Απάντηση έστειλε στην εφημερίδα μας ο Υπεύθυνος Μονάδας Υγείας ΠΕΔΥ Χανίων κ. Σωτήριος Δρούτσος σχετικά με επιστολή – καταγγελία που έγινε στην εφημερίδα μας για ανάρμοστη συμπεριφορά γιατρού στο ΙΚΑ.
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την καταγγελία του συμπολίτη μας, η γιατρός φέρθηκε δίχως ευαισθησία ζητώντας από αυτόν, ενώ υπέστη πρόσφατα εγκεφαλικό επεισόδιο και βρίσκεται με 67% πιστοποιημένη αναπηρία να ξαναέρθει για κάποια φάρμακα που χρειάζεται, αλλιώς να πάει να τα αγοράσει “”αφού δεν είναι ακριβά”.
Η απάντηση του προϊστάμενου έχει ως εξής:
«Κύριε Διευθυντά,
η προσφυγή στον τύπο ηλεκτρονικό ή έντυπο είναι συνήθως πράξη απόγνωσης όταν δεν μπορείς διαφορετικά να επιλύσεις κάποιο πρόβλημα ή πράξη δημιουργίας εντυπώσεων.
Οταν ο συμπολίτης μας προσήλθε στα ιατρεία της μονάδας υγείας ΠΕΔΥ Χανίων(11/8/17) όπως ισχυρίζεται, ήμουν στο γραφείο μου και ουδέποτε έπεσε στην αντίληψή μου κάποιο πρόβλημα ούτε ο ίδιος απευθύνθηκε σε εμένα αντίθετα, προτίμησε μέσω της ιστοσελίδας σας να μου υποβάλλει καταιγισμό ερωτήσεων των οποίων οι απαντήσεις είναι προφανείς.
Η μονάδα υγείας ΠΕΔΥ Χανίων παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας τόσο σε ασφαλισμένους όσο και ανασφάλιστους συμπολίτες μας ειδικότερα δε οι ΑΜΕΑ συνάνθρωποί μας εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα όπως ο νόμος ορίζει. Καθημερινά με προγραμματισμένα ραντεβού σε ιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων προσέρχονται πανω απο 400 άτομα ενώ η επισκεψιμότητα αυξάνει με τους συμπολίτες μας που αναζητούν ελεγκτή ΕΟΠΥΥ ή καταθέτουν αιτήματα για χορήγηση αναρρωτικών αδειών ή προμηθεύονται φάρμακα υψηλού κόστους από το συστεγαζόμενο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ.
Ουδέποτε μου καταγγέλθηκε απαξιωτική ή αγενής συμπεριφορά συναδέλφου που να ανήκει στο ιατρικό ή στο μη ιατρικό προσωπικό της Μονάδας όσο και αν οι ρυθμοί της εργασίας όλων είναι έντονοι.
Η συνταγογράφηση είναι δικαίωμα και ευθύνη του Ιατρού ο οποίος πιστοποιείται στον ΕΟΠΥΥ και πραγματοποιείται μετά απο εξέταση του ασθενούς υπόκειται δε στους κανόνες της Ιατρικής Επιστήμης αλλά και του κανονισμού του ΕΟΠΥΥ έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η θεραπεία του ασθενούς και η μη κατασπατάληση πόρων του Οργανισμού.Συνεπώς η χορήγηση θεραπείας πέρα του μήνα αλλά και ο αριθμός των συσκευασιών των φαρμάκων είναι ευθύνη του θεράποντος και σε καμιά περίπτωση δεν αποφασίζεται η ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ απο τον ασθενή.
Σε κάθε περίπτωση δυσκολίας στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας , για την διατύπωση παραπόνων ακόμα και καταγγελιών η πόρτα μου ήταν και θα είναι σε όλους ανοικτή.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Δρούτσος Σωτήριος
Υπέυθυνος μονάδας υγείας ΠΕΔΥ Xανίων»