12.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

“Τα παράπονά σας στην ιστοσελίδα μας”: Αδιαφορία Fraport στα Χανιά σε διαμαρτυρία αθλητών με αναπηρία για απίστευτη ταλαιπωρία

Ημερομηνία:

Νέα ήθη στο αεροδρόμιο Χανίων.

Ο εκσυγχρονισμός που είχε υποσχεθεί η Γερμανική εταιρεία μπορεί να μην ήρθε, μπορεί τα κέρδη να είναι πολλά εκατομμύρια δίχως να έχει γίνει η παραμικρή επένδυση, όμως τουλάχιστον, βλέπουμε μια αλλαγή στις συμπεριφορές προς τους επιβάτες. Προς το χειρότερο…

Με καταγγελία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Σύλλογος Αθλητών ΑΜΕΑ “Αετοί Κρήτης” καταγγέλλει την ταλαιπωρία την οποία αναγκάστηκαν να υποστούν από την γερμανική εταιρεία και την αδιαφορία των υπαλλήλων της εταιρείας που ούτε λίγο ούτε πολύ τους είπαν ότι για όποια παράπονό τους μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα της Fraport!

Όπως τονίζουν οι καταγγέλοντες, “η ενιαία αγορά αερολιμένων θα πρέπει να λειτουργεί προς όφελος των πολιτών εν γένει και έτι περαιτέρω για τα άτομα με αναπηρία. Συνεπώς τα άτομα με αναπηρία θα πρέπει να έχουν τις ίδιες παροχές αερολιμένων συγκρίσιμες με τις δυνατότητες πολιτών με κινητικές ιδιαιτερότητες οποιασδήποτε εθνικότητας, τόσο κατά την άφιξή τους όσο και κατά την αναχώρησή τους.” κι ως εκ τούτου διαμαρτύτονται “για την αδικαιολόγητη συμπεριφορά σας και έλλειψη κάθε είδους σεβασμού κατανόησης απέναντί μας και στην ιδιαιτερότητά μας” ζητώντας τη λήψη άμεσα των απαραίτητων μέτρων “ώστε τα άτομα με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση τόσο κατά τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο του αερολιμένα όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης τους”

Διαβάστε ολόκληρη την καταγγελία:

ΠΡΟΣ

Την εδρεύουσα στην Αθήνα (Γερμανικής Σχολής 10 – Μαρούσι) εταιρείας με την επωνυμία «Fraport Regional Airports of Greece Management Company» νομίμως εκπροσωπούμενης.

Ως γνωστόν, η εταιρεία σας έχει ως αντικείμενο τη συντήρηση, λειτουργία, διαχείριση, βελτίωση και ανάπτυξη 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα για τα επόμενα 40 χρόνια με στόχο της την «υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης επιβατών».

Ανάμεσα στις αρμοδιότητές σας είναι και εκείνος του φορέα διαχείρισης αερολιμένα, όπου με βάση την εθνική νομοθεσία έχει κυρίως ως αποστολή τη διοίκηση και τη διαχείριση των αερολιμενικών υποδομών, τον συντονισμό και τον έλεγχο των δραστηριοτήτων αερομεταφορέων, καθώς και την παροχή συνδρομής σε όλους τους πολίτες που ταξιδεύουν, κυρίως όμως στα άτομα με αναπηρία και με μειωμένη κινητικότητα που ταξιδεύουν αεροπορικώς.

Το σωματείο μας με έτος ίδρυσης το 1993 αποτελείται από άτομα με αναπηρία – με μειωμένη κινητικότητα, που προάγει των αθλητισμό και πρωταθλητισμό, την ευγενή άμιλλα και την καταπολέμηση των ανισοτήτων σε βάρος των ανθρώπων με αναπηρία, λαμβάνοντας μέρος σε Πανελλήνια, Πανευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα αποκομίζοντας πολλές διακρίσεις και μετάλλια.

Την 31-3-2018 ταξιδέψαμε στην Αθήνα με την πρωινή πτήση προκειμένου να λάβουμε μέρος σε αγώνες μπάσκετ στα πλαίσια της 7ης αγωνιστικής Πρωταθλήματος. Επιστρέψαμε την ίδια ημέρα με τη βραδινή πτήση των 21.55 και φτάσαμε στο αεροδρόμιο των Χανίων γύρω στις 11.30 το βράδυ.

Κατά την άφιξη και είσοδό μας στον χώρο παραλαβής αποσκευών, έπρεπε η ομάδα των αθλητών μας, αποτελούμενη από άτομα με αναπηρία, με μειωμένη κινητικότητα, να διασχίσουν όλα τα σημεία παραλαβής αποσκευών για να φτάσουν στο τελευταίο σημείο που βρίσκεται στο δυτικότερο μέρος του αεροδρομίου.

Εκεί περιμένοντας να παραλάβουμε τις τσάντες μας και τον αθλητικό εξοπλισμό μας (αγωνιστικά αμαξίδια μπάσκετ), μας ενημέρωσαν ότι αφού πάρουμε τις τσάντες μας θα πρέπει οι ίδιοι να παραλάβουμε τα αμαξίδιά μας από άλλο χώρο που βρίσκεται στον έλεγχο εισιτηρίων και για την ακρίβεια στο ανατολικότερο σημείο του αεροδρομίου, εκεί που γίνεται η παράδοση των ογκωδών αντικειμένων κατά την αναχώρηση.

Δηλαδή 11.30 το βράδυ έπρεπε άτομα με αναπηρία να διασχίσουν μαζί με τρόλεϊ μεταφοράς αποσκευών, από τη μια άκρη του αεροδρομίου την άλλη, για να παραλάβουν όλες τις αποσκευές τους μαζί και τα αμαξίδια αναπηρίας και στη συνέχεια, στην όχληση και διαμαρτυρία μας προς τους αρμόδιους υπαλλήλους της εταιρείας σας προκειμένου να λάβουμε κάποια βοήθεια, πήραμε τη μοναδική απάντηση ότι η εταιρεία σας δεν είναι υποχρεωμένη να μας παρέχει κάποια διαφορετική υπηρεσία και για τα παράπονα μας να απευθυνθούμε στην ιστοσελίδα σας!!!

Επειδή η ενιαία αγορά αερολιμένων θα πρέπει να λειτουργεί προς όφελος των πολιτών εν γένει και έτι περαιτέρω για τα άτομα με αναπηρία. Συνεπώς τα άτομα με αναπηρία θα πρέπει να έχουν τις ίδιες παροχές αερολιμένων συγκρίσιμες με τις δυνατότητες πολιτών με κινητικές ιδιαιτερότητες οποιασδήποτε εθνικότητας, τόσο κατά την άφιξή τους όσο και κατά την αναχώρησή τους.

Επειδή οι αερολιμένες και οι αερομεταφορείς θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τον κώδικα συμπεριφοράς για τις υπηρεσίες εδάφους για άτομα με μειωμένη κινητικότητα της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης Πολιτικής Αεροπορίας (ΕCAC) και να συνδράμουν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνουν τόσο τη διέλευσή τους στον χώρο του αερολιμένα, όσο και την άφιξή τους και να διευκολύνουν τη μεταφορά και την παραλαβή των αποσκευών τους, πράγμα που στα άλλα αεροδρόμια εκτός των Χανίων είναι εφικτό.

Επειδή κατ’ άρθρο 61, Ν. 4488/2017 κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου υποχρεούται να διασφαλίζει την ισότιμη άσκηση των δικαιωμάτων των ΑμεΑ στο πεδίο αρμοδιοτήτων ή δραστηριοτήτων του λαμβάνοντας κάθε πρόσφορο μέτρο και απέχοντας από οποιαδήποτε ενέργεια ή πρακτική που ενδέχεται να θίγει την άσκηση των δικαιωμάτων των ΑμεΑ.

Ιδίως: α) να αφαιρεί υφιστάμενα εμπόδια κάθε είδους, β) να διασφαλίζει για τα ΑμεΑ την προσβασιμότητα των υποδομών των υπηρεσιών των αγαθών που προσφέρει, γ) να παρέχει όπου απαιτείται εύλογες προσαρμογές, ρυθμίσεις και μέτρα, δ) να απέχει από πρακτικές, κριτήρια συνήθειες και συμπεριφορές που συνεπάγονται διακρίσεις σε βάρος των ΑμεΑ, ε) να προάγει με θετικά μέτρα την ισότιμη συμμετοχή και άσκηση των δικαιωμάτων των ΑμεΑ στον τομέα της αρμοδιότητας ή της δραστηριότητάς τους.

Κατόπιν όλων των προεκτεθέντων και προς προάσπιση των ευλόγων δικαιωμάτων μας σας δηλώνουμε ότι:

Διαμαρτυρόμεθα εντόνως για την αδικαιολόγητη συμπεριφορά σας και έλλειψη κάθε είδους σεβασμού κατανόησης απέναντί μας και στην ιδιαιτερότητά μας και σας καλούμε:

1. Να λάβετε άμεσα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε τα άτομα με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση τόσο κατά τη διάρκεια παραμονής τους στον χώρο του αερολιμένα όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης τους, και ειδικότερα να μπορούν να παραλαμβάνουν όλες τις αποσκευές τους από το αυτό σημείο.

2. Να άρετε κάθε ανάλογη συμπεριφορά και πρακτική στο μέλλον, η οποία συνιστά δυσμενή διάκριση εις βάρος μας, έλλειψη σεβασμού και καταπάτηση των αυτονόητων δικαιωμάτων μας, ούτως ώστε τότε και μόνο τότε να μπορείτε να κάνετε λόγω για την «υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχετε».

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Λογοτεχνία και Μαθηματικά – ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΜΑΤΑ

Του Γιάννη Γ. Καλογεράκη Μαθηματικού Στατιστικολόγου  Επιτ. Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών (Την...