12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Πάμελα Άντερσον: Ας μη γελιόμαστε, ξέρεις που μπλέκεις όταν πηγαίνεις μόνη σε δωμάτιο ξενοδοχείου

Ημερομηνία:

Η Πάμελα Άντερσον σε μία πρόσφατη συνέντευξή της έβγαλε και τα σώψυχά της μιλώντας για τους βιασμούς που έχει βιώσει, αλλά και για τα σκάνδαλα κακοποιήσεων που ξεφυτρώνουν τελευταία σαν τα μανιτάρια στο Χόλιγουντ.

«Είναι γνωστό ποιους παραγωγούς και ποιους συγκεκριμένους ανθρώπους στο Χόλιγουντ πρέπει να αποφεύγεις σε ιδιωτικό επίπεδο. Ξέρεις που μπλέκεις όταν πηγαίνεις σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου μόνος», είπε η σταρ των ’90s.

H συγκεκριμένη ατάκα προέκυψε στο πλαίσιο της δικής της εξομολόγησης για τις δικές της εμπειρίες σεξουαλικής κακοποίησης, κατά την οποία εξομολογήθηκε ότι όταν ήταν νέα στο επάγγελμα χρησιμοποίησε την κοινή λογική για να αποφύγει τέτοιες καταστάσεις με συγκεκριμένους παραγωγούς.

«Όταν ήρθα στο Χόλιγουντ, φυσικά και είχα πάρα πολλές προτάσεις για ιδιωτικές οντισιόν και πράγματα που δεν έβγαζαν κανένα νόημα. Απλά κοινή λογική. Μην πας σε δωμάτιο ξενοδοχείου μόνη. Αν κάποιος μπει στο δωμάτιο με μπουρνούζι, φύγε. Αυτά τα πράγματα είναι κοινή λογική», επεσήμανε η πρωταγωνίστρια του vintage πια Baywatch.

Όταν η δημοσιογράφος της είπε ότι αρκετές από αυτές τις γυναίκες που έπεσαν θύματα «παρασύρθηκαν» από τους ατζέντηδές τους ή από επίσης γυναίκες βοηθούς τους, τότε η Άντερσον είπε ότι έπρεπε να επιμείνουν να υπάρχει και τρίτος άνθρωπος μέσα στο δωμάτιο.

Μάλιστα τόνισε: «Ξέρω πως το Χόλιγουντ είναι πολύ δελεαστικό και πως αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να γίνουν διάσημοι. Μερικές φορές νομίζεις ότι θα είσαι ασφαλής με έναν ενήλικα μέσα στο δωμάτιο. Δεν ξέρω από που προέρχεται αυτή η ασφάλεια, αλλά εγώ κατά κάποιο τρόπο τα απέφυγα όλα αυτά. Μου έχουν προσφέρει πάρα πολλά πράγματα. Μία πολυκατοικία, μία πόρσε για να είμαι το νούμερο ένα κορίτσι κάποιου. Με αφέλεια είχα πει “Θα πρέπει να υπάρχει και νούμερο δύο κορίτσι, οπότε δεν ενδιαφέρομαι”. Λεφτά, σπίτια, ρόλους σε ταινίες. Και απλά δεν ήθελα να το κάνω με αυτόν τον τρόπο. Δεν είχα καμία επιθυμία. Είμαι ρομαντική και δε με έλκυε κάτι τέτοιο.»

Αναφερόμενη σε παρελθοντικά «τραυματικά» περιστατικά που τη σημάδεψαν και τα οποία πρωτοπεριέγραψε το 2014, εξήγησε ότι όλα τα θύματα πάντα κατηγορούν τους εαυτούς τους. Πιο συγκεκριμένα, στην τρυφερή ηλικία των 6 κακοποιήθηκε από μία μπέιμπισιτερ, στα 12 της βιάστηκε από έναν 15άχρονο και ύστερα έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού από τον φίλο της και 6 άτομα της παρέας του. Βέβαια, δεν αρνήθηκε να αφηγηθεί και τη δική της εμπειρία με τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν με τον οποίο συνεργάστηκε το 2008. Τότε, εκείνη, ως Invisible Girl στην «Superhero Movie», έπρεπε να έχει έναν αόρατο επίσης κατοικίδιο σκύλο. Ως ακριβίστρια για τα δικαιώματα των σκύλων αρνήθηκε να δουλέψει με έναν «επαγγελματία» σκύλο ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την μεταχείρισή τους στα γυρίσματα και τότε ο παραγωγός της μίλησε με τον χειρότερο τρόπο:
«Είσαι η Πάμελα Άντερσον και δεν αξίζεις τίποτα. Αν δεν το κάνεις αυτό, δεν πρόκειται να ξαναδουλέψεις σε αυτήν την πόλη», της είπε και τόνισε ότι παρότι είχε μερικούς από τους χειρότερους συντρόφους στον κόσμο, κανείς δεν της είχε μιλήσει τόσο άσχημα.

Παρόλα αυτά, η ηθοποιός δέχθηκε να μιλήσει για την τωρινή σχέση που διατηρεί με τον Τζούλιαν Ασάνζ, ο οποίος έχει κατηγορηθεί από τις σουηδικές αρχές για βιασμό, ωστόσο τη γλίτωσε γιατί βρήκε άσυλο στην πρεσβεία του Εκουαδόρ στο Λονδίνο.

Δείτε τη συνέντευξη εδώ:

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=dv5hTeWTLUo”]

reader.gr

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ