Η προσφορά ήταν δελεαστική: 15 ευρώ η πτήση Ηράκλειο – Αθήνα, σε ξένη low cost εταιρεία. Η κράτηση και πληρωμή έγιναν ηλεκτρονικά τον Απρίλιο, χωρίς κανένα πρόβλημα. Έτσι τουλάχιστον νόμιζε ο ανυποψίαστος πολίτης, που κατήγγειλε το γεγονός στο ekriti.
Η δυσάρεστη έκπληξη ήρθε στο γκισέ για το check in του αεροδρομίου “Νίκος Καζαντζάκης”, την περασμένη Πέμπτη όταν πληροφορήθηκε ότι έπρεπε να πληρώσει άλλα 30 ευρώ, γιατί όπως τον ενημέρωσαν, δεν φρόντισε να εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης!!!
“Δεν πίστευα στα αυτιά μου ακούγοντας ότι έπρεπε να πληρώσω για μια… εκτύπωση 30 ευρώ, το διπλάσιο δηλαδή της τιμής του εισιτηρίου! Είμαι πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής, γνωρίζω πως λειτουργεί το σύστημα, αυτό που έγινε ήταν απαράδεκτο και παράνομο. Διαμαρτυρήθηκα έντονα και η υπάλληλος μου είπε ότι έπρεπε να διαβάσω τα ψιλά γράμματα! Είναι πραγματικά απαράδεκτο να εφευρίσκουν τρόπους για να μας “γδύνουν” χωρίς να μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας. Και οι άλλοι επιβάτες, που έκλεισαν ηλεκτρονικά το εισιτήριο άρχισαν να διαμαρτύρονται για τον ίδιο λόγο, μάλιστα οι τόνοι ανέβηκαν, ήρθε και αστυνομικός του αεροδρομίου, χωρίς όμως να υπάρξει αποτέλεσμα για εμάς”, λέει ο πολίτης.
Τελικά τα 30 ευρώ κατεβλήθησαν από όλους, αφού σε διαφορετική περίπτωση απλά δεν θα ταξίδευαν. “Αρνούμαι να το αφήσω να περάσει έτσι”, λέει φανερά αγανακτισμένος στο ekriti, προσθέτοντας ότι κανέας καταναλωτής δεν πρέπει να αφήνει να “πέφτουν κάτω” πρακτικές που παραβιάζουν κατάφορα τα δικαιώματά του, σε εποχές τόσο δύσκολες, οικονομικά.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο καταγγέλλων προσπάθησε να επικοινωνήσει με την έδρα της εταιρείας αλλά το τηλέφωνο ήταν εκτός λειτουργίας.