, δήλωνε στις 18 Νοεμβρίου 2021 ότι: «Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων στην απόφασή της για την τηλεκπαίδευση επικαλείται πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως πολύ αναλυτικά αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας στην ανακοίνωσή του. Σε κάθε περίπτωση, μέσω των συμβάσεων και των ειδικών όρων που μπήκαν στις συμβάσεις αυτές, που είναι πολύ πιο συγκεκριμένοι, προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα όσων συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση».