Την πορεία του προγράμματος των μεντόρων (Tipping point) στο Ρέθυμνο παρακολούθησε μέσα από το παράδειγμα του Γυμνασίου Επισκοπής ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Απασχόλησης Γιάννης Παρασύρης.
Ο Αντιπεριφερειάρχης μαζί με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου Γιάννη Μαρκαντέ παρακολούθησαν σχετική συνεδρία και συνομίλησαν με τα παιδιά και τους καθηγητές για τα οφέλη και την λειτουργία του προγράμματος, ενώ συναντήθηκαν με τους διευθυντές του Γυμνασίου Επισκοπής Κώστα Νικηταρά και του Λυκείου Επισκοπής Στέλιο Μανταδάκη καθώς και τους υπεύθυνους καθηγητές για την υλοποίηση του προγράμματος Αντώνη Βουλγαρέλη, Γεωργία Ραμούνδου και Κατερίνα Βακιρτζή. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης συζητήθηκαν οι θεματικές της τυποποίησης, πιστοποίησης και εμπορίας τοπικών προϊόντων καθώς και η διαδικτυακή προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων, που αποτέλεσαν τα θέματα που επιλέχθηκαν στις δύο συνεδρίες που έγιναν με μέντορες στο Γυμνάσιο Επισκοπής.
«Είμαι ικανοποιημένος γιατί φαίνεται πως το πρωτοποριακό πρόγραμμα των μεντόρων, είναι μια μορφή ενημέρωσης επαγγελματικού προσανατολισμού, που γίνεται για 50 σχολεία της Κρήτης και το οποίο χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Κρήτης. Τόσο εδώ στο Γυμνάσιο της Επισκοπής, όσο και στ’ άλλα σχολεία έχει αποδειχθεί πως λειτουργεί με θετικά αποτελέσματα», τόνισε ο κ. Παρασύρης.
Να σημειωθεί πως το πρόγραμμα έχει στόχο την στήριξη των μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων στην αναζήτηση ολοκληρωμένης πληροφόρησης για την επιλογή επαγγέλματος από τους κορυφαίους εκπροσώπους κάθε επαγγέλματος. Οι Μέντορες, είναι άνθρωποι με μεγάλη επιτυχία στον επαγγελματικό τους τομέα. Είτε πρόκειται για καθηγητές πανεπιστημίων με διεθνή παρουσία και προβολή, είτε πρόκειται για επαγγελματίες που υπηρετούν τον τουρισμό, την γεωργία ή οποιοδήποτε άλλο κλάδο της οικονομίας οι μέντορες μεταφέρουν την εμπειρία για το επάγγελμά τους στους μαθητές των σχολείων. Το πρόγραμμα το οποίο είναι εγκεκριμένο από το παιδαγωγικό ινστιτούτο, ξεκίνησε πιλοτικά από την Κρήτη πριν τρία χρόνια και συνεχίζεται στο νησί με μεγαλύτερη ένταση και συμμετοχή σχολείων.