21.8 C
Chania
Sunday, May 12, 2024

Συναυλία για βιολί και πιάνο Peter Clemente – Τζένια Μανουσάκη

Ημερομηνία:

Στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου (Μεγάλο Αρσενάλι – ΚΑΜ) όπως κάθε χρόνο θα πραγματοποιηθεί αύριο Σάββατο 7 Μαΐου, στις 8:30 το βράδυ, συναυλία για βιολί και πιάνο με τους διακεκριμένους καλλιτέχνες Peter Clemente και Τζένια Μανουσάκη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

Johannes Brahms –             Σονάτα οp. 100 A major

Χρίστος Παπαγεωργίου –       Νανούρισμα

Robert Schumann –               Σονάτα op.105

Μίκης Θεοδωράκης –             Σονατίνα 1

Χορηγοί:

Δικηγορικός Σύλλογος Χανίων

Ξενοδοχείο ΑΚΑΛΗ – Θεοδωράκης Γεώργιος

Kontaxakis Travel

Ξενοδοχείο ΣΑΜΑΡΙΑ

Είσοδος δωρεάν για το κοινό.

Οι θέσεις της αίθουσας στο Μεγάλο Αρσενάλι, δεν είναι αριθμημένες. Θα ακολουθηθεί σειρά προτεραιότητας. Η είσοδος θα απαγορεύεται μετά τις 20:45.

Σύντομα βιογραφικά

"google ad"

Ο γεννημένος στο Μόναχο, Πέτερ Κλεμέντε μαθήτευσε δίπλα σε φημισμένους δασκάλους όπως η  καθηγήτρια Άννα Τσουμασένκο και ο Βαλερύ Κλιμώφ.

Έχει κερδίσει σημαντικά εθνικά και διεθνή βραβεία όπως το μουσικό βραβείο από την «Ένωση Γερμανικών Βιομηχανιών» , το βραβείο του διεθνούς διαγωνισμού μουσικής δωματίου «Βιντσέντζο Μπελλίνι» και του διεθνούς διαγωνισμού Βιολιού  «Μικελάντζελλο Αμπάντο», στη Ιταλία.

Με το «Κλεμέντε Τρίο» του, ιδρυθέν το 1986 (Πάουλ Ρίβιους, πιάνο και Κόνσταντιν Πφίτς τσέλλο), κέρδισαν τον φημισμένο διαγωνισμό ARD  της γερμανικής ραδιοφωνίας, στο Μόναχο. Έπαιξαν στην σειρά Rising Stars στα σημαντικότερα μουσικά κέντρα όπως στην Φιλαρμονική της Κολωνίας, στην Παλαιά Όπερα της Φρανκφούρτης, στο Μέγαρο Μουσικής της Στοκχόλμης , στην αίθουσα Κοντσερτγκμπάου του Άμστερνταμ, στην Μουζίκφεράϊν της Βιέννης, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Γουίγκμορ Χώλ του Λονδίνου και στο Κάρνεγκυ Χώλ στη Νέα Υόρκη. Έχει πραγματοποιήσει επίσης πολλές τουρνέ στην Ιταλία, Αυστρία, Ελλάδα, Μονακό, Τσεχία, Ρουμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Αυστραλία, Ιορδανία, Λίβανο, Ελβετία , Αμερική και Ιαπωνία.

Κατόπιν προσκλήσεως του Κλαούντιο Αμπάντο συμμετείχε με εξέχοντες σολίστες όπως η Σαμπίνε Μέϊγερ, η Νατάλια Γκούτμαν, ο Εμανουέλ Παχούντ, στην «Ορχήστρα του Φεστιβάλ της Λουκέρνης» και δίδαξε συστηματικά με πρόσκληση του Ντάνιελ Μπαρενμπόϊμ στην Ραμάλα της Παλαιστίνης στην από εκείνον ιδρυθείσα «Ελεύθερη Διεθνή Μουσική Σχολή».

Η Τζένια Μανουσάκη αποφοίτησε από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών με δίπλωμα πιάνου, από την τάξη της Λίλιας Μπογιατζίεβα, με Α’ Βραβείο και Αριστείο εξαιρετικής επίδοσης. Συνέχισε τις σπουδές της στη Μουσική Ακαδημία του Μονάχου, όπου αποφοίτησε με αριστείο, και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στη Μουσική Ακαδημία της Πράγας. Το 1997 έλαβε το Α’ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Μουσικής του Berklee College of Music (Boston). Έχει εμφανιστεί ως σολίστ σε διάφορες ορχήστρες στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει στο ενεργητικό της παρουσιάσεις και ηχογραφήσεις σε αρκετές δορυφορικές εκπομπές της ελληνικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης. Έχει δώσει ατομικά ρεσιτάλ στη Νέα Υόρκη, στο Παρίσι, στην Πράγα, στο Κίεβο, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, στη Φιλαρμονική του Μονάχου (Gasteig), στο Φεστιβάλ Benediktbeuren του Μονάχου, καθώς και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές από τον διεθνή και ελληνικό τύπο. Με το Olympic Trio –Peter Clemente βιολί και Juri Barta τσέλο- έχουν εμφανιστεί στο Weill Recital Hall του Carnegie Hall, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Ωνάσειο Ίδρυμα της Νέας Υόρκης και σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδα και τη Γερμανία. Είναι καθηγήτρια του Εθνικού Ωδείου Αθηνών.

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ